نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
۶ |
۰
تشییع امیرحسین شیرچی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که در جریان قرار گرفته‌اید امیرحسین شیرچی بازیکن تیم شهدای بابلسر در جریان بازی با نفت‌وگاز گچساران به‌یک‌باره نقش بر زمین شد و به دلیل مشکلات قلبی جان باخت!

چند روز از درگذشت بازیکن جوان تیم شهدای بابلسر سپری شده و تن او به خاک سپرده شده است اما دریغ از یک تسلیت از سوی فدراسیون فوتبال!

اگر بازیکنان لیگ ۲ همانند بازیکنان لیگ برتر و لیگ یک موظف به حضور در ایفمارک و پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی بودند این حادثه تلح در بابلسر رخ نمی‌داد، به خصوص که گفته می‌شود امیرحسین شیرچی از قبل با مشکلات قلبی دست و پنجه نرم می‌کرده و از آن‌جایی که از بازیکنان لیگ ۲ برای صدور کارت بازی تست‌های پزشکی گرفته نمی‌شود، بدون هیچ ممانعتی برای این بازیکن کارت حضور در بازی صادر شد!

زهره هراتیان رئیس مرکز پزشکی فدراسیون فوتبال یا همان ایفمارک در روزهای اخیر اصلا مصاحبه‌ای در این باره نداشته است. خیلی‌ها دوست دارند بدانند چرا سخت‌گیری که نسبت به بازیکنان لیگ برتر می‌شود نسبت به بازیکنان تیم‌های دسته دومی نمی‌شود! به‌خوبی به یاد داریم در سال‌های اخیر ایفمارک کارت بازی چند بازیکن لیگ برتری را به خاطر مشکلات قلبی صادر نکرد اما این قانون همان‌طور که گفته شد در لیگ ۲ پیاده نمی‌شود و احتمالا در لیگ ۳ هم بازیکنان بدون پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی به میدان می‌روند که این نکته تاسف‌برانگیز است.

در همه مسابقات لیگ که زیر نظر فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود می‌بایست اصول حرفه‌ای رعایت شود. جان همه بازیکنان مهم است. چه بازیکنی که در لیگ برتر به میدان می‌رود و چه بازیکنی که در لیگ ۲ بازی می‌کند. در همه لیگ‌ها بازیکن باید تست پزشکی دهد و اگر امیرحسین شرچی به خاطر احترام به قانون مجبور به حضور در تست پزشکی می‌شد، به طور حتم اجازه بازی در ترکیب تیم شهدای بابلسر را پیدا نمی‌کرد و چه بسا برای فوتبال بازی کردن سراغ حل مشکلاتش می‌رفت.

روحش شاد و یادش گرامی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • مرتضی مقدم IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    احتمالا شما از هزینه ایفمارک خبر ندارین یا نمیدونین تیمای لیگ دو چجوری اداره میشن ،تا فوتبال درامد نداشته باشه نمیتونه برا تیمای رده پایینش هزینه اجباری بتراشه ،شابد بگین جون ادم مهمتره پول ندارن تیمداری نکنن ولی اگه با همین وضع کجدار و مریض تیمداری نکنن اون بیست و خورده ای بازیکن که تو اون باشگاه‌ کنار این مرحوم بازی میکنن باید با حسرت لیگ برتر رو نگاه کنن‌ و با گذر عمر سوختن استعدادشونو شاهد باشن‌ ،این مقصر خود بازیکنه بوده که میدونسته قلبش نمیکشه‌ ولی نه درمان کرده نه فوتبالو گذاشته کنار،احتمالا با خودش میگفته هر وقت رفتم یه تیم لیگ برتری قرارداد بستم درمان میکنم پس بیشتر میدوئم‌ تا دیده بشم و زودتر برسم به پولی که نیاز دارم برا درمان.شایدم میدونسته میمره مثل این همه جوون که اینده ای برا خودشون متصور نیستن‌ میگفته باداباد یا میرسم یا میمیرم‌ بیرون فوتبال که امیدی به خوب شدن زندگیم ندارم،البته بعیده شما بچه‌ شهریا و پارتی دار این چیزارو بفهمین و درک کنین.شایدم نظرم خلافه ارمانه فلانتونه و غیرقابل انتشار ،اخه همه چی گل و بلبله ما سیاه نماییم.
    • علی IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      ربطی نداره انسان بود هرچند این پزشکان مردم عادی رو جز آدم حساب نمیارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی