نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
مربی سرشناس در آستانه اخراج؛ فقط همین یک بازی را فرصت داری!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نتایج ضعیف اینتر باعث شده سیمونه اینزاگی با اولتیماتوم مدیران باشگاه مواجه شود.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، تا بامداد یکشنبه با مدیران این باشگاه جلسه داشت و هشدارهای آخر را دریافت کرد.

 اینتر شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لیگ ایتالیا به مصاف مونزا رفت و در کمال ناباوری با نتیجه ۰-۱ برابر این تیم شکست خورد.  

گل دیرهنگام دقیقه ۷۸ لوکا کالدیرولا باعث شد که شاگردان اینزاگی فرصت زیادی برای جبران این نتیجه نداشته باشند و به این ترتیب چهارمین شکست در پنج بازی اخیرشان در لیگ را تجربه کنند و شرایط‌ آنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بسیار سخت شود.  این در حالی است که تنها نقطه قوت نراتزوری در چند هفته اخیر پیروزی برابر بنفیکا در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بوده اما حتی این برد هم نتوانسته مدیران این باشگاه را متقاعد کند.

سایت کالچومرکاتو خبر داده که مدیران اینتر بامداد شنبه شب جلسه‌ای طولانی با اینزاگی داشته‌اند که تا نیمه‌های شب طول کشیده و افراد رده بالایی چون استیون ژانگ، بپه ماروتا، پیرو آسیلیو، داریو باچین و الساندرو آنتونلو در این جلسه حضور داشته‌اند.  شکست برابر مونزا و شرایط تیم دو موضوع مورد بحث در این جلسه بوده و همچنین درباره بازی مهم این هفته برابر بنفیکا در لیگ قهرمانان هم صحبت‌هایی انجام شده است.

اینزاگی ساعتی پس از نیمه شب از سن سیرو خارج شده و ژانگ و دیگر مدیران هم ۳۰ دقیقه پس از او این ورزشگاه را ترک کردند.  گفته می‌شود که آینده این مربی ایتالیایی مستقیما به نتیجه کسب شده توسط او در دیدار برگشت برابر بنفیکا و البته کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل بعد بستگی دارد و اینتر به اینزاگی هشدار داده که پس از این دیگر فرصتی به او داده نخواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی