نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
تصمیم مهم یحیی در آستانه دربی؛ ستاره پرسپولیس نیمه دوم به بازی می‌آید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنطور که مشخص است محمد عمری جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس ندارد و به احتمال زیاد در نیمه دوم دیدار با استقلال به میدان خواهد آمد.

پرسپولیس می‌خواهد هرطور شده دربی را ببرد تا از کورس قهرمانی جا نماند. قرمزها که در ۳ بازی گذشته خودشان هم برنده شدند، با شرایطی خوب پا به دربی خواهند گذاشت. مهم ترین چالش یحیی برای بازی فردا انتخاب ۱۱ مرد اصلی است و آنطور که شنیدیم سرمربی پرسپولیس قصد ندارد به ترکیب بازی با مس کرمان دست بزند. به این ترتیب دوباره شاهد حضور عبدی در خط حمله پرسپولیس خواهیم بود و محمد عمری نیمکت نشین خواهد بود.

عمری که پدیده این فصل پرسپولیس بوده و بازی‌های بسیار خوبی را هم به نمایش گذاشته، مصدوم بود و به همین دلیل همراه با کاروان پرسپولیس به کرمان سفر نکرد. با این حال چند روزی است که به تمرینات گروهی تیمش اضافه شده و می‌تواند به میدان برود.

با این وجود یحیی قصد ندارد در دربی به عمری از ابتدا بازی دهد و این بازیکن یکی از تعویضی‌های پرسپولیس در بازی فردا خواهد بود. با توجه به عملکرد نسبتا خوب عبدی در چند بازی گذشته و اینکه عمری به تازگی از بند مصدومیت رها شده، گل محمدی می‌خواهد از پدیده تیمش در نیمه دوم استفاده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد محمدی از اهواز ولی بچه مسجدسلیمان هستم. ساکن IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    ان شالله فردا پرسپولیس کبیر دربی رو میبره ❤❤❤❤❤❤❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی