نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
بیرانوند، امیری و ترابی به جای خود؛ از میان اسماعیلی‌فر، صادقی و آل‌کثیر دو بازیکن دیگر به تیم ملی دعوت می‌شوند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به نظر می‌رسد در خوشبینانه‌ترین حالت فهرست بعدی تیم ملی و دومین لیست قلعه‌نویی، تیم ایران پنج بازیکن را به‌عنوان سهمیه‌های پرسپولیسی در خود داشته باشد.

امیر قلعه‌نویی  در جام ملت‌های ۲۰۰۷ آسیا تنها ۲  بازیکن از پرسپولیس در لیست ۲۳ نفره ایران برای جام ملت‌های ۲۰۰۷  قرار داد و مهرزاد معدنچی و حسین کعبی تنها سهمیه‌های سرخ تیم ملی بودند.

آذرماه سال گذشته اما کارلوس کیروش سه بازیکن از پرسپولیس را به قطر برد. او بعد از خط کشیدن روی نام میلاد سرلک، چهار سرخپوش دیگر را به جام جهانی برد و بیرانوند، پورعلی‌گنجی، امیری و ترابی سهمیه‌های پرسپولیس در جام جهانی بودند که پورعلی‌گنجی فیکس بود، امیری اصلا بازی نکرد، بیرانوند در مسابقه اول مصدوم شد و در بازی مقابل امریکا به میدان رفت و ترابی هم کلا یک بازیکن تعویضی بود.

امیر قلعه‌نویی پس از جانشینی کارلوس کیروش و در اولین اقدام، همان چهار بازیکن  را به‌عنوان سهمیه‌های پرسپولیسی در خود داشت چرا که پورعلی‌گنجی مصدوم بود.  میلاد سرلک به خاطر ثبات نسبی‌اش تنها بازیکنی بود که غیر از امیری، بیرانوند و ترابی پتانسیل دعوت به تیم ملی را داشت و دعوت هم شد.

هر چند شاید هواداران دوآتشه پرسپولیس امیدوار بودند که مثلا محمد عمری یا حتی سینا اسدبیگی به خاطر درخشش در این فصل راهی به تیم ملی پیدا کنند اما چنین نشد.

این‌جا بخوانید: فرصت بزرگی که پدیده پرسپولیس از دست داد/ شانس بسیار اندک محمد عمری برای دعوت به تیم ملی!

تیم ملی دو بازی دوستانه برابر روسیه و کنیا برگزار کرد و حالا شنیده می‌شود احتمالا در اردوی بعدی ۵ بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شوند. علیرضا بیرانوند، وحید امیری و مهدی ترابی سه بازیکنی هستند که به طور قطع و یقین در فهرست بعدی تیم ملی خواهند بود.

میلاد سرلک اما کار نسبتا دشوارتری برای دعوت مجدد دارد مضاف بر این‌که گفته می‌شود سه پرسپولیسی جدید زیر ذره بین امیر قلعه‌نویی قرار دارند؛ سعید صادقی که سابقه شاگردی امیر قلعه‌نویی در گل گهر سیرجان را در کارنامه داشته و پس از بازگشت از مصدومیت توانسته است عملکرد درخشانی داشته باشد. سرمربی جدید تیم ملی نیز شناخت کافی از توانایی‌های این وینگر سرعتی و تکنیکی داشته و صادقی با ادامه همین روند به احتمال زیاد در فهرست امیر قلعه‌نویی قرار خواهد گرفت.

دیگر بازیکن پرسپولیس که زیر ذره‌بین کادرفنی تیم ملی قرار گرفته عیسی آل‌کثیر است. مهاجمی که در لیگ قهرمانان آسیا نیز خوش درخشیده و در دربی اخیر ثابت کرد مرد بازی‌های بزرگ است. این فروارد ۳۳ ساله به رغم بالا رفتن سن، کیفیت خود را حفظ کرده و از این شانس برخوردار است که امیر قلعه‌نویی بی‌توجه به شناسنامه‌اش او را به تیم ملی فرا بخواند.

و بالاخره دانیال اسماعیلی‌فر که اصلی‌ترین رقیب رامین رضاییان مدافع راست مورد علاقه امیر قلعه‌نویی ( و البته کارلوس کیروش!) است. مدافع راست پرسپولیس تاکنون ۶ پاس گل و دو پاس گل در تیم صدرنشین داده و امیدوار است به واسطه همین عملکرد خوب دیده و به تیم ملی دعوت شود.

گفته می‌شود از میان این سه بازیکن جدید احتمالا دو بازیکن و در صورت دعوت مجدد میلاد سرلک، یک پرسپولیسی تازه‌وارد به اردوی تیم ملی دعوت شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • کارلوس بزرگ IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    کیروش رفت حالا دیگه هر دلال ـ خبرنگارسرخی دیگه میتونه با فراغ بال بازیکن پکیجی به تیم ملی معرفی کنه انشالله که امیر اردشیر اینقدر مصلحت اندیش نشده باشه که آینده فوتبال ایران رو با ترس از مافیا - خبرنگاران سرخ فوتبال تاخت بزنه
    • سعید IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      کیروش مثلا بازیکن پکیجی دعوت نکرد از نظر شما چی شد چه گلی به سر تیم ملی زد ؟حتما نتایج مفتضح و دو بازی ضعیف که عیچی حرفی نداشتیم برا گفتن رو میگی 6-2 انکلیس و یک هیچ آمریکا . یا جام ملتها که اصلا به فینال هم نرسیدیم خوب حمایت الکی و تعصبانه کور و خودخواهانه کنید دوباره کیروش یه چهارساله دیگه یه پول گنده دیگه بگیره و بازم همون بازگشت به عقب خوب چطوره. نفع شما از ماندن کیروش با اون نتایج چیه ؟
  • مجید IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    آل کثیر؟؟؟!!!!🤣🤣🤣 حالا این کجاش به تیم ملی میخوره؟؟!!
    • دنیای فانی US ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      همين كه توبازيهاي بزرگ گل میزنه بس نیست؟
  • ناشناس IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    سرمربی تیم ملی بایستی بهترین کل تیم ها رو انتخاب کند
  • ناشناس IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    سرمربی تیم ملی به سفارش ها نگاه نکن فردا پس فردا نتیجه نگیری خودت در معرض انتقادی ، پس نترس و شجاع باش بازیکنانی رو دعوت کن که بتونن به تیم ملی کمک کنن نگاهی به تیم های شهرستانی داشته باش از ترس فقط پرسپولیسی دعوت نکن چون مسئولیت برد و باخت با خودته
  • پرسپولیس IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    دانیال و صادقی و تیم ملی اگه این ۲ تا در حد تیم ملی هستن پس منم هستم آخه رو چه حسابی مگه قراره تیم ملی ضعیف ها رو تشکیل دهیم اون دانیال که جای خود کل بازی فقط پاس‌های اشتباهی به بازیکن حريف میده اینم از صادقی لیگ داره تمام میشه چه کار خاصی کرده عملکرد کلیش ضعیف بوده یا تو دربی واقعا چی کرد سمت راست پرسپولیس از جلو که صادقی بود تا عقب که دانیال بود ضعیف بود بیشتر توپ گیری و نفوذ های استقلال از سمت راست پرسپولیس بود همین صادقی توپ بهش نرسید ازش می گرفتن کلا ی شوت متوسط زد با ی پاس پشت محوطه به عمری داد غیر از این هیچ کار مثبتی نکرد والا مت جای صادقی بازی میکردم بخاطر تعصبم به پرسپولیس قطعا از صادقی پر تلاش تر و بهتر بازی می‌کردم شک ندارم بجای صادقی عمری از اول دربی تو زمین بود گلهای بیشتری میزدیم و حتی استقلال جرأت نمیکرد انقد جلو بیاد و چپ و راست ارسال کنه
  • شایان IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    مرتضی علیرضا مهدی و وحید و میلاد قطعا دعوت میشن و به احتمال خیلی زیاد سعید بقیرو نمیدونم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی