نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
فقط ۱۵ هزار بلیت؛ آن‌هم برای حساس‌ترین دربی تاریخ؟/ تمرین استقلال ۵ هزار تماشاگر دارد/ با احترام به پرسپولیس فقط برد به درد ما می‌خورد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیر تیم استقلال گفت: چون بازی رفت بدون تماشاگر برگزار شد جا داشت حساس‌ترین دربی تاریخ با استادیوم پر از تماشاگر برگزار شود، اما...

بیژن طاهری بازیکن اسبق استقلال و مدیر فعلی این تیم در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره دیدار پیش رو مقابل پرسپولیس اظهاراتی را مطرح کرد:

خبر بردارید که قرار است دربی با تماشاگر برگزار شود؟

بله! ما در بازی رفت از حضور تماشاگران محروم بودیم. در آن بازی ما میزبان بودیم و شرایط به گونه‌ای بود که نشد با تماشاگر بازی کنیم. یعنی نه تنها ما بلکه هیچ کدام از دو تیم نتوانستند از این فرصت استفاده کنند. الان هم شنیدیم که قرار است فقط ۱۵ هزار بلیت فروخته شود.

به نظر شما این تعداد برای دربی کافی است؟

خیر! خیلی کم است. برای بازی های عادی استقلال جمعیتی به مراتب بیشتر از این به استادیوم می‌آیند. هر زمان تمرین استقلال باز باشد فقط ۵ هزار نفر برای تماشای تمرینش حضور پیدا می‌کنند! حالا قرار شده ۷۵۰۰ نفر سهم ما و ۷ هزار و ۵۰۰ نفر سهم پرسپولیس باشد! این تعداد برای بازی که تا این اندازه حساسیت جدول روی آن تاثیر گذار است واقعاً کم است. کاش شرایطی فراهم می‌شد که تعداد بیشتری می توانستند به استادیوم بیایند.

فقط ۱۵هزار بلیت؛ آن‌هم برای حساسترین دربی تاریخ؟/ تمرین استقلال ۵ هزار تماشاگر دارد/ با احترام به پرسپولیس فقط برد به درد ما می‌خورد

خبر دارید که ابوالفتحی - معاون شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی – در گفت و گو با دوربین خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران گفته مشکلی برای حضور تماشاگران در طبقه دوم نداریم؟ با این وضف به نظر شما علت این موضوع چه می تواند باشد؟

قطعاً صلاحی در این مسئله وجود داشته که تصمیم گرفته اند بازی با تعداد ۱۵ هزار نفر برگزار شود. البته ما دیدیم که برخی از سکوهای طبقه اول هم در دست تعمیر هستند اما به طور کلی حیف است که این بازی با تعداد کم هوادار برگزار شود.

از اوضاع و احوال استقلال صحبت کنید. شرایط تیم تان چطور است؟

شکر خدا شرایط خیلی خوبی داریم. یک روز استراحت داشتیم و از امروز به بعد تا خود دربی بچه‌ها تمرکزشان را روی این مسابقه خواهند گذاشت.

همه اعضای تیم از اهمیت مسابقه حساس پیش روی تیم تان مطلع هستند؟

قطعا یک مسابقه ای داریم که غفلت در آن جایز نیست.

به نظر شما مساوی به درد کدام تیم می خورد؟

هیچ یک از دو تیم! خیلی وقت ها شایعه می کردند که این دو تیم می خواهند با هم مساوی کنند ولی انصافاً هیچ زمان سابقه نداشته استقلال و پرسپولیس برای مساوی گرفتن به زمین بروند، بلکه هر دو تیم برای برنده شدن می آیند.

با توجه به اینکه سه مسابقه دربی قبلی به ترتیب با نتایج صفر بر صفر، یک بر یک و دو بر دو به پایان رسیده آیا این بازی ۳ بر ۳ می شود؟

بعید می‌دانم که این بازی مساوی شود. ما که چنین هدفی نداریم.

فقط ۱۵هزار بلیت؛ آن‌هم برای حساسترین دربی تاریخ؟/ تمرین استقلال ۵ هزار تماشاگر دارد/ با احترام به پرسپولیس فقط برد به درد ما می‌خورد

در روزهای بعد از بازی تان با هوادار شایعه شد که این تیم با استقلال تبانی کرده تا شش گل بخورد و تفاضل گل استقلال را بهبود ببخشد! در این باره صحبتی دارید؟

همیشه می‌گویند یک دیوانه سنگی را در داخل چاه می اندازد و صدتا عاقل نمی توانند آن را بیرون بیاورند. حالا هم مشابه همان ضرب المثل اتفاق افتاده است. آخر کدام تبانی؟ همه دیدند که در آن بازی استقلال تا چه اندازه تیم برتر بود. هوادار در شروع نیمه دوم یک گل زودهنگام خورد و غافلگیر شد. همین که آرش آن گل را به ثمر رساند شیرازۀ تیم هوادار از هم پاشید و از سوی دیگر بچه های ما هم انگیزه زیادی برای برد داشتند.

فکر می کنید نتیجه بازی چه می شود؟

ما ضمن احترام برای حریف فقط برای پیروزی به میدان خواهیم رفت چون به هر حال غیر از پیروزی هیچ نتیجه‌ای به درد استقلال نمی خورد. این مسابقه به خاطر شرایط جدول حساسیت زیادی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • غریبه IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    بخاطر اعتراضات بعد بازی نساجی و اعتراضات توی کرمان امکان نداره بذارن ورزشگاه پر بشه بهونه هم میکنن تعمیرات داریم حیف این بازی هس نمی‌ذارن ورزشگاه پر بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی