نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۴۹
حمله کشتی‌گیر ایرانی به علیرضا دبیر/ از زمانی که او آمده من به فدراسیون نرفتم!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت کشتی کشورمان به انتقاد از رفتار علیرضا دبیر در مجمع هیات کشتی مازندران پرداخت.

دور روز پیش مجمع انتخاباتی هیأت کشتی مازندران برگزار شد. در جریان برگزاری این مجمع علیرضا دبیر که ریاست مجمع را بر عهده داشت نسبت به حرف‌های یک خبرنگار واکنش نشان داد و او را از جلسه اخراج کرد. او اعلام کرد تا این فرد از جلسه خارج نشود صحبت نمی‌کند.

پس از این اتفاق فدراسیون کشتی در حمایت از رئیس واکنش نشان داد: «با توجه به اهمیت مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان مازندران و حسن نیت فدراسیون کشتی، به منظور احترام به جایگاه مهم اصحاب رسانه و اطلاع رسانی صحیح در کشتی کشور، رئیس فدراسیون کشتی به عنوان رئیس مجمع اجازه حضور خبرنگاران در این مجمع را داد و تصاویر، فیلم‌ها، اخبار و مصاحبه‌هایی که از سوی رسانه‌های مختلف منتشر شده حاکی از این موضوع است. در این مجمع تعداد بالایی از خبرنگاران حضور داشته اند و در امر اطلاع رسانی صحیح و درست اخبار و وقایع نیز رسالت خود را به خوبی انجام داده اند. اما این موضوع که در حین صحبت‌های رئیس فدراسیون کشتی که مورد تأیید جمع کشتی گیران ملی پوش حاضر در مجمع نیز بود، خبرنگاری که در حوزه‌ی ورزشی نیز فعالیت ندارد، به یک باره درباره صحبت‌های رئیس فدراسیون جمله ای خارج از عرف را بیان داشته و در ادامه آن نیز دلیل این کار خود را با یک جمله ی غیرمحترمانه تکمیل کرده است، قطعا در شأن اعضای حاضر در مجمع و کشتی کشور نبوده و رئیس مجمع بعنوان نماینده جامعه بزرگ کشتی از اختیارات قانونی خود استفاده کرده و مانع از ادامه حضور فرد توهین کننده در مجمع شده است.»

در همین باره ابراهیم جوادی در خصوص رفتار دبیر در مجمع هیأت استان مازندران اظهار داشت: رسانه نقش بسیار مهمی در پیشرفت کشتی و کشتی‌گیر دارد. رسانه است که عکس کشتی‌گیران را روی روزنامه‌ها چاپ می‌کند، این رسانه است که مسابقات کشتی را به صورت مستقیم از تلویزیون پخش می‌کند. چه کسی با مصاحبه کردن با کشتی‌گیران نام آن‌ها را مطرح می‌کند؟ وقتی خود فدراسیون هم در مواردی که نیاز دارد به سراغ رسانه‌ها می آید پس باید احترام رسانه‌ها حفظ شود. در خیلی از مواقع پیش آمده است که خبرنگاری بر خلاف موضوعی صحبت کرده است اما باید با احترام پاسخ او داده شود.

وی با اشاره به سوابق رفتاری رئیس فدراسیون عنوان کرد: دبیر حتی در یکی از جلسات خود فدراسیون، از دبیر فدراسیون خود انتقاد و او را بیرون کرده بود. به هر حال کارهایی که می شود، درست نیست. احترام ۲ طرفه است هم رسانه باید احترام بگذارد و هم مسئولان به رسانه. اگر خبرنگاری صحبت می‌کند ما نباید به او بی احترامی و یا توهین کنیم، چرا که او هم انسان است و خانواده دارد. رفتارها نباید به گونه‌ای باشد که توهین آمیز باشد.

 مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با بیان اینکه خبرنگار شغلش انعکاس خبر است؛ گفت: دبیر می‌توانست منطقی جواب آن خبرنگار را بدهد و لازم نبود این خبرنگار را از سالن بیرون کند. قرار نیست هر کسی که از شما تعریف می‌کند به او احترام بگذارید اما اگر کسی مخالف شما باشد و حرفی بزند او را از جلسه بیرون کنید. کجای دنیا چنین چیزی مرسوم است؟ خبرنگار وظیفه دارد و کارش را بیاد انجام دهد، حتی اگر خبرنگار به مدیری هم توهین کند نباید به شکل زننده پاسخ او را بدهد. نمی‌دانم دیگر چه بگویم کارهایی می‌کنند که جای تعجب دارد. به شخصه به عنوان پیشکسوت کشتی که چندسال قهرمان بودم و بعد از قهرمانی هم به عنوان مربی و مسئول در کشتی حضور داشتم به فدراسیون کشتی نمی‌روم از زمانی که علیرضا دبیر به فدراسیون کشتی آمده من به فدراسیون نرفتم و نمی‌روم چون می‌دانم رفتارها به چه شکل است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۵
  • سعید IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    آقای جوادی کمیته فنی فرمایشی جمع شد و شما عضو آن بودید و حقوق دریافت می کردید بساط این چیزا جمع شود و شما از روز اول شمشیر از رو بستید ،توهین یه خبرنگار سیاسی بدون دعوت به مجمع و پریدن وسط حرف سخنران و قرار دادن رئیس فدراسیون را جلوی مردم مازندران برای شما اهمیت نداره،شاعری وام گرفت شعرش آرام گرفت
    • حمید IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      همه مواردی که‌ شما می‌فرمائید درست و بجا اما...مقام و قداست مرام پهلواني آنهم از جنس آقا تختی،حکم میکرد که‌ آقای دبیر گذشت میکرد تا درس جوانمردی در یادها زنده شود. اگر بی راه میگویم عذرخواهی میکنم.
  • ناشناس IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    ضمن اینکه جوادی به دبیر انتقاد کرده که به آن کاری ندارم ولی این را هم رسانده که بابااگررسانه نباشد ما کسی نیستیم این خبرنگاران محترم هستند که با بوق و کرنا گوش فلک را کر می کنند که ورزشکار چنین است و چنان است اگر خبرنگار نباشد کی ما را خواهد شناخت !!
    • رضا شفیعی IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
      این آقا ی اخراجی که نه دعوت بوده و نه خبرنگار .در ثانی شخصیت یک قهرمان که ازسر راه پیدا نشده که هر ننه قمری از راه میرسد یک لگدی بهش بزند و تمسخر کند .دبیر کار بسیار خوبی کردند ...هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد
  • اصل ایرانی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    وای به روزی که گدا معتبر شود ، دبیر بشدت نیاز به توجه و تشویق دیگران دارد کمبود شخصیت این فرد زبانزد عام و خاص است
    • مرتضی US ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      قربون دهنت...وای به روزی که گدای ریاکار معتبر شود
  • حسین فتحی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    جناب آقای جوادی، برای بزرگی و اخلاق پهلوانانه ی شما حیف است که با چنین افرادی معاشرت کنید. شاید حتی دبیر نداند که ابراهیم جوادی چند دهه پیش چه افتخاراتی برای ایران آورده است. برقرار و پایدار باشید.
  • ..... IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    امان از وقتی که یه تازه بدوران رسیده پست و مقام و میزی بخودش ببینه.دقیقا مصداق یارب مباد که گدا معتبر شود!این بچه هم فکر کرده اینطور چیزها ابدیه.چند وقت دیگه که بگذره تازه میفهمه تمام اینها بازی بیشتر نبوده و این چقدر جدی گرفته بوده.
  • جعفری FR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    آقای دبیر کشتی ما راتبدیل به یک جریان غیر ورزشی کرده گاهی توهین به دیگران میکند گاهی کشتی رانحصاربه بچه شیعه ها میداند گاهی فکر میکند چوندحامی حکومتی دارد میتواند به مدیران بتازد یقه بگیرد وخلاصه مصداق یک نیرویی که به جایی پاسخگو نیست میباشد اخلاق ورزشی را اصلا نمیداند،انتقاد بلد نیست ویک جریان سیاسی درکشتی به راه انداخته است که وظیفه ذاتی آن پرداختن به ورزش ومدیریت آن است ،وریاکاری محرز ایشان برهمه ثابت است.
  • سهیل IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    حق داری داداش برای این که به راحتی به توهین میکنه کسی چیزی بهش نمیگه.
  • شهروند IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    برای من خیلی جالب بود عکسی از دبیر منتشر شد از روی کمر یک کشتی گیر داشت می پرید بعد نماز مستحبی نشسته وسط جلسه میخونه و به دوربین و اطرافش نگاه میکنه؟؟الله اکبر
  • منصور IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    اون بقیه خبر نگارانی که در جلسه بودن بی عرضه بودن وگرنه بخاطر توهین ب همکارشون باید همگی جلسه رو ترک میکردن
  • علی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    درسته که دبیر بعضی مواقع رفتارهای بچه گانه می کند اما کشتی ایران را بطور چشمگیزی متحول کرده پیشکسوتان عزیز حسادت را کتار بگدارید و به دبیر کمک کنید
    • اکبر IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      دمت گرم کاملا درست میگی ..بدی ما اینه دیگه با یکی دوتا خطا تمام خوبی های طرف را نادیده می‌گیریم ..خداییش مگه واسه کشورمان کم افتخار آورده مگه از وقتی اومده فدراسیون کم کار کرده ..بالاخره این چندتا خطا هم باید بزاریم به پای خوبی هابی که کرده یا دوست دارید فقط بکوبیدش تا یکی غیر ورزشی بیاد هیچ کاری نکنه آخرش هم با اختلاس بره..پس آقایون حسودی موقوف..
  • ایرانی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    اقای دبیر دریای پهلواني را با چند قطره رفتارهای خام عوض نکن آقا تختی را آیینه افکارت کن
  • سمانه IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    قشنگ معلومه شمشیرو از رو بستن دبیر رو بزنن، آقای دبیر کم نیار و به کارت ادامه بده، نون دونی خلاف خیلیا رو بستی دارن انتقام میگیرن از جمله روزنامه های زرد و افراد بی ریشه
  • فرهاد کوه کن IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    استاد حرف شما متین،دبیر باید صبرش بیشتر از اینها باشه ولی قبول کن خیلیا کمر به خراب کردنش بستن.
  • حسین IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    به نظر من دبیر دنبال جمع کردن رای از اقلیت ... هستش و حتما برای نمایندگی برنامه داره
  • محمد IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    دوره این روزای ریاست های همه ارگان ها شده همین
  • نماز واجب تو دفتر IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    این بنده خدا دبیر تازه داره دوره مدیریت رو تجربه میکنه اون آقای خبرنگار انتقاد کرد باید جوابش رو میداد نه اینکه بهش بی احترامی بکنه حداقل می‌تونست بهش بگه آخر جلسه جوابتون رو میدم چشم نه اینکه بیاد با کمال وقاحت بیرونش کنه سبک کردم دیگران کار درستی نیست شکستن غرور دیگران کار یه مدیر مدبر نیست البته این بنده خدا تازه مدیر شده بعد چند مدت که عقده هاش خالی بشه انشالله هدایت پیدا می‌کنه چون مدیر کار درست باید انتقاد پذیر باشه اگه مشکلی نداری انتقاد رو قبول کن طرف رو قانع کن که دیگه نتونه انتقاد کنه
  • محمدرضا کرمعلی زاده IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    خیلی ها خواستن ازنمد تختی کلاه بسازند،اقتدار درمدیریت یکی از ارکان پنجگانه مدیریت میباشد،هیچ کس نمیگه آقای دبیر هیچ توهین یا تمسخر به لهجه مازنی نکرد ،یکی بپرسه خبرنگاری که اتفاقا جون هم نبود چرا افترا بست ،دهن این و نمی بست بقیه تکرار می‌کردند یه مدیرتان هم که ظهور کرده فقط حمله به همه کارهاش جماعت زنده کش مرده پرست ،لطفا ازتختی خرج نکنید که تختی و هم دوره‌ای های جیره خورش کشتن.
  • امیر IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    چه جالب به آقای دبیر قهرمان المپیک آقایون میگن تازه بدوران رسیده. بنده اصلا کشتی نمیدونم چیه. اطلاعات ندارم. ولی میدونم ما خیلی فراموش کار هستیم. وقتی با قهرمان المپیک این رفتار رو میکنیم وقتی از دوران اوج میاد پایین دیگه انگیزه برای جوونا باقی نمی مونه
  • عباد IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    آقاي دبیر اگر کشتی گیر خوبی بودن متاسفانه مدیر خوبی نیستند
  • ن ط.رضایی NL ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    اقادبیرمون اخه اقا تختی جدیده دیگه،ابااهیم جوادی چه میشناسه،۶سگری محمدیان کیلوچنده،و بجز ۹ودش کس دیگری رو نمیشناسه!این یه وجب مثلا پهلوون اون اداها که در وکونه از ۷رکسی برنمیاد توی فوتبالم یکی پیدا شد بنام نیما جون نکیسا خوب که دقت کنی میبینی که غز ذوی دست همدیگه نگاه کردن وسوراخ دعارو خوب پیدا کردن اینیکی ذییس فدراسیون وتشنه خدمت در پشت غین میزه واونیکی رم نشوندنش پشت میز مدیرعاملی باشگاه ذوب اهن.قحط الرجاله دیگه.رسول خادم بیرون جود علیرضاحیدری خارج از حوزه خدمت علی دایی که افتخارفوتبال تیرانه با اون وضع از سپاهان دستشو کوتاه میکنن بجای اینها علی ونیما جونهای دل ارزشیها گمارده میشن برای هنرنماییشون در تیارت مدیرباری!گیرم که خلق را بطریقی فریفتی بادست انتقام طبیعت چه میکنی علی دبیر ونیما جونم؟!!والبته ارجمند جان سینما ادم فکر احتمالات نزدیک به یقبن روهم بابد بکنه.فعلا که دور دست شماهاست،بتازین که هرکسی چند روزه نوبت اوست.!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی