نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
توصیه به سرخابی‌ها؛ با بازی محتاط نباید قهرمانی را دودستی تقدیم سپاهان کرد!/ تجربه پرسپولیس بلای جان استقلال می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سهراب انتظاری مهاجم اسبق سرخپوشان گفت: در همه جا فوتبال برای تماشاگر است اما این موضوع در ایران صدق نمی‌کند.

سهراب انتظاری در گفتگو با خبر ورزشی درباره دیدار پرسپولیس با استقلال در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: این دربی از دو جهت حساس و سرنوشت ساز است. تیمی که بازنده شود قهرمانی را از دست می‌دهد و برنده این دیدار اگر قهرمان شود یکی از شیرین ترین قهرمانی‌ها را  به دست می‌آورد.

وی افزود: پرسپولیس شانس خوبی برای قهرمانی دارد ولی برای هواداران بردن در دربی حکم قهرمانی را دارد با این حال امیدوارم پرسپولیس با انجام یک بازی منطقه و زیبا هر سه امتیاز را کسب کند و قهرمانی این فصل به دست بیاورد. در تیم پرسپولیس بازیکنان باتجربه‌ای وجود دارند که می‌توانند تاثیرگذار باشند و بلای جان استقلالی‌ها شوند.

مهاجم پیشین سرخپوشان در ادامه گفت: پرسپولیس و استقلال نباید محتاط بازی کنند و به فکر نباختن باشند چرا که با نتیجه مساوی دو تیم قهرمانی را دو دستی تقدیم سپاهان می‌کنند بنابراین فکر می‌کنم از آنجایی که تو تیم پرسپولیس استقلال به هر سه امتیاز برای قهرمانی نیاز دارند بازی زیبا خواهد شد و امیدوارم این دیدار با پیروزی پرسپولیس همراه باشد.

انتظاری در پایان با انتقاد از عملکرد مسئولان برای تعداد حضور تماشاگران در دربی خاطرنشان کرد: بازی استقلال و پرسپولیس ویترین فوتبال کشورمان است ولی نمی‌دانم چرا بهترین بازی سال بسیار حساس هم است را با ظرفیت کامل تماشاگر برگزار نمی‌کنند. در همه جا فوتبال برای تماشاگر است اما این موضوع در ایران صدق نمی‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • تیم های آماتور تهران IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    بنازمت سپاهان ، اینقدر بزرگی که این همه دشمن داری 💛
  • غریبه IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    ب خاطره اینکه ورزشگاه درحال بازسازی هستش حال درس
  • سپاهان IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    بنازمت سپاهانم که همه تیم ایران ازت میترسن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی