نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
زین‌الدین زیدان
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات زیدان را به باشگاه قدیمی‌اش پیوند می‌زنند، و رسانه فرانسوی از احتمال پیوستن او به یوونتوس خبر داده است.

با آمدن ماه می، دو سال از آخرین روز مربیگری زین‌الدین زیدان در فوتبال می‌گذرد، زمانی بسیار طولانی برای دور ماندن هر مربی فوتبالی از صحنه رقابت‌ها. اما مربی سابق رئال مادرید هرکسی نیست. او می‌تواند آنقدر منتظر بماند تا زمان مناسب برای مربیگری تیمی مناسب از راه برسد.

به گزارش رسانه فرانسوی «آرام‌سی اسپورت»، آن لحظه فرا رسیده است و تیمی که زین‌الدین زیدان به آن فکر می‌کند یوونتوس است، باشگاهی که این مربی فرانسوی به خوبی می‌شناسد و بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ در آن بازی کرد. در واقع، زمانی که او در سال ۲۰۱۸ اولین دوره سرمربیگری خود در رئال مادرید را به پایان رساند، چند قدمی با در دست گرفتن سکان هدایت بیانکونری فاصله داشت. اما در کمتر از یک سال به نیمکت رئال مادرید بازگشت.

دردسرها

مانع اصلی در مسیر احتمالی زیدان به یوونتوس، مربی فعلی خواهد بود؛ مکس آلگری. قرارداد او با یوونتوس تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد و سالانه ۷ میلیون یورو به دست می‌آورد. اگر قرار بود مربی دیگری را جایگزین او کنند، باید ۲۰ میلیون به او می‌دادند. و با توجه به وضعیت حساب‌های بیانکونری، این موضوع اصلا کم‌اهمیت نیست.

علاوه بر این، سران یوونتوس حتی زمانی که در این فصل در رده نهم جدول قرار داشتند، به اخراج مکس الگری فکر نکردند. حالا با پیشرفت نتایج و صعود به نیمه‌نهایی لیگ اروپا، فکر تغییر مربی تقریباً می‌تواند یک حماقت تلقی شود.

همچنین باشگاه‌های علاقه‌مند دیگری هم وجود دارند. نباید فراموش کرد که پاری‌سن‌ژرمن در گذشته او را وسوسه کرده بود تا پس از جدایی مائوریسیو پوچتینو هدایت تیمش را بر عهده بگیرد، اما در نهایت این معامله به هم خورد. پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند مکانی ایده‌آل برای اسطوره فرانسوی باشد، اما طبق اطلاعات «آرام‌سی»، زیدان با راه و روش قطری‌ها برای مدیریت باشگاه پاریسی موافق نیست.

این مطلب را هم بخوانید: پیشنهاد دیوانه‌کننده النصر به زیدان/ ۳٬۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان برای سرمربی فرانسوی در ازای پیوستن به رونالدو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی