نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
قول ستاره استقلال به قایدی؛ در دربی جبران می‌کنم!/ واکنش به فسخ قرارداد و قهرمانی در لیگ
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: در دربی پیش رو بازی سخت و حساسی در پیش داریم و امیدوارم هرچه خیر است برای ما پیش بیاید و البته برنده شویم.

محمد محبی پس از پیروزی ۶ بر یک استقلال مقابل هوادار گفت: خداراشکر که توانستیم چنین بردی را به دست آوردیم. نیمه اول کارمان سخت شده بود و هوادار از جلو پرس می‌کرد. در نیمه دوم بازی برای ما راحت‌تر شد و یک بازی هجومی انجام دادیم و ۶ گل به ثمر برسانیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر سانتا کلارا به لیگ دسته پایین‌تر سقوط کند، قراردادش فسخ می‌شود؟ گفت: نه چنین چیزی درست نیست.

هافبک استقلال درباره هماهنگی‌اش با قایدی تصریح کرد: با مهدی در تمرینات صحبت می‌کنیم که چطور همدیگر را پیدا کنیم. از نونهالان با هم بودیم. امروز مهدی یک پنالتی گرفت و یک گل زد، امیدوارم در بازی بعد برای او جبران کنم.

محبی در خصوص اینکه استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی باید در دربی برنده شوند، خاطرنشان کرد: بازی خیلی سخت و حساسی در پیش داریم و امیدواریم در دربی برنده باشیم و در آخر فصل قهرمان شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عباس شهمرادی IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    درودبرشما محبی قایدی دوست داشتی درقلب ماهوادارها جا دارین
  • مهدی تاجی IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    یعنی من عاشق شما دوتا هستم دیگه امسال شمارو نداشتیم چیکار باید می کردیم. من بهتون ایمان دارم خاهشن امسال استقلال رو قهرمان کنین. وهر جور شده سال دیگه تو استقلال بمونین و تو آسیا بدرخشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی