۸۰
علی علیپور
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

علی علیپور می‌گوید پرسپولیس در دربی ۴ بر۲، دربی‌بازترین تیم بود. دیداری که معتقد است می‌توانستند گل‌های بیش‌تری وارد دروازه استقلال کنند.

دربی بازی خاصی است که بازیکنان خاصی هم توانسته و می‌توانند در آن بدرخشند. به این دست از بازیکنان دربی‌باز می‌گویند. فوتبالیست‌هایی که مرد این بازی سخت، هیجان‌انگیز و دشوار هستند و اسم خود را در تاریخ این مسابقات بزرگ ثبت کرده‌اند.

یکی از این بازیکنان علی علیپور است که با ۴ گل زده بهترین مهاجم پس از انقلاب پرسپولیس در تاریخ دربی‌ها بوده است. البته مهدی هاشمی‌نسب نیز ۴ گل برای پرسپولیس در دربی زده اما او یک مدافع بود که یک گل هم برای استقلال در این جدال نفس‌گیر زد.

باری، به بهانه دربی پیش رو با علی علیپور گپ و گفتی داشتیم که این روزها دوران نقاهت پس از عمل جراحی را در کشور پرتغال سپری می‌کند اما دلش با دربی، پرسپولیس و بازی با استقلال است. باور نمی‌کنید تا انتهای این گفت‌وگو با ما و مهاجم سابق پرسپولیس و فعلی ژیل ویسنته پرتغال باشید.

به نظر تو دربی با بازی‌های دیگر چه فرقی دارد؟

زمین تا آسمان فرق می‌کند. دربی در همه جای دنیا یک بازی خاص و شورانگیز است که با کری‌خوانی هواداران حساس‌تر هم می‌شود. به عنوان بازیکن شما می‌توانید با گل‌زنی یا درخشش در آن برای همیشه خاطره شده و در تاریخ یک باشگاه ماندگار شوید. واقعا متفاوت است، واقعا!

علی علیپور که مهاجم موفقی در دربی‌ها بوده چگونه خودش را برای این بازی خاص و حساس آماده می‌کرد؟

باور نمی‌کنید اما سعی می‌کردم همیشه ۲ هفته زودتر مهمانی‌های خانوادگی و رفت و آمد با دوستان را قطع کنم. زودتر می‌خوابیدم و به تغذیه خودم توجه بیشتری می‌کردم. جدای از آن چیزی که به من کمک می‌کرد تصویرسازی دربی و محوطه هجده قدم استقلال بود. قبل از خوابیدن برای خودم گل‌زنی به استقلال و این بازی مهم را تصویرسازی می‌کردم و این موضوع به من خیلی کمک می‌کرد.

خواب گلزنی در دربی را دیده بودی؟

خواب گلزنی خودم در دربی را ندیده بودم اما دوستان و اطرافیانم دیده و به من گفته بودند. وقتی که گل می‌زدم تعجب می‌کردم چه‌طور می‌شود اطرافیانم خواب آن را قبلا دیده‌اند و...

برای شادی گل دربی هم نقشه می‌کشیدی؟

دربی نه اما بازی‌های دیگر با شجاع خلیل‌زاده و مهدی ترابی نقشه می‌کشیدیم. دربی واقعا فرق می‌کند و آن‌قدر هیجان و استرس دارد که نقشه هم بکشید نمی‌توانید آن را اجرا کنید. شرایط ویژه و خاصی دارد.

خاطره‌انگیزترین دربی علی علیپور کدام بازی بوده است؟

دو دربی را هرگز فراموش نمی‌کنم. اولی همان اولین دربی و اولین باری بود که زمان آقای برانکو فیکس شدم. من به لطف حمیدخان درخشان پرسپولیسی شدم اما اولین گلم در دربی را زمان آقای برانکو و در اولین دربی درحالی که حدود ۱۹ سال سن داشتم زدم که با توجه به سن و سالم فوق‌العاده بود. خدابیامرز هادی نوروزی سانتر کرد و من هم دروازه وحید طالب‌لو را باز کردم که هرگز آن را فراموش نخواهم کرد.

شادی اولین گل علی علیپور در دربی

و دومین دربی خاطره‌انگیزی که به یاد داری؟

همان دربی که ۴ بر۲ بردیم. هنوز هم وقتی به آن روز فکر می‌کنم با خودم می‌گویم اگر دوست خوبم مهدی طارمی که فوق‌العاده هم بازی کرد، ضربه پنالتی‌اش را گل کرده بود ما ۷ گل به استقلال می‌زدیم. بازی ۲ برصفر به سود ما بود که یک توپ هم روی ریباند من امید عالیشاه به تیر دروازه زد و مهدی طارمی هم پنالتی‌اش را گل نکرد. آن دربی کیفیت بالایی داشت که در هیچ بازی دیگری آن هیجان را تجربه نکردم. شاید هنوز هم حسرت می‌خورم که چرا گل‌های بیشتری نزدیم! روز واقعا روز پرسپولیس بود و...

دربی‌بازترین بازیکنی که در این رقابت سخت و حساس دیدی؟

خیلی سخت است که بخواهم اسمی بیاورم. دربی بازی دشواری است که ممکن است یک روز در آن عالی باشی و دفعه بعد حتی یک شوت درست و حسابی هم نتوانی بزنی. بنابراین اسم آوردن سخت است اما من باز هم به آن دربی ۴ بر۲ اشاره کرده و می‌گویم که آن تیم پرسپولیس دربی‌بازترین بوده است.

این روزها همه‌جا صحبت از پنالتی زدن حسین حسینی گلر استقلال است که تو یک بار دروازه‌اش را در دربی از روی نقطه پنالتی باز کردی!

بله، خودم هم پنالتی گرفته بودم. پنالتی‌زدن در دربی هم سخت است و جگر می‌خواهد. وقتی پشت توپ می‌روی یک‌صدم ثانیه از ذهنت می‌گذرد که اگر خراب شود چی؟ استادیوم و جو وحشتناک آن برای پنالتی‌زن و پنالتی‌گیر سخت است. استرس سر تا پای آدم را فرا می‌گیرد اما خدا کمک کرد تا ضربه‌ام را تبدیل به گل کردم و شرمنده هواداران نشدم.

آیا دوست داری دوباره دربی را تجربه کنی؟

صد درصد همین‌طور است. دوست دارم و حتما باز هم دربی را تجربه خواهم کرد منتهای مراتب فرقش این است که باتجربه‌تر شدم. شاید دیگر استرس دربی را نداشته باشم و بتوانم راحت‌تر بازی کنم.

این حرف به این معناست که قرار است دوباره در پرسپولیس توپ بزنی؟

چرا که نه؟ من را همه می‌شناسند که اهل اغراق یا خودشیرینی نیستم اما هر چه در زندگی ورزشی دارم مدیون تیم پرسپولیس و هوادارانش است. دوست دارم در آینده باز هم پیراهن خوش‌رنگ پرسپولیس را بپوشم و باز هم در دربی گل بزنم.

شادی گل علی علیپور در دربی

می‌دانستی تو هم مثل فرهاد مجیدی ۴ گل در دربی زدی اما به اندازه او به خاطر گل‌زنی در دربی مشهور نشدی. چرا؟

من خودم را با آقا فرهاد مجیدی مقایسه نمی کنم. بله من هم ۴ گل زده‌ام اما شاید نگاه دوستان رسانه‌ای یا فضای مجازی و... به من زیاد نبوده باشد. با این وجود گل‌زنی در دربی آن‌قدر شیرین و جذاب است که دیگر به این مسائل فکر نکرده و نمی‌کنم. خدا را شاکرم که به عنوان یک جوان از روستای قراخیل (حوالی قائم‌شهر) مازندران به پرسپولیس آمدم و ۴ گل در دربی‌ها زدم. همین برای من کافی است.

با ۴ گل زده بهترین مهاجم پرسپولیس پس از پیروزی انقلاب در دربی هستی. آیا می‌دانی کدام مهاجمان پرسپولیس در دربی‌ها بیشتر از تو گل زده‌اند؟

فکر می‌کنم مرحوم صفر ایرانپاک ۷ گل زده و حسین آقا کلانی هم ۵ گل پیش از انقلاب زده باشند. به هر حال این باعث افتخار است و به خودم می‌بالم که با کمک همبازیانم این تعداد گل زدم و بخشی از تاریخ باشگاه بزرگ پرسپولیس هستم.

دربی روز یک‌شنبه چه فرقی با دیگر دربی‌ها دارد و آن را چگونه پیش‌بینی می‌کنی؟

با توجه به شرایط جدول این دربی حساس‌تر می‌شود و برنده امیدوارتر به قهرمانی. پیش‌بینی دربی واقعا سخت است اما به نظر من هر تیمی چک اول یا همان گل اول را بزند با توجه به جو و شرایط بازی می‌تواند برنده شود. من فکر می‌کنم این دربی فیزیکی‌تر و بسیار پربرخورد شود. حتی می‌تواند اخراجی هم داشته باشد چون برای دو تیم بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است.

و بالاخره پیش‌بینی گل‌زن بازی؟

واقعا این یکی را نمی‌شود پیش‌بینی کرد. من دوست دارم پرسپولیس برنده شود و اسم گل‌زن آن هم فرقی نمی‌کند اما فکر می‌کنم بازی کم‌گلی شود چون شرایط دو تیم در جدول نزدیک به هم و رقابت دشوارتری پیش روی بازیکنان دو تیم است. هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد در دربی قبلی گولسیانی ۲ گل بزند ولی زد. به همین خاطر می‌گویم پیش‌بینی گل‌زن خیلی سخت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۸
  • مهران US ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    برگرد به خونه
    • جهانی IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      با اینکه رفته اروپا هنوز افکارش لنگی باقیمانده بیچاره چون آنجا کسی بهش توجه نمی کند رو آورده به چرت وپرت گفتن مردک نگاه کن به طارمی که درحال پیشرفت است ولی تو هنوز در لنگ باقیمانده ایی بزرگ شو وبزرگ فکر کن نه مثل یک بچه لنگ دنبال کری خواندن باشی طارمی رمز موفقیتش بزرگ فکر کردن وجهانی فکر کردن بود خود را از قید وبند لنگ رها کرد مانند علی دایی که خودش را از رنگ جدا کرد ودنیا دیده شد اما تو هنوز در گذشته مانده ایی گذشته اتفاقی بوده وهرگز برنمی گردد بلکه ممکنه این بار به ضرر لنگ باشه پس برو بچه وبزرگ شو هنوز در افکار همان روستا کوچکش کوچک مانده واقعا درست گفته اند که آدمهای کوچک مغز ظرفیت بزرگ شدن را ندارند
    • عادل IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      تو اگر خوب بودی در این ۲سال پایت به توپ می خورد خخخخخخخخخخخخخخخخخ درایران هم که با کلک شیرجه می زدی و داوران که از افشاریان وسلطانی فر دستور می گرفتند سوت می زدند وپنالتی برای لنگپولیس می گرفتند وگرنه آنجا چرا نمی تونی بازی کنی
  • مرتضی مقدم IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    بیخیال پرتغالی های بی چشم و رو ،رفیق اونجا برا پیشرفت باید جز استعداد یه چیا دیگه داشته باشی که ربطی به فوتبال نداره ،برگرد یه چندسالی خلیج فارس یه پولی سرهم کن بعدم‌ فرش قرمز پرسپولیس که همیشه برات پهن بوده و هست و خواهد بود ،مرام تو با اون دورو و دغل های ملی پوش فرق میکنه ،کسی که تو بالا بردیش حالا زیرابتو میزنه تا نیای تیم ملی ،یکی مثل اسدی برا گل زدن تو لیگ داخلی (نصفش پنالتی) دعوت شه تیم‌ ملی،افتخار کن که تیم‌ ملی نیستی مثل زاهدی ،دیگه‌ دوره شایسته سالاری تموم شده تو فلان بفکر اینده بعد فوتبالت باش،موفق باشی گل پسر
    • مهدی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      تیم حکومتی طرفداری کردن نداره لنگیه حقیر اگر اجازه میدادن به جای صفر ایران کثیف ،،،،تا حالا صدتا استقلالی به جای هفت گله ،،،،بیست گله دربی بودند یادتون رفت دهه هفتاد تاج کبیر میتونست شش تارو به پرسپولیس بزنه اما علی پروینتون اومد التماس تورو خدا بیشتراز دوتا به پرسپولیس نزنین برید لنگیهای حقیر
    • زنده باد ایران IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      عزیزم اتفاقا لیگ پرتغال هفتمین لیگ برتر دنیاس چجوری طارمی میتونه سوپر استار بشه به علیپور که میرسه میشن بی چشمو رو علیپور خودش ضعیف بازی میکنه تو ۲۰ تا بازی فقط یه گل زده انتظار داری ببرنش بارسا؟؟ بازیکن بی کیفیت همیشه بی کیفیته ایرانو خارجم نداره همین علیپور تو تست استقلالو نفت تهران رد شد دو فصل کلا تو پرسپولیس خوب بود امارشو ببینی میفهمی از یه هافبک وسط کمتر گل زده به هر حال موفق باشه هموطنمونه
    • لنگ بیخاصیت IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      بچه لنگی پول‌های بیت المال را از سلطانی فر گرفتی رفتی برای گردشگری در پرتقال یا دنبال رشد فوتبال البته که معلومه هیچی نشدی چون افکارت پوسیده هست رنگ تیم ملی را هم نخواهی دید برگرد در همان لنگ پیش یحیی درصدی وافشین فرشچی خخخخخخخخخخخخخ
    • 4444 IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      آقا مهدی اینا مدونستن استقلال میتونه این شش تا رو خاموش کنه ولی از ترسشون همیشه زمان شاه هم تیم رو کشیدن بیرون کارشون اینه
    • مرتضی مقدم IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      نمیدونم چه ربطی به استقلال(تاج کبیر) داشت نظرم ، میخای نظرت بالا باشه بهم بکش زودتر بیا نظر بده ،در مورد افسانه های شهری که باهاشون دلتونو خوش میکنین برا ما سخنرانی کن رفیق ،دمتگرم.(هرچند خبرورزشی نباید بزاره ،باید نظر بی ربط رو منتشر نکنه تو پاسخ که میکنه)
    • منصور IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
      با سلام خدمتت همه فوتبال دوستان. توهین نمیکنم... اما... آقا مسعود رو فتل انداخت رو زبونتون.... وگرنه تیم مردمی پرسپولیس چه قبل انقلاب چه الان همواره ازحق گوییها و مردمی بودن ضربه خورده.. مگه استقلال عزیز جزو جزب نازی بوده... مگه نه اینکه هردو تیم زیر نظر وزارت ورزش اند... بعد فتل پولهاتونو با اجرلو خوردن چه ربطی به پرسپولیسیها داره . واس ناکامی وفکرها روبردن جایی دیگه فتح اله میگفت بابا مسعود آخ که چوب خدا چه صدایی ایندفعه داشت... از دایی تا کریمی ازماهانی تا...حتی غلامی استقلال .. پس نمیشه با حرف یک نفر معلومالحال تیمی رو متهم کرد .. مگه نع اینکه قبل دربی بازیکن آس مارو فراری دادن چرا ؟ ما هم میتونیم بگیم واس اینکه استقلال نبازه.. چرا بعد حرف یحیی هفته هفتم دیگه نتایج دلخواه نبود.. ما هم میتونیم بگیم دولت شمشیر از رو بسته.. و... اما باز اینطور فکر نمیکنیم..‌ همه برادریم و فوتبال یک سرگرمی به هم توهین نکنیم چرا که خیلی ها ازاین موضوع سود میبرن... علی پروین گفته ۲ تا بیشترنزنن😅 پس ما میتونیم بگیم استقلال مافیا بوده و قبلش هم قرار بوده پرسپولیس ببازه....🙏
  • اس اس IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    این لُنگی حقیرمیدونه یکشنبه روزعزاشونه داره به تیمشون یعنی روحیه میده.بابابروکناربزاربادبیادلطفاُ.
    • ساده لوح IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      توی اون دربی که اس اس جهار بر دو باخت استاد محسن ترکی داور بود و همه کار برای تیم محبوش پرسپولیس کرد یکبار دیگه اون بازی رو کامل مرور کنید تا مافیای هفت سر فوتبال رو بهتر بشناسید
    • Mr.moaveze IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      زیادصدانکن ایمون ومیگم بیادها
    • هادی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      هر ادم بیسوادی که فوتبال سرش نشه هم میدونه دو تا از شخصیت های داوری که کیسه کش بودن ترکی و کامرانی فر بودن به اضافه خسروی و برادران حیدری و بنیادی فر و...
    • کمک نایب قهرمان IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      متوهم بی منطق
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    فقط 6 / ۶/ شش تائی مقدس
    • مهدی IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      نه داداش با شش6تا لنگیها رو میبریم. یعنی شش به علاوه یک ،،هفت مقدس
  • اولاد علی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    روز یک شنبه انشاالله استقلال با 4گل پرسپولیس را می برد
    • علی IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      شتر در خواب بیند پنبه دانه
  • قاسم IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    روز یکشنبه دوباره لشکر کیسه کش به غار باز خواهند گشت ،در بازی با هوادار گرچه به هر شکل، تبانی واضحی بود، اما بواسطه اون بازی از غار بیرون اومدن و همون دور و بر دارن پرسه میزنن و گفتن نفری چند دونه موز بخوریم، بزودی اونا رو میفرستیم توی غارشون
  • sahand IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    اگر کاشتیم سبز نشد اقای والیباایست....
  • 63636366666 IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    خخخخخ تو که استقلالی هستی یادت نمیاد بازی با راه اهن واقعا مسخره است
  • پ IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    ننگ باخت شش تایی تا ابد از دامن کیسه پاک نخواهد شد نتیجه ای که در تاریخ ثبت شد به کوری چشم کیسه کشهای درباری شاهنشاهی.هههههههههههه
    • حسن IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
      فیلم یه گل از اون بازی را نشونم بده نتیجه اون بازی را باور میکنم باور میکنم😂😂
  • ماشالله IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    النصر هم به روز بایرن مونیخ افتاده.اخراج مربی بحران و اوردن مربی جدید داغون بدتر.مسی هم در پاریس با کلی ستاره در 5بازی متعدد باختن مقصر مربی و سران باشگاه و داورا.هستن بازی بردو باخت داره.
  • حامد. (کریستیانو رونالدو) IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    الهلال داور خریده بود.2 پنالتی برای الهلال گرفت و گل رونالدو رو افساید و پنالتی رونالدو رو نگرفت. رونالدو وقعا عصبانی شد از کوره در رفت
  • لنگ سوز IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    لنگ حقیر فقط
  • ناشناس IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    سرمربی با مرام و بازیکنان با غیرت و هواداران فهیم تیم استقلال از حاشیه دوری کنید به خدا توکل کنید
    • حاتم ضدکیسه IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      ههههههههههههههههه🤣🤣🤣🤣🤣🤣شمااگرنباشیدمابه کی بخندیم،،،،خداشماروازمانگیره🤣🤣
  • زهرا IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    درود بر شما آقای علی علیپور عزیز آقای گل فراموش نشدنی پرسپولیسی عاشق زنده باشید انشاالله تعالی
  • ناشناس IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    مهاجمی عالی کاش برگردی به خونت علی آقا
  • رامین تاج IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    بعنوان کسی که تو استادیوم بود میگم اونروز مهدی رحمتی نبود فاجعه وار ترین باخت تاریخ استقلالو میدادیم قشنگ یادمه پنالتیو کهگرفت چنان تشری زد سر بازیکنا یکم بخودشون اومدن سه تا سوپر واکنش داشت
  • ا IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    تا بوده بیشتر بازی ها مساوی شده.تماشاچیان هم هنوز به امید برد میرن ورزشگاه.که اشتباه میکنن،میرن.بازی این دو همیشه سیاسی بوده و باید مساوی می‌شده.بازی آینده هم مساوی تمام میشه.اگر نشد،بنده گوشیم میفروشم،بجاش وسایل آرایشی میخریم
  • لنگی همیشه بسوز IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    از قدیم گفتند داشتم داشتم حساب نیست دارم دارم حساب است ببینید روز یکشنبه تاج سرور آسیا چه کولاکی در ورزشگاه آزادی به پا خواهد کرد. نتیجه بازی ؛ استقلال 8 پرسپولیس 0
  • کوهمره جروق IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    از توهم بیا بیرون اگه داور کمکتون نمی کرد باخته بودین اقای لنگی
  • کیسه کش IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    کیسه به لطف بازیکنان بدبخت هوادار و ساکت ابهامی خودفروش هوادار رو برد وگرنه اون بازی مساوی بود.
  • محمد صادق IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    اوه اوه چه به کیسه کشا بر خورده ، حقیقت تلخه دیگه
  • حسین IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    کیسه کش جماعت تادوباره ۶تا نخوره بادش نمیخوابه کجایی آل کثیر بیا که خیلی وقته دروازشون رو لمس نکردی 🤣
  • ارتش سرخ آسیا IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    به عنوان یه پرسپولیسی باید بگم کیسه می‌بره با اختلاف 😢🥺😭
  • عادل امیری مهر US ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    سلام. آقایان محترم که نظر میدید اولاً که کری بخوانید ولی توهین نکنید. دوما" بازی دربی را نمیشه پيش بيني کرد. و در آخر هم اگر منطق فوتبالی برقرار شود استقلال تیمتر از پرسپولیس است و تاکتیک و تکنیک دارد بر عکس پرسپولیس که احساسی بازی می‌کند. و اینکه هرتیمی که اشتباه کند تنبیه می‌شود. حالا روز یکشنبه معلوم میشه کی برنده است. یه تذکر هم بدم که لقب کیسه کش به استقلال نمی‌چسبه فقط برای مقابله با لقب لنگ از سر ناچاری گفته میشه.
  • کیون IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    الکثیر معروف به کیسه سوراخ کن،علیشاه کیسه پاره کن،گلوسیانی کیسه فرسوده کن،نعمتی کیسه امحا کن،ترابی کیسه سوز اعظم،صادقی کیسه ذوب کن،سروش کیسه پرت کن،دیاباته کیسه له کن،امیری کیسه تیکه پاره کن،دانیال کیسه قیچی کن،پور علی گنجی کیسه رشته کن،بیرانوند کیسه چلون کن خلاصه یکشنبه روز سیاه کیسه است.
  • دوستاره IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    ببینیدکجاگفتم اگه لنگیها قایدی رامصدوم نکنن سنگینترین شکست تاریخ لنگ از استقلال بزرگ رقم میخورد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی