نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
سیروس دین محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیروس دین‌محمدی پیشکسوت استقلال گفت: هیچ چیز برای استقلال از دست نرفته. قهرمانی سال ٨٧ را به یاد بیاورید؛ زمانی که در بازی آخر، فولاد ذوب‌آهن را برد و استقلال با تفاضل گل قهرمان شد.

سیروس دین‌محمدی، ستاره سابق استقلال، که سابقه مربیگری در این تیم را هم دارد، درباره شرایط استقلال بعد از شکست در دربی پایتخت، به خبرنگار ما گفت: «من به‌عنوان بازیکن، باخت در دربی را تجربه کرده‌ام و می‌دانم که الان تیم از نظر روحی چه شرایط سختی را تحمل می‌کند. باختن در دربی نوعی سرخوردگی برای بازیکنان در جامعه ایجاد می‌کند که اگر نفرات در آن شرایط بمانند، همه چیز برایشان از دست می‌رود. الان بازیکنان و کادر فنی باید خودشان را جمع و جور کنند و دیگر به فکر بازی قبلی نباشند.»

او صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: «همیشه رسانه‌ها وقتی تیمی دربی را می‌بازد، انتقاد می‌کنند. طرفداران از روی ناراحتی حرف‌هایی می‌زنند و همین شرایط، بازیکنان را اذیت می‌کند. اگر از من می‌شنوید، بازیکنان تا چند روز اخبار را دنبال نکنند. آنها باید خودشان از ناراحتی بیرون بیایند و همه اتفاقات دربی را فراموش کنند. باید فکرشان این باشد که الان ٣ امتیاز از کورس عقبند، اما می‌توانند جبران کنند. این ذهنیت حتی استقلال را در لیگ برتر هم قهرمان می‌کند.»

دین‌محمدی همچنین گفت: «هیچ چیز برای استقلال از دست نرفته است. قهرمانی سال ٨٧ را به یاد بیاورید؛ زمانی که در بازی آخر، فولاد، ذوب‌آهن را برد و استقلال با تفاضل گل قهرمان شد. آن زمان همه امیدوار بودند و الان هم شرایط باید آن‌گونه باشد. نقش ساپینتو هم بسیار اهمیت دارد. او باید تیمش را تا پایان مسابقات در شرایط خوب نگه دارد تا نفرات با همان آمادگی قبلی کار را دنبال کنند. انشاءالله شانس هم به آنها رو می‌کند و می‌توانند از لغزش سپاهان و پرسپولیس استفاده کنند.»

پیشکسوت استقلال درباره شانس قهرمانی در جام حذفی افزود:‌ «فکر می‌کنم اینکه استقلال بعد از دربی باید در جام حذفی بازی کند و نفرات دو هفته‌ای فرصت تا بازی بعدی در لیگ برتر دارند، اتفاق خوبی است. بازیکنان و کادر فنی نمی‌خواهند جام حذفی را از دست بدهند و بی‌شک برد در این مسابقه هم از نظر روحی شرایط را بهتر خواهد کرد و آن‌وقت در ٣ هفته پایانی لیگ با تمام توان ظاهر خواهند شد.»

بیشتر بخوانید: چه بلایی بر سر ستاره ملی‌پوش استقلال در دربی آمد؟/ شباهت بهترین بازیکن آبی‌ها با رونالدو!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بی طرف IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    آقا سیروس اگه به حرفت اهمیت میدن بگو دیگه اصلا" دنبال نکنن براشون بهتره ! خخخخخخخخخخ
  • ناشناس IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    خوب گفتی بازی فوتبال همینه تیم های بزرگ دنیا با بازیکنان بزرگ هم با اشتباهاتی که پیش اومده باختن دنیا به آخر نرسیده با قدرت سه بازی رو انجام بدن در آخر قسمت هر تیمی که شد قهرمانی مبارکشون باشه ، دیروز سپاهان چقدر با اقتدار بازی کردن چقدر موقعیت داشتن سرعت بازی بقدری بالا بود که فکر کردیم بازی اروپایی می بینیم تا زمانی که تیم مقابل به ضد فوتبال روی آورد داستان تعویض هاشون بحدی مسخره و خنده دار بود برای خواباندن بازی سپاهان داور هم که ضدشون بود امتیاز از دست دادن اما دنیا براشون به آخر نرسیده سه تیم جنگنده و قدرتمند مثلث قهرمانی رو تشکیل دادن با صدر نشینی پرسپولیس شانسش بیشتره و در آخر هر تیمی قهرمان شد مبارکش باشه در ضمن ما هوادارا از بازیکنان دوست داشتنی استقلال می خوایم این سه بازی رو با جون و دل بازی کنن با روحیه و تمرکز بالا،
    • ساوالان IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      اره همه تیم ها مثل هوادار نباشند.. مثل مازیار ملوان باشند....
  • مجید IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    با نفوذی که پیروزی داره تو تیمهای دیگه و لابی گری که میکنه معلومه امسالم لنگ اول میشه
  • محمود IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    یه توصیه هم به اون ساپینتوی دلقک بکنید که با بهم زرن ترکیب مهاجمها و بیرون گذاشتن ارسلان دربی باز و گلزن دربی انقدر ما رو سوپرایز نکنه ..والا بخدا از این حماقتهای دقیقه نودی مربیهای استقلال در طول تاریخ خسته شدیم ..همیشه درست موقع شکار غش میگیره این جماعت رو !!!!
  • L IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    هنوز هیچی تموم نشده هنوز بازی ادامه داره لنگی ها قهرمان نمیشون هنوز سه بازی باقی مونده انشالله تو جام حذفی هم ببازن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی