نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
شادی گل عیسی آل کثیر
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

عیسی آل کثیر با گل‌زنی در دربی محبوبیت فوق‌العاده‌ای بین هواداران پرسپولیس به‌دست آورد.

شاید عیسی آل‌کثیر یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان فوتبال ایران باشد. عیسی خیلی دیر به فوتبال ایران معرفی شد و به بالاترین سطح رسید. وقتی به تیم محبوبش یعنی پرسپولیس پیوست، رویاهای بزرگی در سر داشت. بازی‌های آسیایی محلی برای درخشش او بود ولی یک خوشحالی جنجالی دردسر بزرگی برای عیسی به وجود آورد و باعث محرومیت ۶ ماهه او شد. عیسی روزهای سختی را پشت سر گذاشت و دوری از فوتبال برای او طاقت‌فرسا بود.

با این حال دوباره به میادین برگشت و حتی در دربی هم گل‌زنی کرد. آل‌کثیر بعد از چند ماه دوباره با یک بدشانسی بزگ مواجه شد و در جریان بازی پرسپولیس مقابل پدیده در مشهد به‌شدت مصدوم شد و به یک استراحت اجباری رفت. با این‌که دکترهای تیم و عکس‌برداری‌ها نشان می‌داد که رباط عیسی پاره شده، مشاوره‌های غلط یک نفر مشکلات زیادی را برای این بازیکن جنوبی به وجود آورد.

این مشاور که معلوم هم نبود چه کسی بود، به آل‌کثیر گفته بود که زانویش نیازی به عمل جراحی ندارد و می‌تواند عیسی به فوتبال بازی کردن ادامه دهد. با این حال باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی طبق نظر پزشکان معتقد بودند عیسی باید عمل کند. آل‌کثیر تا مدت‌ها زیر بار جراحی نمی‌رفت و حتی در مقطعی یحیی به او اجازه نمی‌داد با تیم تمرین کند. آن روزها آل‌کثیر مجبور بود به صورت اختصاصی تمرینات خود را دنبال کند و با وجود این‌که اجازه تمرین گروهی و حضور در بازی‌های پرسپولیس را نداشت، حاضر به جراحی نمی‌شد.

مقاومت بی‌مورد عیسی کاملا به ضرر خودش تمام شد و  چه‌بسا که اگر او همان‌موقع این کار را می‌کرد، می‌توانست با شروع لیگ جدید بازی کند. لج‌بازی و البته مشاوره‌هایی که به آل‌کثیر دادند باعث شد تا زمان زیادی را از دست بدهد.

آل‌کثیر بالاخره مجبور شد تا زانوی خود را جراحی کند و دست از لج‌بازی بردارد. این بازیکن در نهایت با تاخیری ۶ ماهه زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و دوران درمان را شروع کرد. عیسی مجبور شد به شهرش بازگردد و روزهای سخت مصدومیت را سپری کند. روزهایی که خودش از آن به عنوان بدترین روزهای زندگی‌اش نام می‌برد. آل‌کثیر بعد از اتمام مصدومیتش بدون تیم بود ولی بعضی اوقات با پرسپولیس تمرین می‌کرد.

آماده شدن بازیکنی که مدت طولانی بازی نکرده بود، کار بسیار دشواری بود ولی عیسی تلاش کرد و پرسپولیس هم در این راه کمک حال او بود. گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس خواست تا با عیسی قرارداد جدیدی ببندند و او بتواند در نیم‌فصل دوم به قرمزها کمک کند. آل‌کثیر کم‌کم آماده بازی کردن شد و یک گل مهم هم در بازی جام حذفی مقابل سپاهان به ثمر رساند. با این حال اوج کارش در دربی یک‌شنبه بود که چند دقیقه بعد از ورودش به زمین موفق شد با یک حرکت دیدنی یک گل ۳ امتیاز دیگر در دربی برای پرسپولیس بزند و تیمش را در کورس قهرمانی نگه دارد.

حالا عیسی دوباره محبوب پرسپولیسی‌هاست و همه‌چیز به نفع او پیش می‌رود. عیسی بعد از گل‌زنی به استقلال خوشحالی عجیبی انجام داد که البته کاملا دلی بود. او پیراهنش را درآورد و به سمت هواداران پرسپولیس رفت و از ته دل فریاد می‌کشید. خوشحالی آل‌کثیر طوری بود که همه آن روزهای سخت و بدشانسی‌ها را پشت خودش داشت و انگار عیسی بعد از گل‌زنی مشغول مرور کردن همه آن روزهای تلخ بود.

حتی وحید امیری که از دوستان نزدیک آل‌کثیر به حساب می‌آید، در مورد گل‌زنی او گفت که شاید کسی نداند پشت پرده خوشحالی عیسی چیست و کسی نمی‌داند که او چه سختی‌هایی کشیده تا دوباره این‌جا حضور داشته باشد.

هرچه که بود روزهایی سخت آل‌کثیر تمام شده و او حالا مرد اول پرسپولیسی‌هاست و البته امیدوار است تا قراردادش را تمدید کند و سال آینده هم در تیم محبوبش حضور داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • دین محمد US ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    ای کاش آل کثیر هیچ وقت اون حرکت رو تو آسیا آنجام نمیداد چون اون زمان آل کثیر خیلی آماده بود هم میتونست با گل های خوبش پرسپولیس رو قهرمان آسیا بکنه و هم میتونست به تیم ملی بازی کنه بازی کن مورد علاقه من است آل کثیر چون بازیکن باکیفیتی است از هر نظر همچین بازیکنانی کم گیر میاد تو ایران و آسیا
    • علی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      اون موقع هم کار بدی نکرد ولی یه سری آدم نامرد از داخل براش پاپوش دوختن
  • رضا IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    اگه مثل بعضی ازبازیکنان دره پیتی اینم اشنایی داشت مطمعنا الان وضعش خیلی بهتراز بقیه بود مردمی داریم خیلی راحت باوجدان بیدار واسش پاپوش درست کردند تااین پسر محروم بشه نمیدونم شب چجوری میخوابن
  • ممد IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    عاشق واقعی پرسپولیس ۸۳۹
  • مهدی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    اینا فوتبالیست والگوی بچه های ماهستندیالاتهای چاله میدان ؟! متاسفم
    • شیشتقلالی دو چرخه سوار خخخ IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      آب رو بریز اونجا که میسوزه
    • یه پرسپولیسی IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      درکت میکنم عیسی فشاریتون کرده عشق فقط عیسی آل کثیر سلطان ادب ومعرفت
  • محمد محمدی از اهواز ولی بچه مسجدسلیمان هستم. ساکن IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    ای کاش عیسی هیچوقت آن شادی بعد از گل را در آسیا انجام نمیداد که در اوج دوران فوتبالش 6 ماه محروم شود هم میتونست با درخشش و گل های خیلی جذاب و زیباش به تیم ملی برسه و برای تیم ملی بازی کنه بازیکن مورد علاقه من عیسی آل کثیر است از چنین بازیکنانی کم گیر میاد واقعا تو ایران و آسیا
  • محمد محمدی از اهواز ولی بچه مسجدسلیمان هستم. ساکن IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    عیسی ان شالله بهتر از اینم میشه واقعا 3 بازیکن هم به حق واقعی شون تو این فوتبال بی صاحاب شده نرسی یکی شون همین عیسی آل کثیر هستن که با محرومیت ناحق 6 ماهه باعث شد از دوران اوجش فاصله بگیره و به تیم ملی نرسه و حتی باعث شد تو اروپا لژیونر نشه در ادامه هم مصدومیت و خیلی دیر جراحی کردن باعث شد جام جهانی 2022 قطر رو از دست بده از آن طرف هم دوم اینکه طالب ریکانی واقعا تو این فوتبال به حق واقعی خودش نرسید طالب ریکانی کمترین حقش تو این فوتبال این بود که به تیم محبوب و مورد علاقه اش یعنی پرسپولیس و تیم ملی برسه و سوم اینکه متاسفانه میلاد جهانی هم تو این فوتبال به حق واقعی خودش نرسید اون هم مثل طالب ریکانی و عیسی آل کثیر هنوز به حق واقعی خودش تو فوتبال نرسید میلاد جهانی کمترین حقش تو فوتبال حضور تو تیم مورد علاقه اش یعنی پرسپولیس و تیم ملی بود خدایی
  • محمد محمدی از اهواز ولی بچه مسجدسلیمان هستم. ساکن IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    دوستان هر کی که موافقه که طالب ریکانی و میلاد جهانی هم مثل عیسی آل کثیر پرسپولیسی ان لایک کنه لطفا ❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی