نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اولیور کان
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر باشگاه بایرن مونیخ معتقد است بازیکنان تیمش عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشته‌اند.

اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ از عملکرد این تیم مقابل سیتی دفاع کرد. بایرن مونیخ که دیدار رفت را با نتیجه ۳-۰ به منچسترسیتی واگذار کرده بود چهارشنبه شب مقابل این تیم در آلیانز آرنا به تساوی ۱-۱ رسید تا از رسیدن به مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ ناکام بماند. اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ در پایان این دیدار از عملکرد شاگردان توماس توخل ابراز رضایت کرد.

او با وجود نارضایتی هواداران از عملکرد بایرن گفت: «در مجموع عملکرد خوبی داشتیم. اگر می توانستیم به گل اول برسیم با اعتماد به نفس بالاتری بازی می کردیم و شرایط برای سیتی سخت می شد. ما همه چیز را به تعادل رساندیم اما این برای صعود کافی نبود.»

آیا با این شرایط نسبت به از دست دادن آخرین جام ممکن (بوندس‌لیگا) نگران نیستید؟ الیور کان در پاسخ این سوال گفت: «اصلا نگران این موضوع نیستم زیرا تیم امشب نشان داد که چه تونایی‌هایی دارد.»

از دست دادن روبرت لواندوفسکی و عدم جذب جانشین کارآمد برای او یکی از بزرگترین نقدهایی است که به مدیریت باشگاه بایرن مونیخ وارد می شود. اولیور کان در واکنش خلا شماره ۹ در بایرن گفت: «امروز یک شماره ۹ در زمین بود که متاسفانه برای ما بازی نمی کرد. متاسفانه شماره نه‌های زیادی مثل لواندوفسکی وجود ندارد.»

این مطلب را هم بخوانید: آمار عجیب توخل در هفته‌های ابتدایی در بایرن‌مونیخ/ چیزی در حد فاجعه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی