نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
گواردیولا: هالند همه جام‌ها را می‌خواهد/ سیتی یک تیم پخته است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی منچسترسیتی از روند خوب تیمش خوشحال است و به آینده این تیم نیز امیدوار است.

گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی ۳-۱ تیمش مقابل لستر از عملکرد ارلینگ هالند که دو گل به ثمر رساند ستایش کرد و گفت تعویض‌های او در اواخر بازی کار سیتی را دشوار کرده بود.

منچسترسیتی که بعد از پیروزی درخشان ۳-۰ مقابل بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، روحیه مضاعف پیدا کرده، شنبه مثل آن مسابقه بار دیگر در اتحاد به میدان رفت. سیتیزن‌ها در هفته سی و یکم لیگ برتر مقابل لستر بحران‌زده قرار گرفتند و با دو گل ارلینگ هالند و یک گل جان استونز در مقابل تک‌گل ایهیناچو برای لستر، موفق شدند با نتیجه ۳-۱ به پیروزی برسند.

پپ گواردیولا بعد از مسابقه گفت: «من می‌خواهم ارلینگ همه رکوردهای ممکن را بشکند. ارلینگ با گلهای زیادی که به ثمر می‌رساند به ما کمک می‌کند ولی به نظرم او می‌خواهد جام ببرد. واکنش هالند بین دو نیمه هم مثل همیشه عالی بود.»

او در مورد اینکه چرا اینقدر تعویض می‌کند، اینطور پاسخ داد: «وقتی در انتخاب بازیکن از سیاست چرخشی استفاده می‌کنید تیم خیلی افت می‌کند. ما این بازی را خیلی خوب شروع کردیم. همه این را دیدند. ولی بعد از گلی که دریافت کردیم خیلی به مشکل برخوردیم. وقتی تیم تعویض‌های زیادی دارد کیفیتش مقدار قابل توجهی افت می‌کند. فوتبال یک بار دیگر ثابت کرد که تنها بعد از شنیدن سوت پایان است که می‌توان کار را تمام‌شده دانست. خوش‌شانس بودیم که بعد از بازی با بایرن مونیخ اولین بازی‌مان در خانه بود. دیدید که از همان شروع مسابقه چقدر تمرکز داشتیم. این نشان می‌دهد تیم چقدر پخته شده است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی