نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
واکنش درویش به حاشیه عجیب علیه سرخ‌ها؛ نمی‌خواهند پرسپولیس به آسیا برود/ هرکاری لازم بود کردم اما با من مشکل دارند!
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل پرسپولیس به حاشیه‌های آسیایی شدن سرخ‌ها واکنش نشان داد.

مدیرعامل پرسپولیس، پس از پایان جلسه امروز مجلس پیرامون مجوز حرفه‌ای پرسپولیس و استقلال در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره محتوای جلسه امروز گفت: جلسه پیرامون مشکلاتی است که استقلال و پرسپولیس با آنها مواجه هستند که انشالله با هم‌فکری و همراهی دوستان مجلس، موانع مرتفع شود. از آنها تشکر می‌کنیم و چندمین بار است که در خدمت برادران بودیم، اما مهم اثر این جلسات است، امیدواریم این جلسات اثری هم داشته باشد و موانع مرتفع شود تا مشکلات حل شوند.

او راجع به گزارش یکی از روزنامه‌ها مبنی بر حذف پرسپولیس از آسیا توضیح داد: من متاسفانه این گزارش را ندیدم اما خیلی‌ها برنمی‌تابند که پرسپولیس در آسیا باشد. در این مدت گفت‌وگوی خیلی افراد را دیدید که می‌گفتند پرسپولیس نباید برود آسیا، حالا اگر با من یا پرسپولیس مشکل دارند، با ایران که مشکل ندارند. این تیم پرسپولیس ایران است. اینکه افرادی یک حرفی می‌زنند و دوست دارند هواداران را ناراحت کنند، باید بروید از آنها علتش را بپرسید.

درویش با اشاره به مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال اظهار کرد: همین الان یکی از مواردی که بحث بسیار داغی در موردش شد این بود که تصدی وزارت ورزش بر پرسپولیس و استقلال را حل کنند و روش‌های خوبی هم پیشنهاد دادند و ظرف ۲-۳ روز آینده این مشکلات برطرف خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد مشکل حضور پرسپولیس در آسیا گفت: فقط شایعه است. دو مطلب هست؛ یکی مواردی است که من و باشگاه و همکارانم باید برطرف کنیم و ما تمام تلاشمان را کردیم که این مشکلات را برطرف کنیم اما در سخت‌افزار مسائلی هست که به باشگاه مربوط نیست و تصمیم‌گیرنده مدیران بالادستی هستند.

وی در پاسخ به این سوال افزود: مثلا ورزشگاه آزادی که دست من نیست، می‌دانم هدف مسئولان ورزش و ورزشگاه آزادی زحمت می‌کشند و این مشکل را حل خواهند کرد یا بحث تصدی وزارت ورزش بر دو باشگاه که من قادر به رفع مشکل نیستم و در حیطه من نیست، اما می‌دانم تلاش وزارت ورزش، آقای قربانزاده و... برای این است که مشکل را حل کنند و طی هم‌فکری نمایندگان مجلس طی دو سه روز آینده حل خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • علی IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    تا جایی که ما می دونیم قهرمانان فصل قبل استقلال و نساجی بودن . این فصلم که هنوز مشخص نیست . اونوقت رو چه حسابی این پرسپولیس را صعود کننده به لیگ قهرمانان دیده؟!!!
  • علی IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    تا جایی که ما می دونیم قهرمانان فصل قبل استقلال و نساجی بودن . این فصلم که هنوز مشخص نیست . اونوقت رو چه حسابی این پرسپولیس را صعود کننده به لیگ قهرمانان دیده؟!!!
    • محمد امین IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      علی جان پپرسپولیس رده دوم لیگ کسب کرد نایب قهرمان هم مستقیم یا با پلی آف صعود میکنه لطفا اطلاعاتون رو ببرید بالا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی