نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟
لیونل مسی - کیلیان امباپه
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یک نفر بدون شک از رفتن لیونل مسی پشیمان خواهد شد و آن هم کیلیان امباپه است که تلاش می‌کند تا فوق‌ستاره آرژانتینی را در پایتخت فرانسه نگه دارد.

صحنه‌ای بین ستارگان پاری‌سن‌ژرمن در جریان پیروزی مقابل آنژه، هماهنگی خوبی که هم در زمین و هم در خارج از زمین وجود دارد را نشان داد.

لیونل مسی دهان خود را می‌پوشاند - مد این دوران در زمین‌های فوتبال - تا به کیلیان امباپه حرفی بزند. فقط آنها می‌دانند که چه می‌گویند، اما واکنش‌ها گویای همه چیز هستند. ستاره فرانسوی در حالی که ستاره آرژانتینی با لبخندی واضح او را همراهی می‌کند از خنده منفجر می‌شود. طوفان فرضی که از رابطه بین این دو گفته می‌شد، گذشت. شایعات طوفان به پایان رسید. مسی و امباپه در روزهای پایانی فصل در بهترین لحظه رابطه بین خودشان به نظر می‌رسند. به نظر می‌رسد آن جرقه‌های قدیمی‌بین کیلیان امباپه و برخی از نزدیک ترین افراد به لئو در رختکن فراموش شده است. درست است که صدای رابطه بد بین این دو هرگز شنیده نشده بود، اما به نظر نمی‌رسید که آنها چنین پیوند نزدیکی داشته باشند.

پیروزی ۲-۱ مقابل آنژه که پاری‌سن‌ژرمن را در یک قدمی قهرمانی در لیگ ۱ قرار داد، یک قسمت دیگر از این پیوند را در داخل و خارج از زمین نشان داد. هر دو گل را امباپه زد و لئو روی هر دو گل نقشی تعیین کننده داشت. مسی بهترین پاسور (۱۵) و امباپه بهترین گلزن (۲۲) مسابقات است. یکی مترادف با دیگری است. در فرانسه حالا بحث بر سر این است که پاریسی‌ها بابت از دست دادن مسی به شدت پشیمان خواهند شد، اگر قرار باشد لئو از این تیم جدا شود.

روزنامه «اکیپ» در گزارشی اعلام کرد: «امباپه دلتنگ مسی خواهد شد» روزنامه نگار آرنو هرمانت اذعان کرد که لئو بند تمدید قرارداد تا سال ۲۰۲۴ که در اختیار دارد اعمال نخواهد کرد و نوشت: «فوتبال فرانسه پشیمان خواهد شد، پاری‌سن‌ژرمن نیز ، هر چند به طور غیرمنصفانه مسی در بخش زیادی از حضورش در فرانسه مورد انتقاد قرار گرفت. شکست سیاست باشگاه در دو سال اخیر، بیش از حد تجاری به ضرر ثبات ورزشی تلقی شد.

از ابتدای حضور مسی در پاری‌سن‌ژرمن گفته می‌شد امباپه رابطه خوبی با او و نیمار ندارد و بعد از پیروزی آرژانتین مقابل فرانسه در فینال جام جهانی قطر به نظر می‌رسید این شکاف بیشتر شده است.

اما همه چیز تغییر کرد. ژست‌های درون زمین این دو نفر نیز آن را فاش می‌کند. اکیپ در گزارش خود نوشت: «یک نفر بدون شک از رفتن مسی پشیمان خواهد شد و آن امباپه است»

در حالی که در اسپانیا مدام از تلاش بارسلونا برای بازگرداندن مسی صحبت می‌شود.  روزنامه کاتالونیایی موندو دپورتیوو از طریق خبرنگار خود در فرانسه دنی ژیل تاکید می‌کند که امباپه همچنان پشت درهای بسته در پاری‌سن‌ژرمن کار خود را انجام می‌دهد و می‌خواهد مسی را به ماندن راضی کند: «امباپه اما می‌خواهد مسی را متقاعد کند که در پاری‌سن‌ژرمن کارهای زیادی برای انجام دادن دارند»  او یک اطلاعات دیگر ارائه می‌دهد: از زمانی که نیمار  بازیهای این فصل را از دست داده مسی و امباپه جدایی ناپذیر بوده اند. آنها اغلب با هم به سمت زمین تمرین می‌روند، تصویری که در طول مسابقات PSG نیز تکرار می‌شود. حس و حال بین این دو خوب است: خنده، اعتماد به نفس و مهمتر از همه، یک رابطه عالی در زمین. امباپه می‌خواهد فوق ستاره آرژانتینی در کنارش باشد، زیرا مسی کار را برای او در حمله آسان‌تر می‌کند.

این مطلب را هم بخوانید: لئو در حالت آماده‌باش؛ آیا مسی به بارسلونا نزدیک‌تر شده است؟/ فرمولی که می‌تواند این معما را حل کند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    امباپه جان بشین سرجات.
  • Amirhossein Akrami1 IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    نیمار باید در پاریسن ژر من بماند
  • امباپه IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    امباپه بهترین است وعشق🥰😍😘

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی