نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
هشدار جدی به فدراسیون فوتبال؛ به زور امتیاز میزبانی ندهید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی نزدیک می شویم که مشخص نیست دیدار پایانی این مسابقات در کدام استادیوم برگزار می شود.

ابتدای فصل اعلام شد که دیدار پایانی جام حذفی در استادیوم اختصاصی مس برگزار می شود و اگر این استادیوم آماده نشد استادیوم یادگار امام جایگزین می شود، اما هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد که امکان برگزاری دیدار پایانی جام حذفی را ندارد. 

طبیعتا اگر سازمان لیگ در راستای حرفه ای شدن، می خواهد استادیوم دیدار پایانی جام حذفی را از ابتدا مشخص کند، ابتدا باید از اشتیاق شهرهای میزبان برای برگزاری دیدار پایانی مطلع شود و اصلا چهره خوشی ندارد که در آستانه نزدیک شدن به دیدار پایانی اعلام می شود، ورزشگاه مس آماده نیست و تبریز هم دوست ندارد میزبان این بازی باشد. هیچ الزامی هم در فوتبال حرفه ای نیست که استادیوم دیدار پایانی جام حذفی ابتدای فصل مشخص شود.

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می توانند، منتظر بمانند بعد از مشخص شدن دو تیم فینالیست استادیوم میزبان را مشخص کنند. این حجم از اخبار پیرامون استادیوم میزبان دیدار پایانی و بحث در مورد آن زیبنده فوتبال ما نیست. از همه مهمتر استادیومی باید به عنوان میزبان مشخص شودکه چمن خوبی داشته باشد.  به حضور تماشاگران دو تیم در استادیوم کمک کند و از همه مهمتر جلوه خاصی به دیدار پایانی جام حذفی بدهد. 

نامشخص بودن استادیوم میزبان چهره خوشی برای فوتبال ما ندارد؛ با اینکه می دانیم سهیل مهدی و همکارانش در سازمان لیگ، تلاش جانانه ای برای حرفه ای شدن فوتبال ایران دارند و خیلی از پارامترها برای حرفه ای کردن فوتبال ایران از دست آنها خارج است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهران IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    متن قشنگیه ولی متاسفانه فهمی واسش نیست ، اینا میخواستن بازیهای تیم ملیو هم بدن تبریز میزبانی کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی