نمایش درخشان ستاره پرسپولیس در دربی/ زهر استقلال را این بازیکن گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دانیال اسماعیلی‌فر یکی از بهترین‌های پرسپولیس در دربی بود و در مهار مهدی قایدی کاملاً موفق عمل کرد.

با توجه به آمادگی فوق العاده مهدی قایدی در چند هفته اخیر و فرم ایده‌آل این بازیکن، خیلی از پرسپولیسی‌ها نگران این بودند که دانیال اسماعیلی‌فر نتواند از پس ستاره بوشهری استقلال بربیاید و قایدی حسابی مدافعان پرسپولیس را اذیت کند. اکثر کارشناسان فوتبال قبل از دربی پیشبینی می‌کردند که قایدی ستاره دربی باشد و به تیمش در راه بردن پرسپولیس کمک کند. اتفاقی که رخ نداد و قایدی در دربی یک روز کاملا معمولی را پشت سر گذاشت.

حتی شایعه شده بود به دلیل توانایی‌های قایدی، گل محمدی می‌خواهد از وحدت هنانوف که خصوصیات تدافعی بیشتری دارد، در ترکیب اصل، ی استفاده کند ولی یحیی دوباره به دانیال اسماعیلی‌فر اعتماد کرد و این بازیکن هم به خوبی جواب اعتماد سرمربی پرسپولیس را داد. یحیی و کادرش خیلی خوب استقلال را آنالیز کرده بودند و به خوبی هم در طول ۹۰ دقیقه بازیکنان تاثیرگذار این تیم را خنثی کردند و همین موضوع باعث شد تا آبی‌ها موقعیت چندانی در دربی پیدا نکنند.

تنها حرکت خوب قایدی در دربی که بسیار هم زیبا بود، در نیمه نخست اتفاق افتاد و وینگر بوشهری چند بازیکن پرسپولیس را از پیش رو برداشت ولی نتوانست دروازه بیرانوند را باز کند. بعد از آن قایدی کار سختی برای جا گذاشتن مدافعان پرسپولیس داشت و دانیال اسماعیلی‌فر اصلا اجازه نفوذ به قایدی را نداد. هرچند دانیال در این بازی نه گلی زد و نه پاس گلی داد، ولی نمایش فوق العاده‌ای داشت و یکی از بهترین‌های تیمش در دربی بود.

اسماعیلی‌فر که خیلی‌ها او را بازنده جدال با قایدی می‌دانستند، به خوبی از پس ستاره آبی‌ها برآمد و به نوعی زهر استقلال را گرفت تا یک روز بسیار خوب را در دربی سپری کند. گل محمدی خوب می‌دانست که خالی شدن فضای پشت سر اسماعیلی‌فر به معنای خودکشی خواهد بود و قایدی از آن منطقه می‌تواند خیلی خطرناک باشد.از همین رو یحیی از دانیال خواسته بودکه  اولویتش شرکت در کارهای دفاعی باشد و خیلی به نفوذ فکر نکند. اسماعیلی‌فر هم دقیقا همین کار را انجام داد و کمتر در نفوذها شرکت می‌کرد. در نهایت هم پرسپولیس در روز بسیار خوب عناصر دفاعی اش موفق شد دربی را با برد پشت سر بگذارد و در جدول هم بالاتر از استقلال قرار بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • عمو ساپی شیردل IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    بابا تورو خدا نخندونین مردم رو ، دانیال که هم از نفس افتاده بود هم از کت و کول
    • شمسعلی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      همینه پس قایدی صدتا گل زد.اخر بازی هم از جیب دانیال کشیدنش بیرون :)))
  • فرید IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    نمایش پیام حیدری در بازی و به قول مهدی قائدی داور بهترین بازیکن زمین بود مبارک فدراسیون و وزارت ورزش
  • پرسپولیس IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    دانیال کجاش خوب بود کارش این بود که جلوی قائدی وایسه تکل بزنه توپ یا لوت بشه یا کرنر حتی بارها قائدی که نصف دانیاله ازش رد شد دانیال طوری بازی کرد که انگار فینال جام جهانی اینم مأمور مهار مارادونا شده بخدا این شکل بازی دانیال برای شخصیت تیمی پرسپولیس افت داشت انگار بهترین مهاجمان دنیا جلوی دانیال بازی میکنن اونم از صادقی جز ی صحنه که شوت زد واقعا هیچ کاری نکرد توپ بهش می‌رسید سریع ازش می گرفتن عیسی باید جای صادقی میرفت زمین نه عبدی واقعا عبدی عالی بود گل نزد ولی نصف بازیکنای استقلال رو تو زمین خودشان سرگرم خودش کرده بود وقتی تعويض شد استقلال ۱۰ نفره حمله میکرد بردیم درست ولی میشد عبدی تعويض نشه تا با گلای بیشتری ببریم تا انقد از دقیقه ۸۰ به بعد استرس نگیریم
  • Threem IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    قایدی رو بیخودی بزرگش کردن ثابت کردیم هیچی بارش نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی