تعریف و تمجید جالب توخل از سیتی؛ پا به پای بهترین تیم اروپا رفتیم/ زمین و داور در سطح این بازی نبودند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی آلمانی بایرن مونیخ پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا توسط منچسترسیتی، از داور فرانسوی بازی شب گذشته دو تیم انتقاد کرد.

توماس توخل که تیم ‌تحت‌هدایتش در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه خود به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک مقابل منچسترسیتی دست نیافت و در نهایت هم با قبول شکست ۴ بر یک در مجموع دو دیدار رفت و برگشت از دور این رقابت‌ها حذف شد، پس از این بازی گفت: «فکر می‌کنم ما من‌سیتی را دوباره به چالش کشیدیم، حتی بیشتر از بازی رفت در منچستر. با این حال به مانند بازی هفته گذشته، شانس با ما یار نبود، اما از عملکردمان بسیار راضی هستم.»

وی افزود: «از عملکردمان در هر دو بازی  و برگشت مقابل منچسترسیتی بسیار راضی هستم. بازی واقعاً خیلی خوبی بود. ما پا به پای بهترین و خوش فرم‌ترین تیم اروپا رفتیم و آنها را به چالش کشیدیم. در اعتماد به نفس و فرم دو تیم تفاوت وجود داشت. ما برای چند موقعیتی که در هر دو بازی روی دروازه‌مان خلق شد، مجازات شدیم. فکر نمی‌کنم نتیجه نهایی نشان دهنده این تقابل باشد.»

سرمربی آلمانی بایرن مونیخ همچنین در انتقاد از کلمن تورپین داور فرانسوی بازی که او را دقیقه ۸۷ از کنار زمین اخراج کرد، اظهار داشت: «دو چیز در سطح این بازی نبود، یکی زمین بود و دیگری داور. من به تورپین نمره ۶ می‌دهم (بدترین نمره ممکن)، از اولین تصمیمش تا آخرین تصمیمش همه بد بودند. حتی روی پنالتی که به ضرر ما گرفته شد، خطایی ندیدم که از جانب ما صورت گرفته باشد.»

توخل در پایان درباره برنامه‌ریزی تیم برای فصل آینده گفت: «ما هنوز در حال آشنایی با یکدیگر هستیم. من درگیر انجام کارهایی هستم و نظر خود را در این خصوص خواهم گفت. فکر نمی‌کنم مشکلی در این خصوص داشته باشیم، اما ما پیش از تقویت تیم برای فصل آینده، باید از ترکیب فعلی نهایت استفاده را ببریم.»

بایرن که حالا تنها امیدش برای کسب جام، رقابت‌های بوندس‌لیگا است، در حالی خود را باید برای مصاف روز شنبه با ماینتس در این رقابت‌ها آماده کند که در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا تنها دو امتیاز برتری نسبت به دورتموند دارد و هر لغزشی می‌تواند به قیمت از دست رفت تنها جام ممکن برای آنها شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی