تصمیم مهم یحیی در آستانه دربی؛ ستاره پرسپولیس نیمه دوم به بازی می‌آید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنطور که مشخص است محمد عمری جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس ندارد و به احتمال زیاد در نیمه دوم دیدار با استقلال به میدان خواهد آمد.

پرسپولیس می‌خواهد هرطور شده دربی را ببرد تا از کورس قهرمانی جا نماند. قرمزها که در ۳ بازی گذشته خودشان هم برنده شدند، با شرایطی خوب پا به دربی خواهند گذاشت. مهم ترین چالش یحیی برای بازی فردا انتخاب ۱۱ مرد اصلی است و آنطور که شنیدیم سرمربی پرسپولیس قصد ندارد به ترکیب بازی با مس کرمان دست بزند. به این ترتیب دوباره شاهد حضور عبدی در خط حمله پرسپولیس خواهیم بود و محمد عمری نیمکت نشین خواهد بود.

عمری که پدیده این فصل پرسپولیس بوده و بازی‌های بسیار خوبی را هم به نمایش گذاشته، مصدوم بود و به همین دلیل همراه با کاروان پرسپولیس به کرمان سفر نکرد. با این حال چند روزی است که به تمرینات گروهی تیمش اضافه شده و می‌تواند به میدان برود.

با این وجود یحیی قصد ندارد در دربی به عمری از ابتدا بازی دهد و این بازیکن یکی از تعویضی‌های پرسپولیس در بازی فردا خواهد بود. با توجه به عملکرد نسبتا خوب عبدی در چند بازی گذشته و اینکه عمری به تازگی از بند مصدومیت رها شده، گل محمدی می‌خواهد از پدیده تیمش در نیمه دوم استفاده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد محمدی از اهواز ولی بچه مسجدسلیمان هستم. ساکن IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    ان شالله فردا پرسپولیس کبیر دربی رو میبره ❤❤❤❤❤❤❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی