نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
هدیه عاشقانه پیکه به کلارا چیا به مناسبت تولد ۲۴ سالگی‌اش
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کلارا چیا ۲۴ ساله شده و جرارد پیکه هدیه منحصر به فردی برای او آماده کرده است.

به نظر می‌رسد که رابطه جرارد پیکه و کلارا چیا روز به روز قوی‌تر می‌شود. هنگامی که برای اولین بار مشخص شد که این فوتبالیست شکیرا را به خاطر یک زن بسیار جوان‌تر ترک کرده، شک و تردیدهایی در مورد دوام رابطه آنها وجود داشت، اما رابطه این زوج همچنان قوی است و عکس‌هایی که دائما از آنها منتشر می‌شود نشان می‌دهد که از زندگی در کنار هم لذت می‌برند.

این هفته تولد ۲۴ سالگی کلارا چیا است و پیکه برای جشن تولد او ترتیب یک سفر مجلل را داده است. این مرد کاتالانی تصمیم گرفته که تمام تلاش خود را بکند و تولد شریک زندگی خود را به شیوه‌ای منحصربفرد جشن بگیرد و به همین خاطر به امارات متحده عربی پرواز کردند و چند روزی آنجا خواهند ماند.

هرچند پیکه بعد از این سفر به میامی خواهد رفت تا پسرانش میلان و ساشا را ببیند. اعتقاد بر این است که پیکه به مدت ۱۰ روز در میامی خواهد ماند تا حسابی با فرزندانش وقت بگذراند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مرتضی مقدم IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    پیکه نمیخواست با این ادامه بده ،اونجور که از اهنگای شکیرا پیداست تلاش هم کرد شکیرارو برگردونه ولی شکیرا ازون زنای مهربونه که وقتی بد بشن باهات طلافی همه خوبیاشونو در میارن ،پیکه اولش فقط میخواست یه دوری با این بزنه ولی اتفاقایی که افتاد انداختش تو عمل انجام شده ،یجورایی مجبور شد با این ادامه بده تا از رسوایی خیانتش کم کنه ،تا بیشتر وجهه اجتماعیش خراب نشه (مثلا حداقل بگه عاشق شدم که شکیرارو ول کردم)تقریبا مطمئنم یه ماشینم بنام این نمیزنه و یکم داستانا بخابه و سرمایه گذاریاش جلو بره(مثل داستان فوتبال هفتایی) این رو هم ول میکنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی