نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
تیم ساپینتو حمایت شود قهرمانیم/ مهاجمان استقلال در جم دربی را تلافی کنند/ حریف استقلال ۲۰ نفره به میدان می‌آید
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

اکبر کارگرجم پیشکسوت استقلال گفت: قطعا به صعود استقلال مطمئنم اما کافی است بچه های تیم، حریف شان را دست‌کم بگیرند و آن وقت است که کار دست خودشان خواهند داد.

باکبر کارگرجم، بازیکن قدیمی تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی جم و اهمیت جام حذفی اظهاراتی را مطرح کرد:

شرایط استقلال در جام حذفی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

این بهترین مسیر برای کسب عنوان قهرمانی است در شرایطی که در لیگ برتر کار برای جام گرفتن سخت شده حالا استقلال باید تمام قدرتش را در این رقابتها صرف کند.

چه توصیه ای به اعضای این تیم دارید؟

استقلال باید از همان دقیقه یک بازی با پارس جنوبی جم به قصد پیروزی و باز کردن دروازه حریف وارد میدان شود و تا جایی که می‌تواند حریفش را تحت فشار قرار دهد. قطعاً اگر استقلال در همان ابتدای بازی به گل برسد تیم مقابل برای جبران و حذف نشدن جلو می‌کشد و این همان چیزی است که تیم استقلال آن را می‌خواهد، لازم دارد و به دنبالش است.

برای این منظور روی کدام نفرات می‌توانند حساب کنند؟

قطعاً مهره‌های هجومی استقلال باید در این بازی اتفاقات دربی را تلافی کنند. باید دل هواداران را شاد کنند و طوری به تیم پارس جنوبی جم حمله کنند که این تیم تاب مقاومت را از دست بدهد و همان نیمه اول با گل خورده بیشتر به رختکن برگردد.

از اردوی استقلال خبر می‌رسد ممکن است مهاجمانش را برای این دیدار تغییر بدهد. این اقدام درست است؟

مشکلی نیست! قطعاً استقلال اینقدر مهره دارد که بتواند با آنها هم در جم گلزنی کند اما به نظر من بهتر است ساپینتو به همین نفرات اعتماد کند. به هر حال استقلال بعد از بازی پارس جنوبی باید به لیگ برگردد و همین که بازیکنانش در شرایط مسابقه قرار داشته باشند خیلی اهمیت دارد. الان مثلث محبی، قایدی و مطهری یک مثلث خطرناک است که همه تیم‌ها روی آن حساب ویژه‌ای باز می‌کنند. اگر این سه نفر دو هفته از هم دور باشند و مسابقه ندهند ممکن است در بازی اول استقلال در لیگ برتر هماهنگی خوب سابق را از دست بدهند.

از حریف استقلال چقدر شناخت دارید؟

تیمهای جنوبی تقریباً همه به یک سبک و سیاق بازی می‌کنند. فوتبال روی زمین، پاسکاری و دریبل، عمده تاکتیک‌های تیم‌های جنوبی است. البته پارس جنوبی جم قطعا می‌داند با چه تیمی‌بازی دارد و حالا هم که به اینجا رسیده با عبور از تیم‌های ایمان سبز شیراز و دریای بابل توانسته به یک‌چهارم نهایی برسد. به همین خاطر خیلی نمی‌تواند حریف سرسختی برای استقلال باشد اما به هرحال جام حذفی شرایطش فرق می‌کند.

تیم ساپینتو حمایت شود قهرمانیم/ مهاجمان استقلال در جم دربی را تلافی کنند/ حریف استقلال ۲۰ نفره به میدان می‌آید

به نظر شما ممکن است استقلال حذف شود؟

در جام حذفی از این قبیل اتفاقات کم رخ نداده. من نمی‌گویم استقلال حذف می‌شود اما کافی است بچه‌های تیم، حریف شان را دست‌کم بگیرند و آن وقت است که کار دست خودشان خواهند داد. تیمی‌که از ایمان سبز شیراز و دریای بابل عبور کرده و به استقلال رسیده قطعاً انگیزه‌های زیادی برای مسابقه جلوی استقلال دارد.

پیش بینی تان از این بازی چیست؟

بچه‌های پارس جنوبی می‌خواهند در این بازی هر کدام ۱۰۰ خودشان را بگذارند یعنی این که غیر از دروازه بان هر یک نفرشان اینقدر با انرژی به میدان می‌آیند که ممکن است اندازه دو نفر دوندگی داشته باشند. تکل بزنند، و شوت بزنند و استقلالی‌ها باید خودشان را برای دیدار با یک تیم ۲۱ نفره آماده کنند. هرچند که قطعا تجربه کافی را ندارند ولی همین موضوع هم می‌تواند کاردست استقلال بدهد. بنابراین استقلال هم می‌تواند خیلی راحت از این مرحله عبور کند و هم می‌تواند با کمی‌اشتباه کار دست خودش بدهد که البته بعید می‌دانم این اتفاق بیافتد.

فکر می‌کنید در جام حذفی هم دربی داشته باشیم؟

مشخص نیست! کار پرسپولیس با گل گهر آسان نیست ولی اگر این اتفاق بیافتد قطعاً فرصت خوبی برای جبران دربی پیش روی استقلال خواهد بود. گرچه همه دیدند که در دربی یکسری اشتباهات داوری رخ داد که دیگر پرداختن به آن فایده ای ندارد.

حرف باقیمانده؟

دربی و حاشیه‌ها و نتیجه اش هر چه بود تمام شد و دیگر نباید استقلال را زیر فشار برد. ما باید به تیم و کادر فنی روحیه بدهیم تا در بازی حذفی برنده شود و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود. با توجه به شرایط سخت شده در لیگ برتر باید شانس قهرمانی در جام حذفی را با قدرت نگه داریم و تا آخر جلو برویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • نصیر IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    داوری ایراد نداشت ایراد دروغ های شماست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی