نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کری نامحسوس چشمی برای پرسپولیس؛ جدول لیگ تغییر می‌کند!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه همه دیدند که داوری‌ها برای استقلال چطور بوده، گفت که جدول لیگ برتر تغییر خواهد کرد.

روزبه چشمی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پارس جنوبی جم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: به هواداران تبریک گفته و به بازیکنان‌مان خسته نباشید می‌گویم. پس از نتیجه‌ای که در دربی گرفتیم تحت فشار بودیم. پارس جنوبی واقعاً خوب بازی کرد. طبیعی بود وقتی موقعیت‌ها را از دست می‌دادیم، به مشکل بخوریم. پارس جنوبی جنگید ولی بازیکنان ما دنبال پیروزی بودند.

وی در مورد تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال تصریح کرد: مدیریت عوض شد و ظاهراً تا پایان فصل ماندگار هستند. امیدوارم از این هفته تحولاتی که در باشگاه انجام شد در تیم هم انجام شود. هنوز وضعیت تیم تغییر نکرده و امیدواریم مشکلات حل شود.

هافبک استقلال در خصوص اینکه منصور قنبرزاده، سرپرست سازمان لیگ از همزمانی سه بازی پایانی لیگ خبر داده بود ولی دو هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود، گفت: مسئولان تصمیم‌گیری کرده‌اند. همه در طول هفته اتفاقات دربی را دیدند. یکسری داوران در کلاس‌های آموزشی اعلام کردند چنین صحنه‌هایی (اشاره به عدم گرفتن پنالتی برای استقلال) پنالتی است ولی بعد از دربی مصاحبه کردند و گفتند پنالتی نیست. شرایط مشخص است که به کدام تیم ظلم شده است. بهتر است با یکسری مصاحبه‌ها جو را تغییر ندهند. همه واضح دیدند که شرایط چطور بوده است. امسال با خیلی از مشکلات مبارزه کردیم و امیدوارم تغییر و تحولات خوبی صورت بگیرد.

چشمی در رابطه با روحیه بازیکنان استقلال پس از شکست در دربی یادآور شد: طبیعی بود که روی بازیکنان به لحاظ ذهنی فشار بوده باشد. پس از دربی گفتم در سه بازی پایانی لیگ و جام حذفی با تمام توان می‌جنگیم. همانطور که ۸ امتیاز در طول فصل از بالای جدول عقب بودیم و برگشتیم، امید داریم و مطمئناً نتایج طوری رقم می‌خورد که تغییراتی در جدول ایجاد شود.

وی درباره هیجانی بودن رفتارهای ساپینتو کنار خط گفت: همانطور که ما بازیکنان داخل زمین برای گل زدن هیجان داریم ساپینتو نیز مثل بازیکن نگاه می‌کند و همانقدر که ما زیر فشار هستیم او نیز تحت فشار است. شاید برخی مواقع بیشتر از بازیکنان خوشحالی کند و کاراکتر خاصی روی این مسائل دارد که ستودنی است. موقعی که ۸ امتیاز عقب بودیم اولین نفری گفت که برمی‌گردیم ساپینتو بود و گفت کارتان را انجام دهید. الان هم همین است و تلاش می‌کنیم به جدول برگردیم.

هافبک استقلال در مورد اشتباهات داوری علیه آبی‌پوشان در این فصل تصریح کرد: مفصل درباره داوری صحبت کردیم و باشگاه به طور کامل مسائلی که به ضررمان بوده است را، پوشش داده است.

چشمی در پایان گفت: هواداران‌ از شب گذشته سنگ تمام گذاشتند و حمایت‌مان کردند و دست تک تک‌شان را می‌بوسم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • .. IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    به زور اونم تو که دروازه خالی هفت متری پارس جنوبی نتونستی بازکنی ومطمئن اگر مربی غیراز روانخواه استقلالی بود صدرصد بدرقم می‌بایختید .... متاسفم برای تیمای که سرمربیشون استقلالی سابق وباج میدن به استقلال..
  • ع ق QA ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    هههه قول بهتون داده عضو فنی فدراسیون ؟ اون بی خبر باید بخاطر همکاری با فتح الله زاده محاکمه بشه
  • مهدی IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    من نمیدونم این لیگ ما بغییر از بحث داوری دیگه چی داره .اقا چشمی خاهشا با اوردن این بهونه ها حالمون رو به هم نزن .امروز هم پنالتی زدنتون رو دیدیم .شما فقط برای تحریک کردن افراد جون این حرفارو میزنی خاهشا به جای بهونه برو دو زار فوتبال یاد بگیر
  • مهدی IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    حالمون از حرفاتون بهم میخوره .اون حسینی میگه ما فقط 45درصد پول گرفتیم اقای 6تایی 45درصد تو یعنی 20ملیارد اونم تو روزایی که مردم پول بیط اتو بوس تو جیبشون ندارن .خاهشا حرف مفت نزنید
  • کلنگلیس IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    آقای چشمی شما۴۰ تا۵۰ درصدقراردادتان رتگرفته اید یعنی کمترین دریافتی بازیکنان استقلال کمه کم دومیلیارد بوده وتقریبا میشود ماهی ۱۷۰ میلیون ویک کارگر که باید یک میلیون یاپانصد هزارتومن پول بلیت بدهد تاشماراتشویق کند وباماهی ۸تا۹میلیون حقوق باید خرج زندگیس راهم بدهد خجالت بکشید درضمن هزارتا سوراخ سمبه هم برای درآمد شمادارین وکارگر صفر صفره خجالت بکشین ودم ازبی پولی نزنین
  • ح ب IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    چه حمایتی بی عقل بازی دربی را باختید تیم پارس و هم به کمک داور بردید ودر ادامه بازم خواهید باخت
  • راستگو IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    بازی دربی که چشمی گند زدی به بازی بازی مسخره ای کردی والان هم منتظر چی هستی در مقابل تیم پارس هم نزدیک بود ببازین پس چی میگی با این همه پول‌های هنگفت گرفتید در مقابل یک تیم ضعیف و گمنام کم مانده بود حذف بشین
  • رامین IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    منظورش اینه همونطوری ک فدراسیون و داوران هشت امتیاز رو‌براشون جیران کردن باز اینکارو کنن خخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی