چه بلایی بر سر ستاره ملی‌پوش استقلال در دربی آمد؟/ شباهت بهترین بازیکن آبی‌ها با رونالدو!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید پرسش بسیاری از استقلالی‌ها این باشد که چرا محمد محبی سربزنگاه و در دربی حساس تهران این همه نزول کرده بود؟!

دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در حالی با برتری یک برصفر شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید که ستاره ملی پوش و بوشهری آبی‌ها حتی سایه ای از خودش هم نبود!

درمثل جای هیچ مناقشه ای نیست! با دیدن نمایش ضعیف محمد محبی ملی پوش به یاد فینال جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه، تیم ملی برزیل و رونالدو فوق ستاره آن روزهای فوتبال جهان افتادیم.

کم‌تر از یک ساعت مانده به شروع بازی فینال جام جهانی ترکیب اصلی برزیل به مقامات فیفا اعلام شد که نام رونالدو در آن نبود. گفته شد که این مهاجم از ناحیه مچ پا آسیب دید و نمی‌تواند در دیدار نهایی به میدان برود. ادموندو که در آن زمان در فیورنتینا بود به جای او قرار بود در ترکیب اصلی به میدان برود.

نیم ساعت بعد ترکیب اصلی برزیل اصلاح شد؛ رونالدو برگشت، ادموندو که که از این اتفاق ناراحت بود نیمکت نشین شد. در آن زمان شایعات زیادی درباره رونالدو به گوش رسید. خیلی‌ها شایعاتی درباره سلامتی او قبل از فینال مطرح کردند. وقتی او و کل تیم برزیل عملکرد ضعیفی داشتند، این حس قوی‌تر شد که اتفاق مهمی رخ داده است. چندین تئوری توطئه مطرح شد و حتی از مسمومیت او و اعضای تیم ملی برزیل خبرهایی در رسانه‌ها شنیده شد.

پس از بازی، زاگالو اعتراف کرد که در نیمه اول به تعویض رونالدو فکر کرده است. ستاره ای که هم خودش دچار تشنج شد و هم تیمش را دچار مشکل کرد تا فرانسه به رهبری زیدان در یکی از یک طرفه ترین فینال‌های جام‌های جهانی به برتری رسیده و قهرمان دنیا شود.

حالا پرسش اصلی شاید این باشد که شب یا روز دربی چه بلایی سر محمد محبی آمد که حتی نتوانست یک حرکت مؤثر و درست و حسابی انجام دهد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • قرمزته IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    ناراحت نباشید اگه دوباره با تیم هوادار بازی کنند حرکات موثر و درست و حسابی انجام میدهند!
    • این اس اس منه ............ IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      والله پرسپولیسیا کل بازی فقط دنبال این بودن که از استقلالیا دریبل و لایی نخورن از ترسشون هم تا پشت دروازه پشت قائدی و محبی میرفتن حالا با کمک خصوصی سازی و وزارت و کمیته داوران اونم بایه گل تقریبا شانسی برنده شدن خودشون رو چه دست بالا گرفتن اَه اَه
  • جمشيد DE ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    همچين ميگه محمد محبي انگار تا قبل از دربي الكساندر دل پيرو بوده اين بازيكن هموني بود كه از ليگ پرتقال ديپورت شد اگر مالي بود همونجا توپ ميزد والا بخدا
  • یاسمین IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    انشاالله همیشه سالم باشی اقای محبی
  • محمود IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    اخه این چه تیتری هست که میزنید ..بخدا یه والیبالیست هم میفهمه که بیرون گذاشتن ارسلان دربی باز و گلزن دربی و بهم زدن ارنج اصلی مهاجمها بعد از هفته ها و تنها گذاشتن قائدی و محبی رو پشت سر یامگا در زمان حمله بازی دادن این فاجعه روببار میاره ..
  • ع ق QA ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    پرسپولیسیا می دونستن از کجا اونا را بگیرند نمی ذاشتند موضوع حساس بشه می گرفتند و ول می کردند
  • حامد IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    محبی وقایدی نتونستن تو محوطه وارد بشن وگرنه دوتا شیرجه میزدن پنالتی میگرفتن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی