نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
واکنش ستاره پرسپولیس به درگیری‌ با نیروهای انتظامی/ باور من این است که یامگا رویم خطای پنالتی انجام داد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم جوان پرسپولیس گفت: هدف ما قهرمانی در دو جام است و برای رسیدن به این مهم با همه وجود تلاش می‌کنیم.

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس از دربی ۱۰۰ به عنوان یکی از بهترین بازی‌های تیمش در لیگ برتر این فصل صحبت می‌کند؛ مهاجمی که یک نیمه فرصت بازی پیدا کرد اما با وجود تمام تلاشی که انجام داد گل‌زنی نصیبش نشد. به بهانه برد دربی و بقیه موارد رخ داده با این بازیکن گفت‌وگویی داشتیم.

از کیفیت فنی دربی شروع کنیم؟
بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. در نیمه اول بیشتر مالکیت توپ در اختیار ما بود و بعد از این‌که به گل رسیدیم بازی را خوب در اختیار گرفتیم و به آن‌چه که می‌خواستیم نیز رسیدیم و در پایان سه امتیاز شیرین دربی را گرفتیم و تقدیم هواداران‌مان کردیم، هوادارانی که می‌دانم چقدر برای آن‌ها برد در دربی مهم بود و برای ما دعا کردند و بقیه هم که در خانه‌های‌شان بودند دل‌شان با تیم محبوب‌شان بود و با انرژی مثبت آن‌ها به بردی خوب رسیدیم تا در بازی‌های پایانی برای هدفی که داریم با امیدواری بیشتری تلاش کنیم.

چرا در یک صحنه با یامگا برخورد داشتی و شدیدا به کمک داور هم معترض شدی؟
من توپ را به خوبی کنترل کردم و در شرایطی که شانس خوبی برای گل‌زنی داشتم یامگا به‌شدت با من برخورد کرد، صحنه‌ای که از نظر خودم پنالتی بود چون اگر آن برخورد نبود من شانس گل‌زنی خوبی داشتم اما با خطا آن شانس بزرگ از من گرفته شد و اگر مرا نمی‌زد من شانس زیادی برای گل زدن داشتم.

اما کارشناسان آن صحنه را خطای پنالتی ندانستند!
به هر حال چیزی که برای خودم رخ داد را باید بگویم و من هم عینا موضوعی که برای خودم رخ داد را مطرح ساختم.

جریان درگیری‌ات با نیروهای انتظامی به خاطر هواداری از یک طرفدار چه بود؟
مشکل خاصی نبود و هر چه بود برطرف شد و تمام شد و رفت.

چرا بعد از این‌که گل زدید دقایقی تحت فشار شدید رقیب سنتی‌تان قرار گرفتید و بیشتر به دفاع پرداختید؟
ما از ابتدای بازی تیم برتر میدان بودیم و با تاکتیکی که داشتیم مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و طبیعی بود تیم رقیب که بعد از به گل رسیدن ما همه چیزش را ازدست رفته می‌دید روی دروازه ما حمله کند اما مهم این است که ما در آن دقایق هم تیم رقیب را خوب کنترل کردیم و اجازه ندادیم به گل برسند.

اما با وجود برد باارزشی که در دربی کسب کردید باز هم تکلیف قهرمانی سپاهان به نظر می‌رسد دست خودش است!
در وهله اول باید بگویم که بازی دربی برای ما به نوعی حکم مرگ و زندگی داشت و اگر در آن دیدار پیروز نمی‌شدیم شانس‌مان را برای قهرمانی از دست می‌دادیم اما با برد در دربی امیدوار ماندیم و در سه بازی باقیمانده هم با تمام وجود می‌جنگیم و منتظر لغزش سپاهان می‌مانیم.

بازیکنی که به جای تو به زمین آمد موفق به گل‌زنی شد، در این رابطه چه نظری داری؟
از گل‌زنی عیسی خیلی خوشحال شدم و باور کنید خیلی از آن گل خشنود شدم و از ته دل شادی کردم. بازیکنان پرسپولیس همگی یک هدف دارند و آن هم موفقیت در همه بازی‌ها و قهرمانی است.

برای بازی بعدی‌تان مقابل گل‌گهر در جام حذفی چه صحبتی داری؟
هدف ما قهرمانی در دو جام است و برای رسیدن به این مهم با همه وجود تلاش می‌کنیم. از هواداران‌مان می‌خواهم که برای بازی با گل‌گهر هم به ورزشگاه بیایند و مانند همان انرژی بالایی که در دربی به ما دادند از تیم محبوب‌شان حمایت کنند تا از آن بازی دست پر بیرون بیاییم و شانس‌مان را برای قهرمانی در جام حذفی زنده نگه داریم، همانطور که حالا هم برای قهرمانی در لیگ برتر بیش از پیش امیدوار هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی