نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پایان رؤیای باواریا/ سیتی و پپ در نیمه‌نهایی حریف رئال و کارلتو شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از تساوی ۱-۱ در مونیخ، منچسترسیتی با حذف بایرن راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

در یکی از جذاب‌ترین نبردهای دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن‌مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آرنا میزبان منچسترسیتی بود که در نهایت به تساوی ۱-۱ رسید.

با توجه به دریافت ۳ گل در بازی رفت در شهر منچستر، بایرنی‌ها در تلاش بودند هرچه زودتر به گل برسند و امیدی برای بازگشت پیدا کنند. اما مهم‌ترین اتفاقات نیمه نخست روی دروازه بایرن رخ داد. خطای دایو اوپامکانو روی ارلینگ هالند ابتدا با کارت قرمز همراه شد، اما داور خیلی زود متوجه شد که این صحنه آفساید بوده و کارت قرمز را پس گرفت. اما در دقیقه ۳۸ پنالتی‌ای که با برخورد به دست دایو اوپامکانو اعلام شده بود را ارلینگ هالند به بالای دروازه فرستاد تا همچنان بایرن امیدوار بماند.

اما نیمه و درست در زمانی که فشار بایرن افزایش یافته بود، ترمیناتور نروژی زهرش را ریخت. در ضدحمله‌ای سریع، ارلینگ هالند با پای چپ در دقیقه ۵۷ توپ را به قعر دروازه یان سومر فرستاد. دقایقی بعد بایرن توسط ماتیس تِل به گل هم رسید، که این گل آفساید اعلام شد. سرانجام پس از این که داور با استفاده از VAR برای بایرن پنالتی گرفت و این ضربه را یاشوا کیمیش در دقیقه ۸۳ تبدیل به گل تساوی کرد.

در پایان این بازی با تساوی ۱-۱ و نبرد بایرن و سیتی در مجموع با نتیجه ۴-۱ به سود تیم انگلیسی پایان یافت تا شاگردان پپ گواردیولا در نیمه‌نهایی حریف پرافتخارترین تیم تورنمنت یعنی رئال‌مادرید شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی