نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
فرصتی که گل‌محمدی نمی‌خواهد از دست بدهد/ در بازی با گل‌گهر سورپرایز نخواهید شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس با ترکیب اصلی تیمش را به دیدار با گل‌گهر در جام‌حذفی خواهد فرستاد.

شاید تا همین یک ماه قبل پرسپولیسی‌ها خیلی به قهرمانی تیمشان در این فصل امیدی نداشتند. با این حال کسب ۴ برد متوالی از جمله پیروزی بسیار مهم در دربی و همچنین امتیاز از دست دادن سپاهان باعث شد تا پرسپولیس دوباره به صدر جدول برسد و الان شانس اول قهرمانی به حساب می‌آید.همچنین از آنطرف یحیی و تیمش در جام حذفی هم حضور دارند و یکشنبه در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها میزبان گل گهر خواهند بود که حریف راحتی برای پرسپولیس نخواهد بود.

یحیی که با پرسپولیس قهرمان لیگ شده، تا حالا نتوانسته جام حذفی را با قرمزها بالای سر ببرد و امسال این فرصت را دارد که هم در لیگ و هم در جام حذفی به قهرمانی برسد و فصلی رویایی را برای خودش و هواداران پرسپولیس رقم بزند. با توجه به بازی‌های سنگین پرسپولیس در هفته‌های اخیر این احتمال می‌رفت که گل محمدی به بعضی از بازیکنان اصلی خود در جام حذفی استراحت بدهد و از سایر نفراتش استفاده کند.

با این وجود شنیده‌ها حاکی از آن است که یحیی اصلا نمی‌خواهد ریسک کند و جام حذفی را هم مثل لیگ جدی خواهد گرفت. گل محمدی اصلا نمی‌خواهد از این فرصت طلایی بگذرد و می‌خواهد با رسیدن به فینال جام حذفی و قهرمانی در این رقابت‌ها این جام را هم به ویترین اقتخارات خود با پرسپولیس اضافه کند. هرچند یحیی قبلا با ذوب آهن قهرمان جام حذفی شده، ولی با پرسپولیس این عنوان را کسب نکرده و فقط یکبار در دوره اول حضورش در پرسپولیس به فینال این بازی‌ها رسیده ولی در ضربات پنالتی مغلوب سپاهان شده است.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی