نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
کاپیتان پیشین پرسپولیس: گفتم که می‌خواهند چه تیمی قهرمان شود/ به بهانه استراماچونی ۳ بار از دولت پول گرفتند باز طلبکارند/ کری استقلالی‌ها یقه خودشان را می‌گیرد
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

شیث رضایی، کاپیتان سابق قرمزها می‌گوید پرسپولیس برنده دربی است اما برای قهرمان این دوره لیگ کماکان بر نظر قبلی خودش مانده است.

لیگ برتر به لوج حساسیت رسیده و ۳ تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند. هفته آینده یکی از مهم‌ترین دربی‌های چند سال اخیر را شاهد خواهیم بود؛ دربی که تساوی در آن کاملا به نفع سپاهان خواهد بود و به همین دلیل دو تیم برای برنده شدن بازی خواهند کرد. به بهانه در پیش بودن دربی به سراغ کاپیتان سابق پرسپولیس رفتیم تا با او در خصوص شرایط پرسپولیس صحبت کنیم. حرف‌های شیث رضایی را در ادامه می‌خوانید.

شرایط این روزهای پرسپولیس را چطور می‌بینی؟

خب متاسفانه در چند بازی به راحتی امتیاز از دست دادیم و همین موضوع ما را کمی از قهرمانی دور کرد و صدر جدول را از ما گرفت. واقعا نباید آن امتیازات را از دست می‌دادیم و اگر حتی یکی از آن بازی‌ها را می‌بردیم، الان با خیال راحت در صدر جدول بودیم و با آرامش کار می‌کردیم. با این حال شرایط تیم در چند بازی گذشته بسیار خوب بود و توانستیم در ۳ بازی قبلی پیروز شویم. امیدوارم تا پایان فصل هم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

به نظرت پرسپولیس می‌تواند در این فصل به قهرمانی برسد؟

من اول فصل یک مصاحبه کردم و گفتم که می‌خواهند امسال سپاهان قهرمان شود. الان هم روی حرف خودم هستم و نظرم این است که این تیم قهرمان خواهد شد. تمام تلاششان این است که سپاهان قهرمان شود. با این حال پرسپولیس هم مدعی است و شانس قهرمانی وجود دارد.

ولی انصافا سپاهان هم تیم خوبی است و نتایج فوق‌العاده‌ای هم گرفته است.

من نگفتم سپاهان تیم بدی است، فقط می‌گویم دوست دارند این تیم قهرمان شود. قرار نیست برای قهرمانی یک تیم به آن‌ها کمک شود. می‌توانند رقبا را تضعیف کنند یا شرایطی را به وجود بیاورند که آن تیم مدنظرشان قهرمان شود. شما نگاه کنید داوری در این فصل چقدر برعلیه پرسپولیس بوده و چند پنالتی برای ما نگرفتند.

دربی پیش رو را چطور می‌بینی؟

خب فکر می‌کنم یکی از حساس‌ترین دربی‌های چند سال اخیر را پیش رو داریم. بازی خوبی خواهد شد چرا که دو تیم برای برد می‌آیند و مساوی به درد هیچ تیمی نخواهد خورد. امیدوارم پرسپولیس مثل بازی قبل فوتبال هجومی را به نمایش بگذارد و بتواند با برد در دربی خودش را به صدر برساند. به نظرم پرسپولیس دربی‌بازهای بیشتری دارد و بازیکنان ما تجربه بیشتری از بازیکنان حریف دارند. استقلال هم تیم خوبی است ولی فکر می‌کنم پرسپولیس برنده خواهد شد.

ولی استقلالی‌ها معتقدند با این شرایط این روزهای تیمشان حتما برنده دربی هستند. حتی سرپرست مدیرعاملی این تیم هم گفت با ۳ گل پرسپولیس را شکست می‌دهیم.

خب این از اشتباه آن‌هاست که قبل از دربی کری می‌خوانند و خودشان را از پیش برنده می‌دانند. این خبرها نیست و نتیجه بازی در زمین مشخص خواهد شد. مطمئن باشید این کری‌خوانی استقلالی‌ها روز دربی یقیه‌شان را می‌گیرد و شرایط به نفع ما خواهد بود. بازیکنان پرسپولیس باتجربه هستند و به این راحتی‌ها به استقلالی‌ها باج نخواهند داد.

یعنی خودت در طول سال‌هایی که در دربی بازی کردی برای تیم حریف کری نخواندی؟

اصلا این کار را نکردم. قبل از بازی من هیچوقت کری نمی‌خواندم چون می‌دانستم هر کسی آن هم در دربی کری بخواند، به ضررش تمام خواهد شد. بعد از بازی خب تیم برنده و بازیکنانش حق دارند کری بخوانند و این یک موضوع طبیعی است.

به نظرت ستاره دربی چه کسی خواهد بود؟

من فکر می‌کنم محمد عمری اگر شرایط بازی کردن را داشته باشد، می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد و ستاره دربی لقب بگیرد. به غیر از عمری، علیرضا بیرانوند و ترابی هم می‌توانند خیلی به تیم کمک کنند و تاثیرگذار باشند.

در مورد بازی استقلال و هوادار حرف و حدیث‌های زیادی به وجود آمد و هواداران پرسپولیس معتقدند بودند چند بازیکن هوادار کم‌کاری کردند. تو به عنوان یک فوتبالی نظرت در این رابطه چیست؟

ببینید من اصلا نمی‌خواهم به کسی اتهام بزنم و چیزی بگویم که حاشیه‌ساز شود. من کامل بازی را دیدم و واقعا نمایش چند بازیکن هوادار دور از انتظار و مشکوک بود. من فکر می‌کنم ارکان کمیته اخلاق و انضباطی باید به این مسائل ورود کنند و اگر مشکلی وجود داشت حتما برخورد کنند.

آن‌طور که اعلام شد استقلال از لیگ قهرمانان حذف شده، با این حال بازیکنان و مدیران این تیم معتقد بودند که دولت و وزارت ورزش به پرسپولیس کمک کردند و باید به آن‌ها هم کمک می‌شد. در این خصوص چه صحبتی داری؟

دقیقا چه کمکی به پرسپولیس شد؟ این افراد ناتوانی خودشان را گردن نمی‌گیرند و می‌خواهند پرسپولیس را شریک جرمشان کنند. خداراشکر آن‌طور که اعلام کردند، پرسپولیس مشکل خاصی ندارد و می‌تواند در بازی‌های آسیایی شرکت کند. من چند وقت قبل دیدم بازیکنان استقلال مدام اسم پرسپولیس را می‌آوردند. هرچه فکر کردم متوجه این کار نشدم ولی بهتر است وقتی در مورد باشگاه بزرگ پرسپولیس صحبتی را بر زبان می‌آورند، مراقب باشند. آقایان استقلالی برای پول استراماچونی ۳ بار از دولت پول گرفتند ولی باز هم طلبکارند. کل دولت و وزارت ورزش در خدمت این باشگاه است تا طلب استراماچونی را بدهند. این‌که پول می‌گیرند ولی بدهی‌شان را نمی‌دهند چه ربطی به پرسپولیس دارد. خداراشکر در تلویزیون همه‌چیز روشن شد و آقای قربان‌زاده حقایق را مشخص کرد. وگرنه این‌ها همچنان از عالم و آدم طلبکار بودند. مگر برای پرداخت پول برانکو کسی به پرسپولیس کمک کرد؟ برانکو را فراری دادند، پولش را ندادند و پنجره پرسپولیس را بستند. کسی هم حرفی نزد و آب از آب تکان نخورد. مگر برای پول کالدرون پنجره پرسپولیس بسته نشد؟ استقلالی‌ها بهتر است سرشان به کار خودشان باشد و اسم پرسپولیس را نیاورند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷۳
  • عادل کج کلاه IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    جای محمد نصرتی خالی تا جای خالی شیث را پر کند!
    • ساوالان IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      خخخخخخخخخخخخخ
    • محمد IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      توی دربی به نفع سپاهان مساوی کنید هفتاد درصد هر دو تیم مهرهای تیم قبلی سپاهان هستند که میرقصیدند حالا شدند مهرهای با تجربه پس منتظر رقصتان هستیم فقط خواهشن تیم های در پیتیتان را با سپاهان مقایسه نکنید
  • آرش IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    شرایط همه جوره داره به نفع استقلال پیش میره تا میتونید از این حرفها و مصاحبه ها بزارید تا حسابی بازیکنای استقلال رو وادار کنید به یه برد پر گل مقابل پیروزی برسن.
    • علی IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      سلام ما را به نصرتی برسون
  • Ali IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    شما که احیانا پرونده تو کمیته اخلاق مشخصه پنالتی روبروی مس رفسنجان و تراکتور ببین بعد بگو کی رو میخوان قهرمان کنند . و احیانا بازی لنگ و نساجی تبانی بود یا نه؟؟؟
    • Ali IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      آدم وعالم دیدن بابامسعود باپسران چطور هر سال لیگ را شخم می زد تا تیم خاص قهرمان شود واقعا رو که رو نیست
  • M IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    آدم قحطی بودتااینوبیارن آخه آدم اگه بحث داوری باشه هفته پیش برای پرسپولیست خطای پشت خط محوطه راپنالتی گرفتند،
  • مجیدی IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    چه خبر از رفیقت نصرتی 😂😋🤣😂 راستی کمیته انضباطیو اخلاق قراره به بازی نساجی ۰ _ ۵ لنگ هم رسیدگی کنن بخصوص به شیرجه های معکوس علیرضاحقیقی و تعویض های معکوس حمید بلان
    • کیسه کش IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      اگه همینم باشه که میگی و که اینجوری نیس اگه پرسپولیس با نساجی تبانی کرده باشه شما که با نصف تیم لیگ برتر تبانی کردین از علیرضا منصوریان بگیر که نیومده رو نیمکت فولاد کاری کرد استقلال ببره تا جواد نکونام و سید مهدی رحمتی و رضا عنایتی و هاشمی نصب و ساکت الهامی و بازیکنانش که تمام لیگ برتر شده مربی استقلالی و بازیکن استقلالی اره داداش اگه اینا نبودن و امتیاز مفتی بهتون نمیدادن و نمیذاشتن الکی و کشکی ببرید نمونه اش همین بازی با گل‌گهر جونتون دوبار بازی کرد هر دوبارش یه جور باخت مگه تبانی شاخ و دم داره هر دوبارش دقیقه نود و انم پنالتی بهتون داد دیگه خواهشمندم هر کی دم از تبانی میزنه شما هواداران کیسه دم نزنید و از فوتبال پااااااک حرف نزنید مه پروندتون بیش از حد سیاه
    • فوتبالی نیستی نظر نده IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      فوتبالی نیستی نظر نده بازی ۵_۱ شد یه گل خوشگلم به پرسپولیس زدن خودتو ناراحت نکن
  • هاله IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    ماشالله شیث جان کیسه کشا بهتره تو حساب‌های خودشون پول استراماچونی رو که 3بار پرداخت شد جستجو کنن
  • عارف IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    آی بدو،آی بدو
  • بی طرف IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    قابل توجه نوری
  • کوهمره جروق IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    بدبختی اینجاست که فدراسیون پاک و بی‌طرفی هم نداریم که ازش انتظار بررسی اتفاقات این بازی رو داشته باشیم فوتبال ایران غرق در فسادِ و از اونجایی که یاری‌رسانی نداره، یه روزی در این فساد غرق میشه
  • ناشناس IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    😆😆🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣عجب صحبت متینی کردی بیا پایین سرمون درد گرفت خبر ورزشی هم کلا دنبال برهم زدن آرامشه ک کور خونده تبانی کجا بود اگ اینجوری باشه شماهم تبانی کردین ۳تا زدین بیسوادی تا کی ب کجا چنین شتابان دوکلمه هم از مادر عروس شنیدیم آخر🤣🤣🤣دربی رو بردین هه بشین تا ببرین لنگیایی حسود بخیل تا خدا هست غیرت بچها هست شماها هیچی نیستین میگید ن تماشا کنید چیزی ب روز دیدار باقی نمانده مگر اینک داور ب دادتون برسه همین🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙💙🧿🧿💙🧿💙🧿💙🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿💙💙💙💙💙💙🧿🧿💙🧿🧿🧿🧿🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿💙💙💙💙🧿🧿💙🧿💙💙🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿💙💙💙💙💙💙💙💙🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿
    • سرورتون IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      ماشاالله کیسه کشها روکه نیست یکشنبه درسی بهتون بدم تاعمردارید یادتون نره کیسه کشهاحقیره 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣
    • Alisadeghi IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      ایولا ،منم همه این حرف هارا اسکرین گرفتم بعد دربی ببینم به دوتاشون هم به دروازبان، هم این که که💙💙💙💙
  • مسعود IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    شیس.فرهاد کو
  • جرق جروق کوهی IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    واقعا" فهمیده های پرسپولیس امثال این دست بیقرار هستند!
  • حیدر استقلال IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    در هر دو تیم انسانهای خوب خیلی داریم و قابل احترام از جمله کریم باقری مهدوی کیا طارمی و غیره که استقلالیا هم اونارا قبول دارن اما در طرف دیگر هم آدمایی هستند که هوادارای خود همتان تیم قبولشان ندارند چه برسه له تیم رقیب مثل شیث خواهشا از کسانی مصاحبه بگیرید که محبوب باشند نه منفور
  • محمد TR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    برای چی پول بیت المال رو به باشگاه ها میدید اما هزینه نمی کنید تا مشکل کار جوانان حل بشه
    • الفا IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      چون میخوان مردم سرگرم کنن
  • محمد TR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    استقلال و پرسپولیس با پول بیت المال بازیکن جذب می کنند فدراسیون کمیته داوران و.‌زیر مجموعه وزارت ورزش هستند تیم داری کردن وزارت ورزش تخلفه مالک مشترک دارن اینم تخلفه اما هیچ برخوردی نمیشه حمایت نماینده و سیاست مدار ها رو دارن و...حمایت چه شکلی میشه آقای رضایی
  • کیسه IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    ای بابا کیسه کشا جز هوچیگری و جوسازی هیچ هنری ندارن.راست میگی دزدیهای خودشون رو دارن میندازن گردن تیم دیگه.طرف رفته خر ذوقه شده تا میتونسته بریز بپاش کرده حالا که ریده افتاده به پاچه گیری... آره خوب پرسپولیس هم باید اول فصل میرفت ۸۰۰ میلیارد میداد طارمی رو میورد الان کاسه گدایی دست میگرفت و ازین بانک به اون بانک گدایی میکرد.ولی مردم که کور نیستن واسه همینه که استقلال منفوره و جز یه سری عقده ای هیچ هواداری نداره...
    • بهنام دادگر IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      شیث رضایی آی بدوآی بدو
  • فقط پرسپولیس BH ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    ما بجز پیام های بی احترامی استقلالی ها چیزی خاصی ازشون ندیدیم
  • پرستیج IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    آخه کیسه کشامثل روز روشن بود مدافع هواداربه مهاجمان استقلال پاس میدادن شاید هم کوربودن!هنوزناقص العضوهابهترازاینابازی میکردن
  • قرمزعشقه IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    تیم ها هم با شما هستن دولت هم با شما هست شما استقلالی ها دیگه چی میخواهی
  • حبیب IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    استقلال وسپاهان دو تیم مافیایی هستند وپرسپولیس یک تیم مردمی که تمام بچه های پائین شهری دمظلوم طرفدارش هستند استقلال با فساد مالی اش نشان داد چه تیم بی دروپیکری است دومیلیون دلار کمک دوباره سازمان برای پرداخت پول استراماچونی جز طرفداری حکومت از این تیم فاسد چه میتونه باشه این همه پنالتی های باد اورده که برای این تیم میگیرند همه دلیل فساد حاکم بر فوتبال ماست اما خدا جای حق نشسته استقلال دربرابر خواست پرسپولیس مغلوبه انشالله
    • محمد TR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      تیم های که از بیت المال بودجه می گیرند مالکشان وزارت ورزش هست وزیر و ...حمایت می کنند حق نظر دادن ندارند
    • شهبازی از اهواز IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      💙💙💙💙🧿
  • رضا IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    اگر بازی تبانی بود که 6 گل نمیزدندنتیجه را با یک و یا دو گل تمام میکردند بنظرم هواداران پیروزی منطقی صحبت نمی کنند من بازی برگشت نساجی و پیروزی را دیدم کاملا علیرضا حقیقی وا داده بود و براحتی گل میخورددر ضمن یکی از دلایل استعفا حمید مطهری همین موضوع بوده است
  • حسین FR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    البته پرونده ی تبانی پرسپولیس وشیرین فرازکرمانشاه هم هنوزبازه،وآن قهرمانی وآن هشت دقیقه وقت اضافه،وآن بالاپریدن رئیس سازمان تربیت بدنی وقت هنگام گل زدن.🤫🤫🤫🤐🤐🤐
  • شاهین IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    پس لنگی ها ایمان دارن که تو ایران قهرمانی با وزیر ووکیل بدست میاد چون پنج سال به همین روال بهشون قهرمانی اسنپی دادن که صدای کل لیگ در اومد از کارای تابلویی که انجام میدادن خرید داور پارازیت تو باشگاه استقلال و از این قبیل کارها جالبه یه معلوم والحالشونم مصاحبه میگیرن میزارن تو خبرها شما دست هر چی پروو از پشت بستین تازه اون پنج قهرمانی قرار بود بشه شیش تا که اس اس داغشو گذاشت رو دل وزیر ورزش شون لنگی نباشیم
    • عشق پرسپولیس IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      اخه کیسه کششششش دوبار فینال .اقعی لیگ قهرمانان هم با وزیر بود چقد هوچیگرین شما کیسه کشا اخه
    • قاسم IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      خوشتیپ،نظرات الکی ندید دو تا فینال واقعی آسیا نتیجه اون پنج قهرمانی بود داداش فینال واقعی نه ۴ جانبه امجدیه
  • دین محمد IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    آقا رضا این شما استقلالی ها هستین که بجز علیه پرسپولیس و هوادارانش دیگه هیچی نمیفرستین در ضمن پول های استراماچونی رو دولت داده اون هم سه بار
  • مهران US ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    دمت گرم یاد مهرداد میناوند زنده کردین تو و سپهر
  • نوید IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    آقای رضایی شما در حدی نیستی که در مورد تاج کبیر حرفی بزنی تمام‌ شخصیت شمارو کل ایران تو زمین بازی دیدن شما سعی کن یه راهی برای جمع کردن اون فساد اخلاقیت باشی البته بازیکنان امثال شما هنوز هم هست که شخصیت تیمی لنگ رو به همگان نشون بدن
  • علی گویینی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    پنج دوره قهرمانی که کمک وزارت ورزش وشخص بابا مسعود به دست آمد مبارک پرسپولیسی‌ها خواهشن هواداران این تیم از فوتبال پاک صحبت نکنند
    • کیسه IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      آقای کیسه کشان مملکت آبی های چلو صافی تو کدوم تاریخ فوتبالتون ۹ سال یکبار یا ۸ سال یکبار قهرمان شدید...دلتونو صابون نزنید برید بخوابید که تیمتون ۹ سال دیگه قهرمان میشه چون من هرچی دیدم هر ده سال یبار قهرمان شدید تا حال یبارم نشده که دوسال پشت هم خواب قهرمانی دیده باشید🤣 بعدش شماها کسای هستین که اسم آجرلو میومد شکم پاره میکردن و سینه سپر میکردین پ واقعا الانم پشتش باشید... قبول داشته باشد تیمتون ثبات نداره تا حالا نشده دوتا بزرگ باشگاتون کنار هم دووم بیاره.قهرمانی پارسالتونم معلوم شد چطور قهرمان شدید رو همین پول استراماچونی عزیز بود سه بار پول گرفتین از دولت که برید که برید طلبان صاف کنید ولی می‌رفتید ببینید تیم پرسپولیس و سپاهان چه بازیکنی رو میخوان بخرن چند برابر پول بدید بخرید همون بازیکن رو...پ لطفا خواهشا گند کاری ها و ماست خوردنتون گردن کسی نندازید...همون جوری که از آجرلو دفاع می‌کردید و رو دست میچرخوندید همین الانم انقد معرفت داشته باشید پشتش وایسید میدونم درد داره که کسی که با وجود اینکه ….. به باشگاهتون ازش دفاع کنید ولی بکنید🤣🤣🤣🤣🤣
  • دین محمد IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    شما استقلالی ها یکم اطلاعات فوتبالی تون رو ببرین بالا
  • فقط پرسپولیس IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    استقلالی ها مگه خبر قحطیه،😂😂فقط بلدین بگین که داور برای پرسپولیسی ها سوت زده ولا اینقدر اینو از استقلالی ها شنیدم که به اطلاعات فوتبالیم یک چیزی اضافه شد،،😂😂😅😅🤣🤣
  • شهرام IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    نه داور و نه هیچ کس دیگه ای نمیتونه به داد پیروزیچی ها برسه این حرفا رو میزنن که مثلا جنگ روانخواه بندازن ولی نمیدونن تو ارتش ژنرال‌ها چه خبره خدا باید به دردتون برسه که اونم توآسموناست و جای حق نشسته همه جا هم آبیه 💙💙💙💙💙💙 از این به بعد ۶ قلب آبی خواهین داشت
  • حبیب IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    جالبه تیمی که خودش جزو باشگاه شش تایی هست اینقدر کری میخونه شما در ردیف اول باشگاه شش تایی ها هستید یادتون رفته که شش تا از ما خوردین وشش تا از العین امارات که تیم رده دوم اسیا هست حالا ما را تهدید به شش تایی می کنید برید خدا را شکر گزار باشید که همیشه با کمک داور از دست ما فرار کردین شش تایی ها اینقدر زبان درازی نکنید
  • دین محمد IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    دلم به حال استقلالی‌ها میسوزه شماها تخصص شیشتایی خوردن هستین اون وقت مارو تهدید میکنی
  • امیر IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    سندروم دست بیقرارت خوب شد زبونت دچار شده حرف بی ربط میزنی
  • امید NL ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    اقای رضایی هزیون چرا میگی؟ ۵ بازی مونده و ۳تا تیم اول تقریبا هم امتیازن و به یک اندازه شانس قهرمانی دارن، میگه من از روز اول گفتم که میخوان سپاهان رو قهرمان کنن، اگه عقل و منطق داشتی سعی میکردی این حرفتو پس بگیری، چون بعد از گذشت ۲۶ هفته فرق سپاهان و لنگ شما فقط ۱ امتیازه، لنگ خودتون تو این شلم شوربایی و فساد فوتبال به عنوان یه تیم دولتی ۵ دوره متوالی قهرمان شده، هرکسی جای شما باشه هرگز نباید تیم دیگه ای رو زیر سوال ببره،
  • Ariya IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    بازی هوادار استقلال تبانی بود
  • تاج کبیر IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    خخخ خیلی سوزش داره آقاشیخ انگشت طلا خیلی سوزش داره
  • نوری IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    جونم شیث
  • Milad IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    آدم قطعی بود خخخخ این ک خودش پرونده داره
  • فرید IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    از نصرتی خبر داری
  • جواد IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    والله تعریف از استقلال نباشه تا حالا تو بازیهای برابرهم تیم استقلال پیش هستش
  • میثم IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    بدو دنبال فرهاد کم حرف مفت بزن
  • اسماعیل IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    ازوقتی بابا مسعودرفته دیگه رنگ صدر رو حتی ندیدی
  • نادر IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    چطوری مرد اخلاق
  • روح اله IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    خواهشا شما که میخواید با کسی مصاحبه کنید با یه شخص با شخصیت و یه کارشناس باسواد و تحصیل کرده اینکارو انجام بدین. ایشون که مسبوق به سابق هستن در هر زمینه ای. پس عزیزان لطفاً برای مصاحبه گیری مراقب باشین. ایشون تموم تیم ها و اشخاص دیگر رو متهم کردن برای اینکه خودشون رو مبرا و منزه کنن با تشکر
  • رضا IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    بعنوان یه پرسپولیسی ۶ آتیشه میگم شیث رضایی بی شخصیت ترین فوتبالیست تمام تاریخ فوتبال است
  • تاج تاج تاج تاج IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    اول مطالب سایت های ورزشی را مطالعه کنید بعد در مورد استقلال حرف بزنید. کری خوانی از پیشکسوتان پرسپولیس آغاز شد. تیم استقلال همیشه محجوب و محبوب بوده شایستگی قهرمانی آسیا را هم دارد. جناب شیث رضایی یادت نرفته حرکات های زشت و پلیدی که قبلاً از خودت به نمایش می گذاشتی. در مورد سقوط هواپیما و حرکات جنجالی محمدنصرتی استقلال تا ابد سرور آسیا و سرور تیم لنگ
  • محمد IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    البته تعجب هم نداره ازاینگروه رسانه اینروزای جامعه که نان رابنرخ روزمیخورندوبا کسی مصاحبه کردیدکه خودهوادارتیمش هیچ بیادش نیست والبته اینکارتعمداً انجام شده،فقط بعلت وضع خاص نفر اگرنه او هیچ نکته قابل توجه ای ازهرنظرنداشته وخببگذریم امادرموردهوادارکه ازسوزشون وناراحتیشونه بگوواسه شما چه فرقی داره شماکه ازنظرابراژ گل مشکلت چیه،واگه براتون توگل سومتون ازترس تساوی داور سومی هم هدیه کرد،بامس هم که اونجوری حال دادن بهتون وسپاهان هم اونجوری اون هفته باصنعت سه تا ریختن بحسابش این هفته قبل گل دومشون پنالتی رونگرفتن واسه مس بازسپاهانیهای ممسبوق بسابقه داوری قُدقُدقُدامیکنن،شماهم همونکاروبا یک مدل دیگه انجام میدن،بازی رفت باتراکتور یادتون رفت پنالتی خطای هوای تند که ازبغل بازیکنتون ردشده بود برعلیه تراکتورگرفت وترابی زد،پس زیادکارسپاهانو مدل نکنید
  • کامران IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    وقتی نظرات رو میخونم به این نتیجه میرسیم که تا این هواداران هستن مافیا بازیش رو خوب بلده. هنوز از افشای فساد و حیف ومیل صدها میلیارد تومن اونم تو یه برنامه تلویزیونی پخش زنده چند روز بیشتر نگذشته دوباره کل کل و کری خوندن رو راه انداختن تا متن تو حاشیه گم بشه. اگه این اتفاق تو یه کشور پیشرفته سیاسی و اقتصادی میفتاد از بالا تا پایین تو دادگاه و زندان بودن. ولی آب از آب تکون نخورد و کلا هواداران رو بردن همون جایی که سالهاس اونجا دلشون خوشه.
    • عبدالطیف اسلامی نژاد IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
      برنده آن شاالله پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی