نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
قهرمانی فقط حق استقلال است/ پرسپولیس حرفی برای گفتن ندارد/ دربی مگر بازی محلات است که ۱۵ هزار تماشاگر داشته باشد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی فنونی زاده هافبک اسبق استقلال گفت: ظاهرا برخی از مسئولان نمی خواهند استقلال آسیایی شود و همیشه برای استقلال پول نیست اما برای پرسپولیس همیشه پول فراهم می‌شود.

مهدی فنونی زاده در گفتگو با خبرورزشی درباره بازی حساس پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: تعجب می‌کنم که فقط ۱۵ هزار تماشاگر برای این دیدار حساس که مهمترین و حساس ترین بازی سال فوتبال ایران است در نظر گرفته شده است. ۱۵ هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی راه می‌دهند شبیه بازی محلی است. ما در گذشته در همین نازی آباد که فوتبال محلات بازی می‌کردیم ۱۵ هزار نفر تماشاگر داشتیم در حالیکه این بازی خاص است و حضور هواداران دو تیم بازی را حساس تر خواهد کرد.

وی درباره پیروزی پرگل استقلال مقابل هوادار قبل از دربی گفت: خنده دار است که پرسپولیسی‌ها حرف از تبانی در این بازی می‌زنند. فکر کنم آنها دیگه حرفی برای گفتن ندارند و حالا تبانی را بهانه می‌کنند. تیم ساپینتو آنقدر خوب کار کرده که به حریف ۶ گل می‌زند. این تیم استقلال در هر بازی بالای ۸ موقعیت گل روی دروازه حریفان ایجاد می‌کند و این مسئله در فوتبال ایران بسیار تعجب آور است.

فنونی زاده درباره حذف استقلال از آسیا نیز یادآور شد: من قبلا هم گفتم که ظاهرا برخی از مسئولان نمی‌خواهند استقلال آسیایی شود و همیشه برای استقلال پول نیست اما برای پرسپولیس همیشه پول فراهم می‌شود. نمی‌دانم چرا چنین تبعیضی وجود دارد و معلوم نیست چرا چنین تصمیم‌هایی به ضرر استقلال می‌گیرند.

هافبک پیشین آبی‌پوشان در پایان خاطرنشان کرد: با همه این مشکلات که استقلال دارد سرمربی پرتغالی فوق‌العاده کارکرد و شاگردانش نیز بازی‌های قابل قبولی را به نمایش گذاشتند. ساپینتو در ابتدای فصل شناختی از فوتبال ایران نداشت اما هفته به هفته شناختش بهتر شد و در نیم فصل دوم نتایجی که کسب کرد فوق العاده عالی بود. با این حال امیدوارم دربی به سود آبی پوشان به پایان برسد و این تیم خوب که فوتبال زیبایی یا به نمایش میگذارد قهرمان شود چرا که قهرمانی در این فصل فقط حق استقلال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • مییکاییل خلیل پوراصل IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    فنونی زاده ثنار بده آش به همان خيال باش
    • کلنگلیس IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
      بااینکه به این بازی خوشبین نیستم وغروراستقلال میدونم کاردستش میده ولی بجای ثنار دلارمیدیم دلاررررررر فهمیدی طرفدارلنگ حکومتی 🤣😂🤣😂
  • بشیر IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    فقط تاج تاجی درود بر ابی درود بر دختر ابی به امید خدا استقلال قهرمان میشه ودربی ما میبریم 💙💙💙454
  • منصور خان IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    عزیز بابا تو آسیا .بابک مرادی و عبدی ....غیره نیستن به داد شما برسن همون بهتر ک حذف شدید ابرو ایران نبرید .ایران یعنی پرسپولیس .دو بار قهرمان شدید چهار تیم شکرت داشتن و شاه و دولت کمکتون کردن الان فرق می‌کنه عزیز دلم
    • حمید IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
      در مجموع و تا پایان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ استقلال ۲۱ مرتبه در رقابت‌های آسیایی حاضر شده‌است که از این میان، سه مرتبه در رقابت‌های جام برندگان جام آسیا حاضر شده و ۱۸ حضور دیگر آن در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بوده است. استقلال با دو عنوان قهرمانی، دو نایب قهرمانی و دو عنوان سومی در بالاترین سطح مسابقات باشگاهی آسیا، موفق‌ترین نماینده ایران در تاریخ مسابقات باشگاهی قاره آسیا و سومین تیم پرافتخار این مسابقات است. آبی‌پوشان تهرانی همچنین با هفت بار حضور در مرحلهٔ نیمه‌نهایی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، در میان تیم‌های ایرانی رکورددار حضور در جمع چهار تیم پایانی این مسابقات هستند. استقلال همچنین نخستین باشگاه ایرانی است که از مرز ۱۰۰ بازی در رقابت‌های آسیایی گذشته‌است.
  • fred US ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    عزیزم برای استقلال پول هست. منتهی از آنجا که عمو فتل چک های باطل نشده اش رو n بار نقد کرده , کلاه گیس برای لفت و لیس برداشت داشته و سفارش خودرو داده و از سردار دل ها هم که نگم , پول کم آوردید . ۳ بار بابت عمو استرا بودجه بالای ۱۰۰ میلیارد گرفتید. اگر مدیر و پیشکسوت دستش کج هست , به رقیب ایرادی وارد نیست. گرچه با این وضع اقتصادی مردم و این همه مصیبت واقعا رو می خواهد که یک نردبان که به گوریل انگوری معروف بود حرف های مبتذل بزنه, یک خورده صدای مردمت باش . اگر نمیتوانی رسول خادم , علی دایی , علی کریمی , پرویز برومند ... باشی , اقلا لال شو.
  • ف.ص IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    آره اونوقت به استقلال میگن تیم حکومتی.۵سال بابا مسعود کثیفترین فوتبال را به جهان عرضه کرد
  • ناشناس IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    توزمین معلوم میشه کی برنده میشه .برو بابا دلت خوشه .این فنونی زاده یه بارنشد دو کلام حرف درست بزنه .برا استقلال پول نیست برای پرسپولیس پول هست
  • گابریل باتیستوتا IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    برای استقلال پول نیست ؟؟؟؟ 700.000.000.000+93.000.000.000 + ... چی شد ؟ اینا پول نیست ؟ دوباره پول استراماچونی توسط دولت پرداخت شد . این پول نیست ؟ برو عمو . باز حالت مساعد نیست .
  • سردارحسینی IQ ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    با آرزوی برد امروز تیم محبوب استقلال در دربی پول در ایران دردست مافیاست برای پیروزی موجوداست چون تیمی مردمی نیست ولی برای استقلال موجود نمیباشد
  • حسن کیانی IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    حالا فهمیدی استقلال فقط با تبانی شش می زند در واقعیت هیچی نیست تبانی هم شمار صدر جدول نگه نداشت چون لایق نیستید پارسال هم با پروژه کثیف قهرمان سازی استقلال را قهرمان لیگ اعلام کردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی