دیدید داور در دربی با استقلال چه کرد/ روحیه آبی‌پوشان پایین بود چون...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان اسبق آبی‌پوشان گفت: مهمترین مسئله پیروزی استقلال بود که این تیم توانست آن را به دست آورد و راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شود.

شاهین بیانی در گفتگو با خبرورزشی درباره پیروزی استقلال مقابل پارس جنوبی در رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: در جام حذفی تیم‌های شهرستانی بسیار انگیزه دارند تا مقابل استقلال بازی با دل جراتی را به نمایش بگذارند. بازی‌هایی که به صورت زنده پخش می‌شود و به همین دلیل بازیکنان حریف سرشار از انگیزه هستند تا خودشان را به اثبات برسانند. این مسائل دست به دست هم می‌دهد تا در بازی گره بخورد و به وقت اضافه کشیده شود.

وی افزود: البته استقلال با باخت در دربی روحیه خوبی برای این دیدار نداشت و نتوانست بازی‌های همیشگی خود را به نمایش بگذارد. با این حال مهمترین مسئله پیروزی در این دیدار بود که استقلال توانست آن را به دست آورد و راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شود.

بیانی در ادامه خاطرنشان کرد: ساپینتو باید فکری بحال جناح چپ استقلال کند. ابوالفضل جلالی ملی‌پوش استقلال شایسته بازی در دفاع چپ است اما نمی‌دانم چرا هیچ وقت او را به میدان نمی‌فرستد در حالیکه در نیمه دوم استقلال تغییر سیستم داده بود و با آوردن آرمان رمضانی به دنبال ارسال‌های هوایی از جناحین بود اما جعفر سلمانی نتوانست در این کار موفق باشد و بهتر بود ابوالفضل جلالی در این بازی مورد استفاده قرار می‌گرفت. دقیقا ساپینتو همین اشتباه را در دربی هم انجام داد و با اینکه رمضانی را به بازی فرستاده بود، جلالی را بازی نداد.

کاپیتان و مدافع اسبق استقلال در خصوص داوری گفت: در این دیدار هم داور یک پنالتی مسلم را نگرفت و متاسفانه اشتباهات داوری بیشتر از گذشته شده و به ضرر استقلال نیز تمام شده است در دربی دیدید چگونه از پنالتی مسلم استقلال چشم پوشی کردند و علیرضا فغانی نیز اذعان داشت پنالتی استقلال را داور ندید و استقلال از داوری بد ضربه خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • !!! IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    این ها مثلا پیشکسوت هستند، آقای بیانی برو اطلاعاتت رو به روز کن الان دیگه دهه شصت نیست، چه انتظاری از هوادار میره !!!
  • لنگ حکومتی IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    دیگه صدای همه مردم ایران از ناداوری و مهندسی لیگ به نفع پیروزی دراومده و کسی هم پاسخگو نیست.
    • ......! IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      درستش اینه دیدید داور سهمیه پنالتی مونو مث پارسال نداد! جوابشم اینه که مجیدی نبود بره توزمین یقه داورو بگیره و بزور کمکش پنالتی ای که نبود رو بگیره و برگرده یادباد بازی گلگهر، دست نزدیک به بدن بازیکن، داور نزدیک به صحنه که پنالتی تشخیص نداد، کمک دور از صحنه که میگفت فک کنم پنالتی بود و داور نظرش برگشت و قهرمان بلامنازع این صحنه که فاتحانه بادست شونشو تکوند و با سری افراشته و دست پر از زمین بیرون اومد ...
  • سیدکاظم IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    بیانی عشق تاجی
  • سجاد IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    اقاشاهین عزیز بهانه نیاریم پرسپولیس کمی بهتر با تمرکز بالا بازی کرد
  • رضازاپاتای پرسپولیس IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    مانفهمیدیم این ۴معنیش چیه پرسپولیس که ۴بر۰به استقلال نباخته که این ۴معنیش چیه یکی به ماتوضیع بده شایدماهم یه چیزی بفهمیم پرسپولیس میگه ۶چون استقلال ۶بر۰برده معنیش اینه حالا۴یعنی چی
  • مهدی پرسپولیسی IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    ازبین ۲۰ داور ایرانی و کارشناسان ای اف سی فقط فغانی گفته پنالتیه!!!!!!!! واسه همین هم از جام جهانی انداختنش بیرون.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی