یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
۰ |
۰
جنگ دو پرسپولیسی باعث دلخوری شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد عباس زاده و رضا اسدی رقابت شدیدی برای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر دارند.

دو بازیکن سابق پرسپولیس که در تراکتور حضور دارند، مدعیان اصلی کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر محسوب می‌شوند. رضا اسدی و محمد عباس زاده دو ستاره این فصل تراکتور تا قبل از بازی‌های این هفته با ۱۰ گل زده مشترکا در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار داشتند. تراکتور که برای بازی با ملوان به انزلی سفر کرده بود، با یک گل از حریف خود عقب افتاد ولی در دقایق پایانی بازی با یک پنالتی مشکوک به بازی برگشت تا بازنده انزلی را ترک نکند.

پنالتی که حواشی کوچکی هم داشت و باعث دلخوری دو گلزن برتر لیگ شد. عباس زاده که خیلی دلش می‌خواهد در این فصل عنوان آقای گلی را بدست بیاورد، بعد از اعلام ضربه پنالتی توپ را برداشت تا خودش پنالتی بزند. از آنطرف اسدی که هفته قبل هم از روی نقطه پنالتی تک گل ۳ امتیازی تیمش مقابل سپاهان زا زده بود، قصد زدن ضربه پنالتی را داشت. اسدی پنالتی زن اول تیمش محسوب می‌شود و سرمربی اسپانیایی تراکتور هم دستور داد تا اسدی پنالتی بزند.

رضا پنالتی‌اش را به گل تبدیل کرد و خودش به تنهایی در صدر جدول بهترین گلزنان این فصل قرار گرفت و عباس زاده را جا گذاشت.عباس زاده هم وقتی دید نمی‌تواند پنالتی بزند، کمی دلخور شد و این ناراحتی در چهره او کاملا نمایان بود. در واقع جنگ آقای گلی بین دو پرسپولیسی سابق باعث دلخوری مهاجم شمالی شد. جتگی که قطعا تا روز آخر ادامه خواهد داشت و البته یک پرسپولیسی سابق دیگر یعنی شهریار مغانلو هم این فرصت را دارد تا این عنوان را از چنگ دو ستاره تراکتور در بیاورد و خودش آقای گل لیگ شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی