استقلال با شکست پرسپولیس ۱۰۰ درصد قهرمان می‌شود/ خط حمله آبی‌پوشان وحشتناک است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک اسبق آبی‌پوشان گفت: اگر استقلال برنده دربی شود صد در صد مطمئن باشید قهرمانی لیگ را به دست می‌آورد.

یدالله اکبری در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص دیدار استقلال با پرسپولیس در هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: دربی همیشه حساس است ولی با توجه به شرایط دو تیم در جدول رده‌بندی و این‌که هر دو تیم مدعی قهرمانی هستند، باید بازی قشنگی شود. هر دو تیم هجومی بازی می‌کنند چرا که سه امتیاز این بازی در قهرمانی بسیار سرنوشت‌ساز است.

وی افزود: شرایط استقلال برای دربی بهتر از پرسپولیس است و آبی‌پوشان در خط حمله آمار وحشتناکی دارند. به نظر من اگر آبی‌پوشان برنده دربی شوند صد در صد مطمئن باشید قهرمانی لیگ را به دست می‌آورند.

اکبری در ادامه درباره حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: حذف استقلال از آسیا خجالت‌آور است و باید به حال این مسئولین تاسف خورد که این چنین ضعیف کار می‌کنند که به فکر تیم و هواداران تیم نیستند. برای یک باشگاه با قدمت چندین ساله که در آسیا یکی از تیم‌های مطرح و شناخته‌شده است، چنین اتفاقی خجالت‌آور است.

هافبک پیشین آبی‌پوشان در خصوص ساپینتو گفت: من همیشه از ساپینتو حمایت کردم چرا که فوتبالش را زمانی که بازی می‌کرد دوست داشتم. او به فوتبال هجومی اعتقاد دارد و در چند سال اخیر ثابت شده سیستم مربیان پرتغالی به فوتبال ایران می‌خورد. به اعتقاد من ساپینتو را باید برای فصل بعد حفظ کنند. او در این فصل در حالی که تیم را خودش نبسته بود و بازیکنی با نظر او به استقلال نیامد، فوق‌العاده نتیجه گرفت. او یک تیم کامل و هجومی را ساخت بنابراین حفظ ساپینتو از نان شب برای استقلال واجب‌تر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • اسکندر IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    یدیش سن الله ؟ دو صفر پرسپولیس می‌بره
    • . IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      خخخخخ
  • بی نشان IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    به همون خیال باش
  • ع ق QA ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    وقتی زده چرا باهاش مصاحیه می کنید ؟ روزبروز هم داغونتر میشه
  • شهبازی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    هیچ وقت حرف مفت نزنیداین پرسپولیس بود باشما بازی کرد نه هوادار.....حالا نمی دونم از کجا می سوزید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی