استقلالی‌ها باید این برنامه تلویزیونی را تحریم کنند/ می‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود ولی کور خوانده‌اند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن قدیمی استقلال گفت: با اتفاقاتی که در جریان بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان داد مشخص شد که قصد کرده‌اند امسال حداقل یک جام به تیم پرسپولیس بدهند.

محمد نوری بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره اتفاقات بحث برانگیز داوری دیدار دربی و تکرار همان اتفاقات در دیدار تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان اظهار داشت: متاسفانه همان اتفاقی که در دربی رخ داد در بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان تکرار شد اما داور این بار پنالتی گرفت. خدا جای حق نشسته است و دست دروغ‌گوها را اینطور رو می کند. ببینید چطور مشابه همان اتفاق دربی تکرار شد! تکرار شد تا دست آقایان رو شود! می خواهند پرسپولیس قهرمان شود ولی کور خوانده‌اند! استقلال اینقدر با قدرت جلو می‌رود تا قهرمان شود.

وی ادامه داد: مشابه توپی که به دست آرمین سهرابیان خورد را قایدی به دست مدافع گرجستانی پرسپولیس زد اما داور رویش را برگرداند و پنالتی نگرفت. کاملا مشخص است که برای استقلال شمشیرشان را از رو بسته اند تا این تیم دیگر قهرمان نشود.

پیشکسوت آبی ها ادامه داد: آنهایی که فصل قبل انتظار قهرمانی زودهنگام استقلال را نداشتند کمر به قهرمان نشدن این تیم بسته اند تا استقلال این فصل جام نگیرد اما شکر خدا با وجود ناداوری که در بازی دربی صورت گرفت استقلال در هر دو جام حذفی و لیگ برتر مدعی قهرمانی است اما باید درباره یک موضوع دیگر هم حواس استقلالی ها جمع باشد.

محمد نوری با اشاره به اتفاقات هفته‌های گذشته در یکی از برنامه‌های تلویزیونی خاطرنشان ساخت: هواداران، پیشکسوتان و بازیکنان تیم استقلال باید آن برنامه تلویزیونی که دائم در حال تخریب تیم استقلال است را نگاه نکنند. برنامه‌ای که فضای تیم ما را به هم ریخته و به راحتی به استقلال ضربه می‌زند. این برنامه و مجری اش به جاده صاف‌کن تیم پرسپولیس تبدیل شده است.

پیشکسوت آبی‌ها اضافه کرد: باعث تاسف است صدا و سیما با اسم استقلال این همه تبلیغ و اسپانسرهای میلیاردی می گیرد و پول در می آورد آن وقت اینطور آرامش استقلال را برهم می ریزد و نمی خواهد این باشگاه روی خوش ببیند. اما پیشکسوتان و هواداران استقلال کاملاً این رفتارها را می بینند و زیرنظر دارند و این به بعد هم این برنامه را تحریم می‌کنند تا متوجه بشوند که نباید فضای استقلال را به هم بریزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵۳
  • تاج💙💙💙💙 IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    دقیقاهمینطور،برااستقلال پنالتی نگرفتن درست بازی قبلی بود،پس الان چطوراین پنالتی ولی وقتی زدبه دست مدافع لنگ پنالتی نیست
    • !!! IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      جان؟!!!
    • !!! IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      جان؟!!!
    • شمسعلی IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      کیسه مهمترین دربی تاریخ فوتبال ایران رو خیلی بد باخت 😂😂
    • پرسپولیسی IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      کارشناس محترم که فقط نظر نوری کوری که میخواد فالور جمع کنه را تکرار میکنی تو دربی توپ اول به پای گولسیانی خورد بعد درحالت نامتعادل وفرود توپ به دستش خورد ولی در بازی با گلگهر بازیکن توپ را با دست استپ میکنه مثل اسپک چند سال قبل حنیف غول تو محوطه جریمه هوادار در برابر کیسه😉
    • مهدی IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      تمام کشورها از VAR استفاده میکنن ولی ایران ما انگار نه انگار مسئولین ما اینع کبک سرشون زیر برفه...
  • پرسپولیسی ام IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    حتما پرسپولیس قهرمان میشه
  • ناشناس IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    سرمربی و بازیکنان استقلال بی خیال داور بشن و جوری بازی کنن که داور هم نتونه کاری کنه
  • ندری کرده IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    تاکورشود هرآنکونتوانددید؟؟؟!!! معنی پیشکسوت راهم فهمیدیم ؟!!
    • sahand IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      تا کور شود ادم بی منطق... که ۳متر پشت ۱۸ .... خوب میبینه ولی...
  • ارش IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    به بچه دوازده ساله پرسپولیسی از این آقا بهتر کارشناسی میکنه
  • استقلالی اصیل IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    پیروزی پدرخوانده فدراسیونه
  • مهدی IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    آقای نوری فوتبال یعنی چی اصلا فوتبالیست بودهای چند بازی ملی انجام داده ای
  • پرسپولیس عشقه IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    آدم چقدر باید نافهمی باشه که فرق دو صحنه را از هم تشخیص نده بازی دربی بازیکن درحالت نامتعادل بود و بعد از تکل توپ به دستش خورده اما تو بازی گل گهر بازیکن ایستاده بوده و توپ به دستش خورده شما درکتون خیلی پایینه تو اشتباهی یه مدت توپ بازی می کردی نه فوتبال
  • منتقد IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    واقعا اینم رو تشخیص نمیدن خیلی متاسفم برای پیشکسوتای کیسه
  • احترام ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    من متاسفم برای به اصطلاح یک عده با نام پیشکسوت مثل نوری وقلیچ وفرزاد مجیدی وامیر حسین صادقی وبرادران فنونی زاده بخاطر جمع آوری دوتا فالوور این نظرات بچه گانه راارائه می دهند پیشکسوت باید برای تیم رقیب احترام وبرای تیم خودش هم آرزوی موفقیت کند.
  • حمید IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    جناب نوری درست است که شما بازیکن استقلال بودید ولی هر نظری درست نیست طبق قانون داوری اگر بازیکن تعادل نداشته باشد و توپ اول به بدن و سپس به دست بخورد پنالتی نیست.
    • Mt.shz IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      قانون هند هر سال تغییر میکنه این قانونی که میگی برای سال ۲۱-۲۰۲۰ هست ما الان سال ۲۳-۲۰۲۲ هستیم قانون امسال مسگه اگه در حالت تکل توپ به بدن و بعد به دست برخورد کنه هنده چون تکل یک حرکت ریسکی هستش
  • امیر US ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    توپ جم کردن سهیل مهدی برای لنگی و اخراج توپ جمع کن به خاطر توپ دادن به بازیکنانی استقلال نظری دارید
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      جناب ! اون فرد متخلف توپ جمع کن نبوده طبق قانون توپ جمع کن باید سنش زیر پانزده سال باشد آن فرد مورد نظر شما که از ریش و هیبتش معلوم بود دستکم حدود سی سال داره تخلف کرده و از عوامل برانکارد بوده و با تخلف و بطور غیر قانونی برای شما خود شیرینی کرده و با وجودیکه توپ جمع کن اصلی توپ به بازیکن داده اما این فرد متخلف و غیر قانونی علاوه بر اون توپ یک توپ رو هم روی نقطه ی کرنر برای شما گذاشته بطور کاملا غلط و غیر قانونی حالا دلت میخواد مسئول برگزاری مسابقات جلوی متخلف رو نگیره چون به شما ارادت داره !!!اخراجش هم کاملا قانونی و درست بوده پس اول تفحص بکن بعد نظر بده تا حرف ناحقی نزنی !!!
  • پیمان IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    پرسپولیس همیشه به کمک باند مافیا و داور و ...طرفداران تیم لنگ همیشه عقده دو قهرمانی استقلال تو آسیا را دارند و چون نمی توانند تو آسیا با استقلال برابری کنند با کمک باند و داور سعی می‌کنند تو ایران برای این تیم رتبه بگیرند که اگه این موارد نباشه الان این تیم باید تلاش می‌کرد سقوط نکنه حتی خود طرفداران لنگ هم اینو ميدونند ولی خودشون می‌زنند به علی چپ
  • رضا IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    خداییش استقلال باید ده امتیاز ذخیره داشته باشه تا آخر فصل کم نیاره چون در طول فصل اینقدر داورا هوای پرسپولیسو دارن تا قهرمان ساختگی بشه ،، آرشیو مسابقات هست اگر منصفانه کارشناسی بشه استقلال چند تا جام طلبکاره ،، بازی مستقیمو اینجوری حق استقلال خورده میشه، ببینید بازیهای تیم لنگو، بیشتر پنجاه ، پنجاه به نفع این تیم ،، وقتای اضافه زیاد وقتی این تیم عقبه و موارد بسیار دیگر ،، یه اوتی به ضرر این تیم گرفته میشه خودشونو می خوان بکشند ،، از بس هوای پرسپولیسو داشتن عادت به حق خوری کردن و هوچیگری میکنن ،، نمونه افشین پیروانی یا حمید مطهری در سال های قبل
  • من یک عدد کیسه کش IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    ببین پنالتی صددرصد بود ولی نگرفت بسوزیننننن حذفی هم مال ماستتتتت😁😁😁😁😁❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • تاج IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    استقلال افتخار ایران در اسیاست اما تیمی که هنوز بخاره نه افتخارباید از داوری کمک بگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی