نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حمله تند یک پرسپولیسی به ساکت الهامی؛ آقای پرادعا ۶ گل خورد/ سایه آنها هم نباید روی نیمکت بیفتد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به برد هفته گذشته سرخابی های پایتخت در خصوص تقابل دو تیم با یکدیگر گفت: این بازی هیچ ربطی به هیچ مختصات فنی ندارد.

دیدار برگشت دربی پایتخت بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران علاوه بر حساسیت همیشگی رقابت سنتی دو تیم با نزدیکی امتیازات آنها در بالای جدول همراه شده است تا به جذابیت‌های آن افزوده شود.

استقلال با پیروزی قاطع ۶ بر یک مقابل هوادار آماده نبرد با سرخپوشان پایتختی شده که بازی قبلی‌اش در کرمان را با پیروزی سه بر یک مقابل مس پشت سر گذاشت.

بهزاد داداش زاده عملکرد فنی دو تیم در دربی پیش رو را فارغ از مسائل فنی دانست و این بازی را همچنان یکی از متفاوت‌ترین دیدارهایی می‌داند که دو تیم در لیگ برتر بازی کرده اند.

آقای پرادعا ۶ گل خورد

داداش زاده ابتدای صحبت‌هایش را با عدم تمرکز هواداران پرسپولیس روی برد پرگل استقلال مقابل هوادار آغاز کرد و گفت: استقلال خوب بازی می‌کند اما تیم حریف خیلی بد بود. من نمی‌خواهم اسم سرمربی این تیم را بیاورم اما آقای پر ادعا فهمید که هنوز با دانش فنی روز فوتبال چقدر فاصله دارد. بهترین خروجی این برد در سکوت آقایان است تا دیگر مدعی نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران نباشند. سایه آنها هم نباید روی نیمکت بیفتد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال افزود: واقعاً لازم بود بعضی افراد که با هزاران دلالی و واسطه‌گری تیم می‌گیرند سر جای خودشان بنشینند. شاید بار دیگر لازم باشد برنامه‌های تلویزیونی به کمک این آقا بیایند تا از این وضعیت خارج شود.

برد سه گل پرسپولیس هم برای دربی مهم نیست!

او درباره پیروزی خارج از خانه پرسپولیس مقابل مس کرمان نیز یادآور شد: برد مهمی برای تیم‌های مدعی قهرمانی است اما وقتی شما قرار است دربی بازی کنید نتایج قبلی اهمیتی ندارد. اگر ببرید یا ببازید در دربی با شرایط خاص همان بازی وارد میدان خواهید شد.

فنی هر دو تیم بالا رفته است

داداش زاده پیش بینی نتیجه دربی را خیلی سخت‌تر از همیشه می‌داند. او در این باره تاکید کرد: قطعاً بازی خیلی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. پرسپولیس و استقلال در بهترین شرایط خودشان هستند. هردو تیم تلاش می‌کنند و این نکته خیلی مهمی در امر نتیجه‌گیری است. با این حال فکر می‌کنم برنده را شرایط روحی و تمرکز تیمی بازیکنان تعیین می‌کند.

رخ روی جام می‌افتد

او درباره تأثیر نتیجه دربی در تعیین قهرمان لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس باید ببرد تا منتظر لغزش سپاهان باشد. استقلال هم چنین وضعیتی دارد. از قدیم گفته‌اند دربی اندازه یک جام می‌ارزد اما این بار واقعاً نتیجه بازی باعث می‌شود رخ آنها روی جام بیفتد. با این حال من فکر می‌کنم پرسپولیس برنده بازی خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • محمد IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    کارشناس :-))))))
  • شاهین IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    بابا با ساکت الهامی . فلان بهمان چکار دارید. اصلا دوست داشته با تیم سوم بازی کند... همین پرسپولیس به هوادار باخت... پرسپولیس با یحیی هیچوقت دیگر جام نخواهد گرفت. اول کاری هم مهره های برانکو بود . سید کنعانی شجاع...... بعد اون ما شا یحیی پرسپولیس را با پدیده خراسان اشباع کرد.. نعمتی در حد پرسپولیس هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا فرجی.... یا هانانونوف تیمورف..ابراهیمی.. و کار فتاده ای مثل سیامک و امیری...... چرا اسدی و رضاییان در سایر تیم ها ستاره هستند . در پرسپولیس نه..... وقتی وزیر جدید امد..درویش را مهره خود کرد و نذاشت پرسپولیس هزینه کند. انوقت استقلال هر کی را خواست اورد حتی نذاشت پرسپولیس مهاجم بگیرد . الان هم وزارت ریخت پاش استقلال را جمع می کند. تا این دولت هست . پرسپولیس فاتحه...
    • محمد IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      خوبه اشاره کردی به دوران بابا مسعود که با تغییرش به این روز افتاد تیمت . اوکی ولی بنظرم پرسپولیس باید سرمربی خارجی بیاره مثل مورایس خمز ...
  • سروش IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    نمی دونم چه جوریه که بعضی ها فقط تو خبر ورزشی کارشناس فوتبال هستن و کارشناس داوری می شن....به هرحال به رفتار زشت و ناجوانمردانه تون برای تخریب استقلال ادامه بدید و به هر وا رفته ی عشق شهرتی آویزون بشید اما استقلال تو زمین بهتون جواب خواهد داد
    • کیسه آل لجن IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      تیمای دیگه از این شماره ۲۱ ندارن بهتون راه بده در ضمن دروازه بان سومم نمیزارن. 😉
  • {…..} IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    خودت کمتر از آقای پر ادعا رو نداری ، کاش یکبارهم که شده تیمی به مربیگری خودت هم مقابل استقلال قرار بگیره و ۶تایی بشی تا اینقدر از دانش فنی خودت و لنگت حرف نزنی ، خودت هم خوب میدونی که استقلال از هر نظری از لنگت سرتره و باخت لنگت حتمیه پس حداقل انصاف را در کارشناسی آبکیت رعایت کن، البته برد پرگل ۶تایی استقلال مقابل تیم هوادار که چند هفته پیش لنگو با یک گل سوراخ کرده قابل درک و سوزناک آوره برای جماعت پر ادعای لنگی
  • منصور IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    پس با این نظرات نتیجه میگیریم نساجی با حمید مطهری با پیروزی تبانی کرده که ۵ گل خورد
  • محمد IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    لنگ نساجی رو با پنج گل برد یعنی اونجا هم تبانی بود . حمید بلان ..
  • اسد IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    قهرمان این دوره سپاهان به سر کله هم نپرید
  • عبدی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    شعرمیگه مگه لنگ ۵تا نزد به تیم مدعی گل گهر لابد تبانی بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی