نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
صدای افشین پیروانی قبل از دربی بلند شد؛ با این شرایط حق ما پایمال شده است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشست هماهنگی مدیران برای دربی شماره ۱۰۰ به میزبانی سازمان لیگ فوتبال و از ساعت ۱۶ امروز با حضور نمایندگان دو باشگاه و نهادهای دست‌اندرکار در برگزاری مسابقه برگزار شد.

نشست هماهنگی مدیران برای دربی، امروز (شنبه) از ساعت ۱۶ و به ریاست رضا عبدی مسوول برگزاری مسابقه در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد. در این جلسه نمایندگان دو باشگاه و نهادهای مشارکت کننده در برگزاری این دیدار حضور داشتند تا هماهنگی‌های لازم انجام شود. مسعود مرادی نیز به عنوان ناظر داوری در نشست حضور داشت.

در ابتدای این جلسه اعلام شد با مصوبه شورای تامین، سهمیه حضور تماشاگران هنوز ۱۵ هزار نفر است که بلیت فروشی آن انجام شد ولی احتمال‌هایی برای باز شدن ظرفیت جدید در فروش بلیت وجود دارد.

در این جلسه همچنین درباره برنامه‌های فرهنگی متناسب با بازی دو تیم و عید فطر توضیح داده شد. از جمله این موارد باید به رونمایی از دو پیراهن سرخ و آبی اشاره کرد که در جریان‌ تفحص شهدای جنگ تحمیلی به دست آمد. همچنین اجرای کنسرت از دیگر برنامه‌های فردا خواهد بود.

در این جلسه درباره رنگ پیراهن‌ها هم اعلام شد؛ دو تیم یک دست سرخ و آبی خواهند پوشید و دروازه‌بان‌ها نیز به ترتیب مشکی و زرد به تن خواهند کرد.

همچنین جلسه امروز، صحنه اعتراض مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از عدم امکان استفاده از ظرفیت‌های هواداری و میزبانی در بازی‌های خانگی بود.

افشین پیروانی در این ارتباط گفت: پرسپولیس بیشترین طرفدار و تماشاگر را در فوتبال ایران و آسیا دارد. این مسئله در رقابت‌های لیگ‌قهرمانان زبان‌زد عام و خاص بود و هست. از طرفی ورزشگاه آزادی را به عنوان پرظرفیت‌ترین ورزشگاه کشور و به عنوان نماد ورزش و ورزشگاه‌های ایران در تهران داریم، اما در عمل استفاده از همه این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای ما مسدود شده است.

وی ادامه داد: وقتی به شهرستان‌ها می‌رویم می‌بینیم ورزشگاه‌ها مملو از جمعیت است. حتی بیشتر از آن چه که مجاز است. ما هم خوشحال می‌شویم حضور مردم را در کنار فوتبال می‌بینیم ولی چرا در تهران از آن محروم هستیم!؟ حق ما پایمال شده و می‌شود و این تفاوت و تبعیض باعث شده است روی نتیجه رقابت‌ها تاثیر گذاشته شود و اکثر رقبای ما در شرایط بهتری قرار گرفته‌اند و ما از همه جهات مادی و معنوی متضرر و دچار خسارت شده‌ایم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۹
  • افشین دست کج US ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    افشین هم که همیشه در توهم‌ به سر میبره
  • منصور US ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    فرش کی‌روش کجاس ، داروغه ناتینگهام
  • نعیم FR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    کشور ایران ۸۰میایون جمعیت داره و اگر نصف ایران طرفدار لنگ باشن بیشتر از ۴۰ میلیون طرفدار نداره حالا کشور چین یا هند با یک میلیارد و نیم جمعیت حالا دالیان چین که تیم محبوبی هست چقدر طرفدار داره یا یک تیم محبوب هندی تو بمبئی یا کلکته یا دهلی چقدر او هند طرفدار داره ؟ آقای پیروانی اول فکر کن بعد حرف بزن
  • محمد IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    خدایا پرسپولیس همیشه مظلوم... داد و فغان از هوچی گران همیشه طلب کار.
  • Jaf CA ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    اقای پیروانی زمانی که در ازادی تیم‌های شهرستانی را با ۸۰ هزار تماشایی وکمک داور میبردید حق کسی خورده نمیشد
  • Jaf CA ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    اقای پیروانی سال‌های قبل در ازادی تیم‌های شهرستانی را با هشتاد هزار تماشایی بکمک داور میبردید حق کسی خورده نمیشد
  • افشین فرشچی IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    بابا این افشین فرشچی دوباره جوسازی هاش رو شروع کرد.. بیچاره ها ترسیدن تو زمین رو در رو بجنگنن.دارن بیرون زمین این جوری یه کم جو روانی رو به نفع شون میکنن..😂😂
  • احمد IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    افشین فرشچی ساکت
  • رضایاک IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    بیشترین طرفداراسیا؟!AFCکه میگه تراکتور پرطفدارترین‌دراسیاست
  • کیسه حکومتی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    کیسه همیشه طلبکار هست و هیچ وقت به حق خودش راضی نبوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی