نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟
در دربی تهران فقط خدا به داد پرسپولیس برسد/ مقصران حذف استقلال از بالا تا پایین باید محاکمه شوند/ پرسپولیس سوگلی وزارت است؛ استقلال بچه یتیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد نوری بازیکن قدیمی استقلال گفت: آنهایی که باعث حذف استقلال از آسیا شدند یک به یک باید محاکمه شوند تا خیال این مردم راحت شود وگرنه سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

محمد نوری پیشکسوت استقلال در گفتگو با خبرورزشی، درباره اظهارات اخیر رئیس فراکسیون ورزش مجلس درباره محاکمه مقصران اصلی در حذف استقلال از آسیا اظهار داشت: قطعاً باید محاکمه شوند! آنهایی که دو ماه پیش می توانستند همین کارهای امروز را انجام بدهند و نکردند باید محاکمه شوند. آنهایی که ۹۰ روز پیش می توانستند به استقلال کمک کنند ولی پا پس کشیدند باید محاکمه شوند.

وی افزود: هر کسی که در زمینه حذف استقلال از آسیا مقصر بوده و مسبب این اتفاق تلخ برای ۳۰ میلیون هوادار استقلال بوده باید محاکمه شود. از بالا تا پایین باید در پیشگاه قانون بایستند و توضیح بدهند که چرا دل این مردم را خون کردند؟

بازیکن سالهای گذشته استقلال درباره اظهارات درویش مدیرعامل پرسپولیس که گفته مجلس با ما هم مساعدت کند خاطرنشان کرد: شما که دیگر نیازی به مساعدت مجلس ندارید. شما سوگلی وزارت ورزش هستید. یادمان رفته زمانی برای رفع مشکل پرسپولیس کارها را تا سطح ریاست جمهوری کشور ایران و ترکیه پیش بردید.

نوری افزود: تعجب همه استقلالی‌ها از این است که چرا آنهایی که امروز برای کمک به استقلال پا پیش گذاشته اند ۲ ماه پیش این کار را نکردند. کاملاً مشخص است که عده‌ای می‌خواستند استقلال به آسیا نرود و به جایش تیم پرسپولیس سهمیه مستقیم بگیرد. کاملا مشخص است که این تیم سوگلی وزارت ورزش است و استقلال بچه یتیم!

بازیکن اسبق استقلال اضافه کرد: چرا مردم را بازی می دهید؟ خب راحت بگویید دوست نداشتیم استقلال به آسیا برود و می‌خواستیم پرسپولیس که نور چشمی وزارت ورزش و دولت است را به آسیا بفرستیم. به خدا این کارها آخر و عاقبت ندارد.

وی همچنین در این باره که برخی پیشکسوتان پرسپولیس گفته‌اند تیم هوادار با استقلال تبانی کرده بودند گفت: کدام تبانی؟ اگر تبانی باشد از این قبیل بازی ها برای پرسپولیس کم نبوده است. مگر پرسپولیس تا حالا تیمی را با تعداد گلهای بالا شکست نداده؟ هنوز فراموش نکرده ایم بازی پرسپولیس و نساجی با نتیجه ۵ گل به سود پرسپولیس تمام شد. گلر تیم نساجی آن سوتی ها را داد و دفاع هایشان همه پر اشتباه بازی کردند. انگ تبانی به تیم استقلال نمی چسبد. ساپینتو اهل این کارها نیست.

نوری در پایان صحبت‌هایش در ارتباط با دیدار دربی بین استقلال و پرسپولیس تاکید کرد: خدا به داد پرسپولیس برسد. استقلالی که در این هفته ها با قدرت بازی کرده پرسپولیس را مثل آب توی لیوان سر می کشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۲۴
  • سعیییید IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    چقدر یه نفر باید حقیر و مغرض باشه ‌که بجای اینکه به فتح الله زاده و هیات مدیره گله کنه به پرسپولیس طعنه میزنه! انگار نه انگار که پارسال پرسپولیس حذف شد امسال هم کمتر از تیم آجرلو ولخرجی کردیم. حقد و کینه برای محبوبیت؟ نکن پیرمرد
    • پاکی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      سلام یعنی واقعا شما خودتون به این حرف اعتقاد دارید یا صرفا بخاطر تعلق رنگی هست ،اخر عزیز یه تیم دولتی که هم بودجه اش دولتی هست هم هیت مدیره و مدیرعاملش وزیر انتخلب میکنه شما توقع دارید پول بدهکاراش مدیر عامل بدهد ،دیگه دردنیای اطلاعات امروز فقط ادمایی که خودشون بخوان گول میخورند دراین قضیه حذف استقلال کامل مشخص هست هم فدراسیون وهم خصوصی سازی وهم وزیر ورزش تعلل کردند ونخواستند مشکل حل شود و فتح الله زاده بنوعی قربانی است مگر میشود ادم متعصبی مثل ایشان بخواد استقلال ضرر کند.حیف که قرارنیست بررسی شود وگرنه مشخص میشد .
    • بابا حمید 💙 IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      مگه قحط‌الرجال شده که با این یارو مصاحبه میکنین ؟ اینجور که مشخص شده خبر ورزشی با کمبود تامین محتوا مواجه شده . سوگلی کیسه‌‌س که بخاطر اعتراضات هوچیگرایی مثل تو پارسال رکورد پنالتی معیشتی رو زدین. و با همین پنالتی‌های معیشتی و دو توپه بازی کردن گل زدن و ۱۲ نفره و سیو دروازه‌بانتون بیرون محوطه با دست و بریدن سر گلگهر و سالتو‌های چشمی تومحوطه و داور با عینک آفتابی و عصای سفید و ...و .... و بهتون جام دادن . از گلات خیلی بهتون فشار اومد گفتید وزیر شما رو هر فصل قهرمان میکنه ولی همون وزیر به گرشاسبی میگفت پرسپولیس دیگه بسشه همون وزیر از اسپانسر پرسپولیس خواست به کیسه کمک کنه. حالا شما خودتونو بزنید به نفهمیدن چهار بار پول استرا رو دادن یه فصل کل وزارت ورزش رو به خط کرد بهتون جام بدن . قایدی رو فروختین هرچقدر خرج میکردین میگفتین از پول فروش قایدیه لامصب اصلا پولش تموم نمیشد ، بعدش رفتین قایدی رو خریدن بازم خریداتون با پول فروش قایدی بود؟؟ حتما با یک شاخه نبات و یک شاخه گل براتون بازی میکنه :)) بعد با تمسخر گفتین از ازبکستان و تاجیکستان بازیکن گرفتین
    • سید مصطفی NL ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
      اون وقت شما کی باشی راجع به تیم بزرگ پرسپولیس نظر بدی 3تا که تو کاستون گذاشتیم بیا باز نظر بده
  • محمدرضا IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    بی شک اولین نفری که باید محاکمه بشه همین آقاست که با دروغ پراکنی و سوگلس خواندن تیم مظلوم پرسپولیس بر طبق کینه توزی و .... در بین هواداران دو تیم چند صباحی است که دو پهلو می کوبد. آقای به اصطلاح پیشکسوت ظاهرا چند صباحی است که فراموشی گرفته اید و چشمان خود را بر روی الطاف وزارتین و دولتین قبلی و بعدی بسته اید. و یا اینکه الزایمر گرفته اید که آن همه آواری که بر سر این تیم مظلوم در طی این چند سال اخیر آمده ندیده اید. خودتان را از حالت خلصه ناشی از مصرف نامتعادل ممواد روان گردان درآورده و کمی با سلامت روحی و روانی کانل به ماجراهای دو تیم بی اندیشید. البته اگر کاسه مغزتان هنوز چیزی از سلولهای خاکستری در خود داشته باشد.
    • بهنام IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      بدون شک نوع ادبیات شمانشون دهنده تایید صحبتهای ایشان هستش. فشار و استرسی که در کلمات شماست نشان دهنده ناراحتی شما از بیان واقعیت روز فوتبال ایرانه که برای همه ایران به جز هواداران تیم مورد نظر اثبات شده هستش. بیان اتفاقاتی که برای تیم مورد نظر برای آرامش داشتن این تیم در چند سال گذشته از طرف وزارت ورزش انجام شده احتیاج به یک کتاب چندجلدی داره ولی چون میخوام شما ناراحت نشید لطف کنید اولین جام رو هروقت بعد مدیریت جناب سلطانی فر به دست آوردید بعدا در مورد لطف دولتیها برای تیمهای دیگه صحبت بفرمایید. ما مردم ایران درک میکنیم چه فشاری به هواداران تیم مورد نظر میاد وقتی میدونن بدون کمک اشخاص معلوم الحال نمیتونید افتخاری به دست بیارید. 🙌
    • ناشناس IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      یعنی واقعا نمی‌فهمید که اگر این دو تیم تو آسیا باشند بعلت مالکیت مشترک هردو حذف میشن؟پس تاج رو حذف کردند که لنگ بره آسیا .مثل روز روشنه ..معنی تبانی رو هم که نمی‌فهمید.اصلا وقتی فوتبال میبینی تلویزیون روشنه؟؟ببین لنگ باطرفداری چه کسانی شده در طرفدار...
    • علیرضا IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      تفاضل گل تیم استقلال از پرسپولیس و سپاهان پائین تر بود‌. امتیاز استقلال هم که با سپاهان یکی بود. تیم هواداری که یا میبره یا ببازه اینقدر گل نمیخوره و اینهمه سوتی های فاحش میداد،هم میبینی میاد و از استقلال شش تا میخوره. و تفاضل گل استقلال هم از دو تیم، بالای جدول بیشتر میشه. مدیونید اگر فکر کنید که این بازی تبانی بوده!!!!! فوتبال کثیف. مافیای کثیف. این وسط فقط تماشاگرها دارن صدمه میبینن.
    • لنگی چهار سوراخه IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      درد بی بابایی خیلی بده از وقتی که بابا مسعود رو از دست دادین و مامان آذر چرا جام نگرفتین در ضمن یه بابا بهتر به اسم بابا حمید اومده و دوباره هوای لنگ حقیر رو داره واقعا شما هواداران لنگ این جامها لذتی داره براتون ؟ولی اگه با زو بازو خودتون باشه و تیمها براتون تونل قهرمانی بزارن چیز دیگه ای هست لنگ بی افتخار و بی اصالت و جاعل و فاسد گند حذف پارسال هم که در اومده و فدراسیون لنگی داره جریمه سیصد هزار دلاریش رو پرداخت میکنه بله پارسال هم این حکومت لنگی استقلال رو پا سوز لنگ جاعل کرد وجدانن خودتون رو بخواب زدین ؟ یعنی این همه تبانی و فساد رو نمیبینید نساجی تیمی نبود که پنج گل بخوره همینطور گلگهر جمع کنید بی افتخارا در حد ما نیستید
  • پرسپولیسی ۶ اتیشه IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    محمد وافوری خدا به دادت برسه خدا کنه بعد بازی لالمونی نگیری و قایم نشوی بدبخت اخه ساکت الهامی که مثل اب خوردن راه داد فکر کردی خودتان بردید همین مس کرمان تو کرمان لولتون کرده بود و همین هوادار جلوی ما ۹۶ دقیقه چپیده بود تو دفاع بدبخت
    • ایمان IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      به خداوند احد و واحد یک اراده ای پشت حذف استقلال از طرف خود ایران بود واسه اینکه به ای آف سی نشان بدن درباره مالکیت دو تیم کارهایی داره انجام میشه تصمیم گرفتن که باز مثل همیشه تاج قربانی کنند هزاران سوال بی پاسخ مانده یادم هر داستانی داشتن اول سر تاج پیدا کردن میخواستن بازیکن بخاطر عکس با هوادار محروم کنند تاج مهدی رحمتی میخواستن بازیکن هایی که تو مهمترین اردو پیش فصل به تیم امید نمی‌رفتند محروم کن تاج مهدی قایدی و الهیار و مجید حسینی اگه اشتباه نکنم میخواستن مد کنن اگه خطای خشن باشه بازیکن چندین جلسه محروم بشه کجا شروع کنیم تاج کرار و جپاروف .میخواستن تیم ملی از اسطوره‌های تاج خالی کنم قانون بیست و هفت سال گذاشتن میخواستن تیم مد کنن بفرستن دسته دو از کجا شروع کنیم تاج اونم نه دسته دو دسته سه هزاران سوال بی پاسخ ؟؟؟
    • پرسپولیس قهرمان IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      کیسه کشا کجایین که پرپولیس قهرمان شد
  • ناشناس IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    لنگیا کلا از عالمو ادم طلبکارن بهتر از این هم نمیشن صحبت کردن درموردشون عین آب تو هونگ کوبیدنه فایده ای نداره خلایق هرچ لایق 🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿
    • Hamid DE ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      کیسه کش یه ضرب المثل هندی هست **سوسک سیاه هم میگه سفیدتر از بچه من وجود نداره ** ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    • مرتضی اسلامی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      ایولا.حرف حق جواب نداره
  • مهدی جانگیر IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    میره
  • شهرام IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    آبیته ! 😁
  • ارسلان اقبال IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    بعد از دربی هم باشی آ
  • رمضون IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    اگه نمی دونی بدون فقط خدا به داد همه میرسه
  • مهدی IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    اقای ناشناس منظور شما از تکرار این علائم سوراخ بودن تیم محبوبت هست!
  • ahmad IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    تیم دوم ایران بودن هم برای استقلال خیلی زیاده - کیسه چیزی توی کیسه نداره
    • علیرضا IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      بولینگ هم خانواده لنگ است و این یعنی تیم آخر ایران بودن هم برایش زیاد است بنویسید لنگ بخوانید لنگ
  • ارش IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    %100 سهل انگاری از طرف مدیران باشگاه می باشد
  • غلومی FR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    الان برای پیشکسوت ها زشته این جوری کری بخونن
  • عمر عبدالرحمان IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    این نوری بازیکن کدوم تیم بوده ؟ پنجاه سال سن دارم همه بازیکنان تیم عربی الاستقلال رو از قدیم تا حالا میشناسم ولی نمیتونم این آقا دقیقا کجای فوتبال ایران بوده جدیدا بهش پول میدن تا ضد پرسپولیس کبیر صحبت کنه البته مقصر هم نیست زندگی خرج داره و این آقا هم بیکار خخخخ
    • آبی دل IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      برو یه آب به صورتت بزن از خواب بیدار بشی
    • شهبا ز IR ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      نوری دیگه کیه بخدا ۶۰سال سن دارم هرچه فکرمیکنم نمیدونم این کی بوده باوجودی که کل استقلالیا رو میششناسم لابد توپ جمع کن بوده😆بگذریم بهش برسونید بعد دربی هم باشه چون خیلی کارشناسانه دوغ و کذب میگه
    • تاج کبیر IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      اگر تمام بازیکنان عربی پیروزی رو هم میشناختی میدونستی عمر خربین کینه لنگی عزیز
    • ناشناس IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
      لنگ کبیر نه تاج کبیر بیسواد
  • محمود IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    آقای نوری خدا همیشه به داد شما می رسه جوجه را آخر پاییز می شمارندشش تایها یادت نره پرسپولیس سرورته
  • ناشناس TR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    می‌ره منتظر باش تا بره
  • کیوان IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    خوب بود حرفاش خیلی به دلم نشست
  • مصطفی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    من نمی دونم این نوری دقیقآ کجای فوتبال بوده که اینقدر حرف میزنه، دوتا بازی نیمکت نشین استقلال بوده حالا اسم خودش را گذاشته پیش کسوت، اگه جای زرینچه، قلعه نویی بودی چه کار می کردی؟
  • تایماز IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    بازیکنان جوان تیم استقلال با غرور کاذب مقلوب تجربه پرسپولیس خواهند شد و بازی رو واگذارخواهندکرد
    • امیر IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      بشین تا ساپینتو ببازه بهتون
  • نمین IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    این اقا حتی یک جام با استقلال نگرفته فقط بدلیل فراموشی خیال بافی میکنه که بگه من پیشکسوت درجه یک استقلالم ولی جالبه خود استقلالیها هم قبولش ندارند
  • اسکندر IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    توجه کردید بعد سلطانی فر دیگه تیم پیروزی عددی نیست؟؟
  • میثم بزمجو IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    دمت گرم ممد اقا 💙😘
  • ناشناس IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    ایشون کی هستن.پشکسوتشونم شبیه خودشونه.
  • گلات سوزززز IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    طبق اعلام سازمان بورس و خصوصی سازی تیم دوم پایتخت سه بار پول استرا رو پیش خور کرده راستی مگر قرار نبود از محل انتقال قاعدی مجید حسینی پولشو بدین خخخ
  • پویان IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    الان لوله لوله نمیدونه چی میگه.جدیش نگیرین
  • ایمان IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    قصه حذف استقلال واقعا سیاه چجوری تاج از شش ماه پیش اون حرف ها رو میزد یک هم سیصد و شصت درجه تغییر کرد چجوری هنوز هیچ ارگان رسمی از آسیا خبر حذف استقلال نداده از وزیر و نماینده مجلس و رئیس جمهور همه رای به حذف استقلال دادن واقعا واسم عجیبه یکی هست جواب ما رو بده مگه نماینده فراکسیون مجلس عضو مدیریت ای آف سی که رای میده و حذف می‌کنه واقعا خنده داره؟؟؟
  • پیروزی کیسه IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    نمیدونستم لنگ و کیسه طرفدار دارن،سپاهان سرور پیروزی و دوچرخه سواران قهرمانی سپاهان پیشاپیش مبارک چشم حسود کورررررررر ۴۲۲
    • ایران IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
      واقعا کامنت بی نمک و بی معنی فرستادی ،کلا لوس ،
  • کامی‌‌‌@ IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    آقای نوری که من هم ۵۵ سال دارم ولی بازی از شما ندیدم باید بگم خدا بداد کیسه برسه چون پرسپولیس هوادار نیست که دفاعش یا وایسه نگاه کنه یا پاس بده به مهاجم کیسه که گل بزنه خدا بدادتون برسه اگر دیروز رادیو ورزش را گوش دادی بخاطر بازی هوادار با کیسه سوالشون در مورد تبانی بود و هی پشت سر هم مجری تکرار می‌کرد که هوادارای کیسه یه موقع به خودشون نگیرن که این سوال را ما برای استفراغ طرح کردیم باز هم میگم خدا بدادتون برسه چون این تو بمیری از اون تو بمیریها نیست
  • نعیم IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    سلام. استقلال تهران در نیمه دوم بازی ۶ گل به هوادار میزنه.اگرانسان دقیق بازی را نگاه کنه ،مشخص هست که در صحنه های منجر به گل بازیکنان اثر گذار تلاشی برای مهار کردن بازیکنان استقلال بخرج نمی‌دهند، حتی چند مورد هم می ایستند تا بازیکنان تیم حریف بتوانند به نتیجه دلخواه خودشان دست پیدا نمایند ودر صحنه های منجر به پنالتی مشخص است که بازیکن آگاهانه پنالتی می‌دهد، چنانچه برای بیننده مسابقه کاملاً قابل درک هم هست. حال بنظر شما گرفتن امتیاز کثیف چیست؟
  • امیر IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    احتمال شیش تایی تبانی بوده بازیکنا فروختن خودشونو 😁کیسه کوشته شد
  • مار IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    سلام دوستان اگر پرسپولیس سوگلی وزارت نبود اون قهرمانی صدرصدرو از سپاهان نمی‌گرفتند دوستی تقدیم پرسپولیس بدن چند سال پیش یادتون هستش سپاهان در ورزشگاه آزادی با یک مساوی هم قهرمان میشد آخرین بازی لیگ بود بجای اینکه 2دقیقه وقت تلف شده بگیرند 7دقیقه گرفتند تا هر طوری که شده پرسپولیس نتیجه بگیره آخرش هم موفق شدن با گل سپهر حیدری بانامردی قهرمان شدن سپاهان رو قربانی خواسته های خودشون کردن سوگلی به نظر شما به چی میگن هلال نکن به این میگن نتیجه بازی رو 3بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کنند
  • جواتی IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    واقعا تو بدبختی ...خودتم میدونی تبانی بود‌و حرف زیادی نزد در ضمن پول مربی رو بازیکنها خوردن و دنبال حاشیه نباش
  • مهدی IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    رو ک نیست سنگ پا قزوین 3 بار پول استرا رو گرفتن ول خرجی کردن باز طلب کارن،تو دربی هم معلوم میشه کت تن کیه
  • بولینگ عبده IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    بنازمت غیرتی هنوز تکل بستن های عروسکت تو خاطرمون هست بمونی برامون تاجی کهن
  • ابراهیم CL ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    آقای نوری پنج سال متوالی قهرمان شدیم بابا مسعود داشت شما را می‌سوزند حالا هم که گند زدید ششصد میلیارد پول را مدیران بی لیاقت شما بالا کشیدن و رفتن با آن تجارت کنن باز دارین دم از وزیر ورزش می‌زنید این دیگه که بابا حمید شماست سه مرحله پول گرفتید پول طلبکارها را بدید ولی کیسه تون ته نداره همش را خرج خودتون کردید شما قصه پرسپولیس کبیر را نخورید به فکر تیم خودتون باشید که سرتون را بعد از بازی بالا بگیرید هر چند شما بعد از بازی به زمین زمان بابت باختتون گیر میدید
  • رضاخلیلی ارومیه IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    حرف مفت خریدارنداره نوری هم داری جرت وپرت میپرونی چراحاجی فتل توبرنامه زنده زبونش بنداومدپاسخ ندادمظلومی خودش قلف کرده بودازحرفهایی که میشنیدچراداری جوسازی میکنی فوتبالت که گندبودلاقل کارشناس خوب فوتبال شو ادم عاقل ازیه سوراخ دوبارنمیگزه قبل حرف زدن خوب فکرکن متن بنویس تااین همه باشعورمردم بازی نکنی پرسپولیس همیشه پرسپولیسه بفهم♥️♥️♥️♥️♥️♥️🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
  • بهرام IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    این بازم پیداش شد ، چهل سالمه سی و پنج سال فوتبال نگاه کردم ایشان رو داخل توپ جمع کنا هم ندیدم، بعد اومده تئوریسین میشه
  • م م IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    آقای نوری توکه عددی نیستی عددهاتون در مقابل تیم ملی پررررسپولییییس سرتعظیم فرودآوردن بروجای خودت را توی اعدادببین میتونی پیدا کنی کمک هم بگیر
  • علی IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    مرد به ظاهر پیشکسوت. پول دوبار جور شده ولی آجرلو و فتح الله زاده بخاطر قراردادهای آنچنانی بازیکنان.. پول خرج بازیکنان شده یک نگاه به قرارداد محبی و قائدی بکنید
  • ارتش سرخ IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    برگردیم به سنت ها از صنعت این چیزا میزنه بیرون
  • پرسپولیس IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    آقای به ظاهرپیشکسوت خجالت نمیکشی ازاین حرفها ومزخرفاتی که داری می بافی پیش کسوت یعنی الگو فرقی ندارد آبی باشی یاقرمز تو این چندسال واقعا انسانهای بزرگی درفوتبال آمدند ورفتند مثل حجازی پورحیدری بهزادی دایی مجیدی باقری قایقران که واقعا دوست داشتنی بودن وهستن وفارغ ازهررنگ وتیمی برامردم قابل احترامند چون به هوادارن رقیب ومردم بی احترامی نکردن وتاابد دردل مردم وهواداران چه خودی وچه رقیب ماندگارشدند فوتبال دراینجا خیلی چیزهاراکم داره وواقعا عدالتی وجودنداردما هواداران رقیب هم هستیم نه دشمن هم شماهم تواین سن وسال بجای چرت وپرت و تهمت زدن به پرسپولیس وتفرقه بین آبی وقرمز اگه کاری ازدستت برمیاد برا تیمت انجام بده، نمیاد هم بشین سرجات وکمتر مفت بگو مدیریت وباشگاه خودش میدونه براتیم چکار بکنه مطمئن باش دستهایی پشت پرده وجودداره که نمیخواد پرسپولیس واستقلال به اون چیزی که میخوان برسه یاعلی
  • محمددهقان IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    بعداز یکی دوسال دیگه که مستندش روی صحفه رسانه ها افتاد خودتون از خودتون خجالت میکشین لنگیها
  • حامد GB ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    با این لیگ سراسر آبی و فدراسیون اصفهانی و این داوریا تا حالام خدا به داد پرسپولیس رسیده فقط شما صحنه های بازی هوادار با پرسپولیس رو با صحنه های بازی هوادار با استقلال رو با هم مقایسه کنی میفهمی داستان چیه
  • امین انصاری IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    بخدا این آدم خیلییییییی عقده ای ست و فقط با نام پرسپولیس میخواد مطرح شه، وگرنه من که ۲۵ساله فوتبالو دنبال میکنم، هیچوقت چنین آدمایی یادم نمونده و نخواهد موند چون حقیر اند و بی وجود
  • بدون اسطوره IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    یعنی همینکه متن تیتر و بخونی ادامه دادن نیاز نداره چون‌متوجه میشی فقط دو نفر اند اینطوری مصاحبه میکنن یکیش علی چینی یکی ام‌این بنده خدا خخخخ
  • جام پاک IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    همون طور ک‌خدا تو دربی های زائد به اینطرف بداد شما رسیده شما هم‌اگر ما رو بردین ما خودمون دادمون و به خدا می رسونیم اما ی آب به دست و روت بزن ببین چرا استقلال بعد دربی زائد دیگه تیم نشد مشکلات تیمم گردن همون ک تخصص تو ترکوندن بمب داره و آجرلو بنداز ک سال قبل با ۶۰۰میلیارد کل فوتبال ایران و خریده بودن ی قول لیگ‌قهرمانان هم به قلعه نوعی دادن ک نشد و البته امسال تیم ملی و بهش دادن اره داداش برو ببین خباثت و خیانت از ابتدای این فوتبال از تو کدوم مکتب دمش بیرون بوده بعد نطق کن نمیخاد حرفای پرسپولیسی ها رو ملاک بگیری حرفای پورحیدری و حجازی و حسن روشن و گوش کن
  • ایرانی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    مثلا حذف نمی شد می خاست چکار کنه آقای نوری اون استقلالشان بود ک‌سوگولی بود تو آسیا و تورنمنت چهارجانبه امجدیه میتونست عرضه اندام کنه اینجا لیگ قهرمانانه و شما فقط می تونید ایمیل بزنید به قول دوستمون برو دست و روت و بشور بعد تز بده
  • کامران IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    کسی که خودش رو بخواب زده باشه رو نمیشه بیدار کرد. اولا بعنوان یک استقلالی قطعا برنده دربی هستیم چاره ای جز این نیست باید ببریم. دوما جناب نوری پیشکسوت دیگه چطوری باید بگن و بنویسن که عزیز جان پول استراما چونی چند بار به حساب باشگاه قبلا واریز شده بوده ولی آقایون نگم بردند و خوردن بهتره بگم حیف ومیل کردند. جناب نوری اگه امثال شما مثل جناب حسن روشن بودید یعنی نون به نرخ روز نمیخوردید هیچ مدیری جرات نمیکرد این بلا هارو سر استقلال بیاره. گیرم پول استراماچونی رو دادندکه خیلی دیره. با این فاجعه که سر ترانسفر قائدی پیش اومده یقه کی رو میخوایید بگیرید. اینم مربوط به وزارت ورزشه؟ اینجاس که میگن عقاب تو قفس و کلاغ ها دارن پرواز میکنن. کجایی ناصر خان حجازی .
  • حسن IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    دم آقای نوری و سایر پیشکسوتان استقلال گرم لطف کنید تا میتونید از این مدل مصاحبه ها انجام دهید که تیم ما پرسپولیس به آن شدیداً نیاز دارد . مرسی از همگی شما
    • کاج بی خاصیت IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      اره دیگه از ابتدا لب و دهن بودین .. اسطورتون با ۵۰تا بازی ده تا گل ملی داره و البته یک جمله من به اینا نمیبازم دقیقا بعد باخت تو دربی سنبل و معیارتون ی چهار بوده ک به گفته پرستو رقت زیر زیر ی تورنمنت چهار جانبه عجیب و غریب ک‌با دو الی سه تا بازی جام و فتح کردین
  • مهدی IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    لنگ هم پنج یک برابر نساجی برد و حمیدمطهری تبانی کرد
  • محسن IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    فقط خدا حق رو به حق دار برسونه .
  • صادق IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    ببخشید شما
  • طاها IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    سرنوشت قهرمانی را دربی مشخص می کنه،بامساوی سپاهان قهرمان است
  • ساپینتو US ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    من فکر میکنم اگه استقلال بدون استرس بازی کنه و یه گل زود هنگام بزنه که فشار رو بازیکناش نباشه میتونه پرسپولیس رو حداقل 4-0 ببره
  • امیر IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    کیسه کشا خدا به دادتون رسید به ولا یانه شما مردی نبودید هوادارراشکست بدید دروازبان اصلیشو اقای الهام ساکت نزاشت واقعا تبانی کرد خوب نبود اقای ساکت الهامی گفتید ما که وسط جدولیم تو لیک می مونیم بذاراستقلال ببره ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥😘😘😘😘😘😘😘😘😘پرسپولیس غیرتی بازی میکنه مثل قائیدی نیستند که الکی خودشومیزنه زمین تا پنالتی بگیره
  • كاج عابي IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    پيداش شد دوباره. اصل توهم بدون افزودني هاي مجاز!
  • حسن IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    شماها چقدر بدبختید که رفتید با این مردیکه عقب مونده ذهنی مصاحبه کردین. یه جوری هم اخبارشو گذاشتین که انگار با مردسال فوتبال در سالهای گذشته حرف زدین.
  • سینا IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    این چی چی میگه!؟😕😂
  • ایران IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    ۳۰ میلیون طرفدار؟؟!!!؟؟۳۰ میلیون؟؟؟۳۰؟؟؟میلیون؟ ؟؟؟مگه در مورد بارسلونا یا پرسپولیس صحبت میکنی که آروغ ۳۰ میلیون طرفداری میترکونی؟
  • مهدی IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    واقعا متاسفم که آدم‌هایی مثل شما فوتبالیست بودن که فقط از فوتبال حرف مفت زدنش و یاد گرفتن ..تو این مدت هر دو تیم یک مبلغ مساوی از بورس یا هر جای دیگه گرفتن و تیم شما دو بار مبلغی اضافه تر دریافت کرده بابت بدهیتون ب مربی ... حالا این وسط مدیر محترم پرسپولیس با برنامه و شفاف سازی جلو رفته که تونسته مقداری پول هم تو حساب نگه داره ...این دلیل بر این نمیشه پرسپولیس رو سوگولی خطاب کنین که با این حرفتان واقعا ننگ بر شما ... اما این دو مدیرعامل اخیر تیم شما و هیئت مدیرها نا کار بلدتون فقط فکر جیب خودشون بودن و پول ها رو جای دیگه هزینه کردن که ن بازدهی داشته و ن برنامه ریزی درست و فقط جیب خودشون پرشده و باعث حذف تیمتون شده... هر چند توقع زیادی از شما و امثال شما اما لطفاً یکم شعور فوتبالی و فرهنگی داشته باشین و خطای خودتون و گردن تیم یا شخص دیگه ای نندازین... از قدیم گفتن هر چقد خوب باشی بیشتر پشت سرت حرف زده میشه واین برای پرسپولیس تیم اول ایران عادی شده که پشت تمام موفقیت‌هایش حرف مفت بزنن..
  • محمد US ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    متاسفم با این طرز صحبت‌ کردن یه پیشکسوت. وقتی این پیشکسوتش هست این چنین صحبت میکنه ما دیگه از بازیکن وطرفداراش گلایه ای نداریم. جوابش را بای حمید استیلی بده🤣🤣
  • وحید IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    آقای عزیز یادت باشه پرسپولیس همیشه سرورته با هوچی بازی هم به جایی نمیرسی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی