نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اتفاق عجیبی که بعد از ۱۵ سال برای استقلال تکرار شد/ جدایی قبلیِ فتح‌الله‌زاده هم همین‌قدر خوش‌یمن بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال بهترین پیروزی فصل خود را مقابل هوادار به‌دست آورده است، اتفاقی که ۱۵ سال پیش هم برای آبی‌های پایتخت رخ داد.

علی فتح‌الله‌زاده که برای چندمین بار مدیرعامل استقلال شده بود، بعد از حواشی مدیریتی پیرامون حذف استقلال از آسیا و همچنین عدم پرداخت مطالبات استراماچونی، هفته گذشته دوباره استعفا داد ولی این بار با استعفای او موافقت شد تا عمر مدیریت او به یکسال هم نرسد. استقلال هم در اولین بازی خود بعد از استعفای فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی این باشگاه، بهترین برد فصل خود را کسب کرد و موفق شد با نتیجه ۶ بر یک تیم هوادار را شکست دهد.

نکته جالب ماجرا اینجاست که پانزده سال پیش و در میانه‌های لیگ هشتم هم این اتفاق برای استقلال رخ داده بود و آبی‌ها درست بعد از استعفای فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی استقلال، موفق شدند یک برد پر گل و ۶ گله را مقابل استقلال اهواز به‌دست بیاورند. این بازی که در تاریخ ۲۸ شهریور سال ۸۷ در ورزشگاه آزادی شده بود، با نتیجه ۶ بر صفر به سود آبی‌های تهرانی به پایان رسید.

در آن بازی فرهاد مجیدی و آرش برهانی هر کدام دو بار گل‌زنی کردند و هاشم بیک‌زاده و پیروز قربانی هم هر کدام یک گل زدند تا استقلال یک برد پرگل خانگی را به‌دست بیاورد. حالا بعد از ۱۵ سال تاریخ برای استقلال تکرار شد و آبی‌ها موفق شدند در اولین بازی بعد از استعفای فتح‌الله‌زاده به یک برد شش گله برسند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • جهانی IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    لن ورزشی چرا نمیگی استقلال همون سال با رفتن شوالیه و آمدن واعظ آشتیانی بعد اون پیروزی ۶ گله قهرمان لیگ برتر هم شد پس الانم لنگو میبره و قهرمان‌میشه
  • اسماعیل IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    نمی دانم چرا از بر د پر گل بعضی ها میسوزند وهیچ اتش نشانی نمی تواند این سوختن خاموش کند به امید برد درمقابل لنگیها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی