نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
قلعه‌نویی: بگذار بروند مربی بزرگی برای تیمشان بیاورند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی پنج‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ را می‌بینید.

امیر قلعه‌نویی سرمربی وقت استقلال با این تیم در آستانه قهرمانی در لیگ برتر بود و جالب است بدانید این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز از گروه مرگ صعود کرد اما این مربی پرافتخار استقلال از رفتار برخی از افراد و هواداران به ستوه آمده بود و گفت: به خاطر نام استقلال و هوادارانش یک بار دیگر آمدم تا این تیم را قهرمان کنم اما برخی از افراد نمی‌خواهند من با استقلال موفق شوم و به همین دلیل نمی‌خواهم تیم به خاطر من ضربه بخورد پس بگذار بروند مربی بزرگی برای تیمشان بیاورند.

AFC هم تندیس طلای پروین را می‌سازد
بعد از این‌که مدیران باشگاه پرسپولیس تندیس علی پروین را در یک مراسم به وی اهدا کردند باخبر شدیم که کنفدراسیون فوتبال آسیا تندیس طلایی علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس را خواهد ساخت و این نشان افتخار آسیایی برای یک عمر تلاش فوتبالی هافبک پر افتخار تیم ملی و پرسپولیس است.

محرم نویدکیا: دوست ندارم روی نیمکت تیم ملی بنشینم
محرم نویدکیا هافبک وقت تیم سپاهان در رقابت‌های لیگ برتر عملکرد خیلی خوبی داشت و به همین دلیل شنیده شد که کارلوس کیروش مذاکراتی پنهانی را با این بازیکن برای بازگشت به تیم ملی داشته است. نویدکیا در همین خصوص توضیح داد: اگر به تیم ملی بروم و نتوانم تمرین کنم، طبیعی است نمی‌توانم در ترکیب باشم. پس باید نیمکت بنشینم. به همین دلیل نمی‌خوام این اتفاق بیفتد، در این صورت به کار تیم ملی نخواهم آمد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی