نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عدم تمایل ستاره جوان پرسپولیس به مقایسه با مهدی قایدی/ منتظر درخشش این بازیکن سرخ‌پوش باشید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از آماده‌ترین بازیکنان پرسپولیس در تمرینات اخیر این تیم، محمد عمری بوده است.

دیدار برگشت دو تیم استقلال و پرسپولیس روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی در حالی برگزار می‌شود که رسانه‌ها به برخی بازیکنان تکنیکی دو تیم بیشتر پرداخته اند.

نکته جالب مقایسه محمد عمری پدیده فصل جاری پرسپولیس با مهدی قایدی بوده است. مقایسه ای که چندان به مذاق عمری جوان خوش نیامده و قصد دارد با درخشش در دربی ثابت کند خودش یک ستاره است و شباهتی به بازیکن دیگر آن هم در اردوی رقیب ندارد!

لازم به یادآوری است؛ محمد عمری در دربی رفت نیز یکی از بهترین‌ها بود. او در دقیقه ۶۳ به جای امید عالیشاه به زمین آمد و در دقایق کوتاه حضورش توانست بازی خوبی را مقابل استقلال از خود به نمایش بگذارد. او در اولین دربی خود جنب و جوش زیادی در زمین داشت و با فرارهای تند و تیزش خط دفاعی حریف را آزار داد؛ به طوری که بازیکنان استقلال برای متوقف کردن این بازیکن خوش تکنیک چاره ای جز خطا روی عمری نداشتند، که این باعث شد تا پرسپولیس در ۳۰ دقیقه پایانی نیمه دوم صاحب چند ضربات ایستگاهی در زمین حریف شود.

در یکی از دوئل‌ها که جدالی بین محمد عمری و آرش رضاوند بود، هافبک استقلال به دلیل تکل خطرناکی که روی پای هافبک جوان پرسپولیس زد یک کارت زرد از زاهدی فر دریافت کرد تا دومین بازیکن اخطاری دربی لقب بگیرد. هافبک شماره ۸۰ سرخ‌ها علاوه بر این که در حملات بسیار تاثیرگذار ظاهر شد، در کارهای دفاعی هم مشارکت داشت و در هفتاد و سومین دقیقه مسابقه در حالی که همبازیانش سراپا حمله بودند و نزدیک بود روی ضدحمله سریع استقلالی‌ها غافلگیر شوند با هوشیاری به موقع خود مانع از تک به تک شدن پیمان بابایی با علیرضا بیرانوند شد تا پرسپولیس همچنان در بازی باقی بماند. چه بسا اگر عمری با تکل خوب خود توپ مهاجم استقلال را برگشت نمی‌داد، حریف به سومین گل خود در این بازی دست یافته و بازی برای سرخپوشان به پایان می‌رسید. نکته قابل توجه به سرعت قابل توجه عمری در این صحنه برای رساندن خود به بازیکن حریف که با زمان سنجی و تکل صحیح او همراه بود.

عمری با نمایش خوبی که در دربی داشت نشان داد پتانسیل این را دارد که در دربی برگشت نیز ترکیب اصلی پرسپولیس مورد استفاده قرار بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • علی IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    انشاالله دربی رو می بریم تا مزه تبانی برای کیسه کشا تلخ بشه
  • ماد IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    انشاالله
  • محسن پرسپولیسی IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    عمری بازیکن عالی و بی حاشیه ای هست، بازیکنی قابل مقایسه با عمری نیست
  • فوادپرسپولیسی IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    ممدعمری ریلکس وبی استرس نبض بازی روتودست میگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی