نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نقش متفاوت ستاره پرسپولیس قبل از دربی/ این بازیکن دربی‌باز است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی عبدی در هفته های اخیر بیشتر در نقش گلساز ظاهر شده است.

مهدی عبدی این فصل را اصلا خوب شروع نکرد. این بازیکن که در فصول گل های مهمی را برای پرسپولیس به ثمر رسانده بود،در این فصل عملکرد خوبی نداشت و در اکثر بازی ها نیمکت نشین بود. درخشش لوکادیا و همچنین حضور کلی ستاره هجومی در پرسپولیس باعث شد تا عبدی کمتر فرصت بازی پیدا کند و همچنین شایعه جدایی او در نیم فصل هم به گوش می رسید. در نهایت عبدی در پرسپولیس ماندنی شد و در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان موفق شد اولین گلش را برای پرسپولیس به ثمر برساند.

عبدی که شرایطش در تمرینات هم بهتر شده بود، در هر ۳ بازی پرسپولیس در سال جدید به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب تیمش به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی هم داشت. با این حال تاثیرگذاری این بازیکن با فصول گذشته متفاوت بود و مهدی بیشتر در نقش یک گلساز ظاهر شد. عبدی در دو بازی مقابل مس رفسنجان و مس کرمان برای تیمش پنالتی گرفت و در بازی مقابل ملوان هم موفق شد به سعید صادقی پاس گل بدهد.

عبدی که سابقه خوبی در دربی ها دارد، شانس بالایی برای فیکس شدن در دربی خواهد داشت و امیدوار است در این بازی بسیار مهم و البته خاص سومین گلش را برای پرسپولیس به ثمر برساند و به تیمش در راه کسب یک برد مهم کمک کند.

بیشتر بخوانید: هاشمی‌نسب: دربی مال بازیکنان جوان است؛ از ما که گذشت!/ امیدوارم هر تیمی لیاقت داشته باشد برنده دربی شود/ خسته‌ام! ببخشید، حوصله مصاحبه و تیتر ندارم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی