سرمربی سپاهان: هیچ قصد و غرضی نبوده که الان با تیم‌های پایین بازی داریم!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان گفت: تمام بازی‌های پیش روی ما با تیم‌هایی است که همچنان امید به ماندن در لیگ دارند، پس بازی‌های آسانی نداریم و ما متوجه آن هستیم.

ژوزه مورایس یک‌شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان ملوان، اظهار کرد: باید برای اتفاقات بازی آماده باشیم. بازی ساده‌ای نیست و معمولا تیم‌های میانه جدول بدون استرس بازی می‌کنند و بازی‌های میان تیم‌های صدر و آخر سخت‌تر است. تیم ما برای بازی سخت دیگری آماده شده و امیدوارم هواداران‌مان به ورزشگاه بیایند و مثل همیشه ما را حمایت کنند.

او افزود: احتمالا تیم‌هایی چون فولاد که در جایگاه امن و مشخصی قرار گرفته‌اند، راحت‌تر بازی می‌کنند. پیکان و صنعت نفت دنبال امتیاز برای سقوط نکردن هستند.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: از تیم‌های صدر جدول امتیاز گرفته‌ایم و رقابت‌مان میان تیم‌های پایین جدول است. تمام بازی‌های پیش روی ما با تیم‌هایی است که همچنان امید به ماندن در لیگ دارند، پس بازی‌های آسانی نداریم و ما متوجه آن هستیم. هیچ قصد و غرضی نبوده که الان با تیم‌های پایین بازی داریم.

او اضافه کرد: ملوان در مقایسه با صنعت نفت ۷ امتیاز اختلاف دارد و کم و بیش در نقطه امنی قرار دارند، اما قطعا بازی‌های سختی خواهیم داشت.

مورایس درباره نتیجه بازی داربی پایتخت و افزایش فشار روانی بر بازیکنان تیمش در بازی فردا، خاطرنشان کرد: تقریبا همیشه بعد از پرسپولیس و استقلال بازی داشتیم به جز چند هفته پایانی که خب هیچ کمکی نمی‌کند، زیرا نباید به فکر نتایج دیگر تیم‌ها باشیم. ما همیشه باید برنده باشیم و فشار روانی از نتیجه دیگر تیم‌ها وجود دارد.

سرمربی سپاهان درباره رقابتی شدن لیگ ایران و بازی‌های لیگ بیست‌ودوم، توضیح داد: رقابتی بودن لیگ بسیار خوب است، زیرا قهرمان مشخص نیست. اگر کسی بخواهد قهرمان شود، باید همه بازی‌ها را ببرد.

او هم‌چنین درباره داوری‌های لیگ با بیان این که نگرانی در این مورد ندارد، افزود: تمرکز من بر مسائل دیگر است. جهان عادلانه است و کسی نباید سود یا ضرر ببرد. ما باید با قوانین برابر بازی کنیم و چیزی برای نگرانی در هفته‌های پایانی وجود ندارد. البته این قوانین باید برای همه باشد نه این که نسبت به تیم‌های قوی و ضعیف متفاوت شود. ملوان بازی قبل با تراکتور تا دقایق آخر برنده بود، اما یک پنالتی گرفته شد! آیا پنالتی بود؟ نمی‌دانم.

مورایس درباره شرایط بازیکنانش، توضیح داد: الویس کامسوبا زیر نظر پزشک است. بقیه بازیکنان، خداراشکر!

سرمربی سپاهان در پایان با اشاره به حضور ۷۰ هزار نفری هواداران در بازی خانگی قبلی تیمش، خاطر نشان کرد: به عنوان یک تیم همه بازیکنان، کادر و هواداران متحد هستیم و یک قلب هستیم. با همبستگی قوی‌تر خواهیم شد. این همبستگی کاری را ساده نمی‌کند اما باید یک انرژی مثبت تیم را برای انجام وظیفه‌اش یاری می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • واعظ آشتیانی IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    قصد و غرض که نبوده ولی مرض قطعا بوده ! صادقانه میگه در اکثر بازی ها بعد از استقلال و پرسپولیس بازی کردیم ، اشتباهات سهوی داوری هم که همیشه به نفع سپاهان است .
  • ع ق QA ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    ههههه اخه تو که تاج و ساکت و بهاروند را نمی شناسی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی