۱۱
واکنش فدراسیون کشتی به درگیری علیرضا دبیر با یک خبرنگار/ آن خبرنگار حوزه‌اش ورزش نبود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون کشتی درخصوص حاشیه به وجود آمده در مجمع انتخاباتی هیئت مازندران، توضیحاتی ارائه کرد.

روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد حاشیه به‌وجودآمده در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی مازندران، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

حضور خبرنگاران در مجامع انتخاباتی با موافقت رئیس مجمع انجام می‌شود و شاهد این بوده‌ایم که مجامع انتخابی ورزشی نیز در گذشته بدون حضور اصحاب محترم رسانه برگزار شده است.
با توجه به اهمیت مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان مازندران و حسن نیت فدراسیون کشتی، به منظور احترام به جایگاه مهم اصحاب رسانه و اطلاع‌رسانی صحیح در کشتی کشور، رئیس فدراسیون کشتی به‌عنوان رئیس مجمع اجازه حضور خبرنگاران در این مجمع را داد و تصاویر، فیلم‌ها، اخبار و مصاحبه‌هایی که از سوی رسانه‌های مختلف منتشر شده حاکی از این موضوع است.
شایان ذکر است که در این مجمع تعداد بالایی از خبرنگاران حضور داشته‌اند و در امر اطلاع‌رسانی صحیح و درست اخبار و وقایع نیز رسالت خود را به خوبی انجام داده‌اند، اما این موضوع که در حین صحبت‌های رئیس فدراسیون کشتی که مورد تأیید جمع کشتی‌گیران ملی‌پوش حاضر در مجمع نیز بوده است، خبرنگاری که در حوزه ورزشی نیز فعالیت ندارد، به یک‌باره درباره صحبت‌های رئیس فدراسیون جمله‌ای خارج از عرف را بیان داشته و در ادامه آن نیز دلیل این کار خود را با یک جمله غیرمحترمانه تکمیل کرده است، قطعا در شأن اعضای حاضر در مجمع و کشتی کشور نبوده و رئیس مجمع به‌عنوان نماینده جامعه بزرگ کشتی از اختیارات قانونی خود استفاده نموده و مانع از ادامه حضور فرد توهین‌کننده در مجمع شده است.
خاطرنشان می‌سازد، فدراسیون کشتی همواره اصحاب محترم رسانه را به‌عنوان یک بازوی پرتوان برای پیشرفت کشتی کشور در دنیا می‌داند و در تمامی برنامه‌ها، مسابقات، اردوها و مراسمات میزبان این عزیزان بوده و از حضور حداکثری آن‌ها استقبال نموده است.
مگو آن سخن کاندرو سود نیست 
کزان آتشت بهره جز دود نیست

 یادآور می‌شود علیرضا دبیر در مجمع هیئت کشتی مازندران از توانایی‌اش در صحبت کردن به زبان مازندرانی صحبت کرد و این موضوع با واکنش خبرنگاری مواجه شد که به رئیس فدراسیون گفت «مسخره می‌کنی؟»؛ در ادامه جملات دیگری بین این دو رد و بدل شد و دبیر مصرانه تاکید کرد باید این فرد از جلسه مجمع اخراج شود.

بیشتر بخوانید: اتفاق عجیب و باورنکردنی؛ اخراج یک خبرنگار توسط دبیر در حاشیه انتخابات کشتی مازندران! +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • مهدی IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    دبیر جان برادرانه میگم از حاشبه دوری کن برادر من لازم نیست بری و با حاشیه‌ها گلاویز بشی اگه از نزدیکانش این پیام رو می‌بینید لطفا بهش بگید. این قضایا رو فراموش کن الان قشنگ عصبانیت اتفاقای قبل رو میشه حس کرد.
  • اکبر IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    ماه پشت ابر نمی ماند . خداوند خوب بلده چطور برخی از آدم ها را رسوا کنه .
  • فرهاد کوه کن IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    خداوکیلی بدون نگاه مغرضانه کامنت بذارید.آیا این حرف خبرنگار توهین به جمع نبود؟آیا کسی بخواد برای نشان دادن صمیمیت با گویش یه قوم صحبت کنه و طرف بگه داری مسخره میکنی توهین به اون گویش و قومیت نیست؟ایران هرچی داره از همین تنوع قومیتیشه
  • خسته IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    چقدر از این دبیر بدم میاد مرتیکه ریا کار
  • میرسعید IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    با درود و ارادت فراوان اولاً اگر بخوام با دیدن ویدیو صادقانه نظر بدم، باید عرض کنم آقای دبیر در اوایل صحبت میخواست صمیمت خودشو به مازندران نشون بده و انگار قصد توهین نداشت، اون خبرنگار یا جوگیر بود یا اینکه قصد ایجاد هزینه برای آقای دبیر داشت. چرا باید قصد توهین به استانی رو داشته باشه که اکثر افتخارات جهانی و المپیکش مال این استانه و نبود قهرمانان این استان باعث کم رنگ شدن خود آقای دبیر میشه. دوماً: مشکل اصلی اینجاست. از اونجائیکه این بنده خدا در مسیر اشتباهی غرق شده و رفتارش به جای خدمت بوی ریا میده وبعضاً حرفهای ضعیفی میزنه که در خور شأن ملت بزرگ ایران نیست، هم قبای ریاست فدراسیون این مملکت براش گشاده و هم دیگه حناش برای کسی رنگی نداره. باید یا تجدید نظر در رفتار و کردارش کنه یا از سمت خودش استعفا بده. هیچ کس آقا تختی و آقا رسول خادم نمیشه با ارادت خدمت همه ی عزیزان دلسوز وطن مظلوم ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی