نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
با پرسپولیس در آزادی بازی نمی‌کنیم/ در نیمه‌نهایی هوادار استقلال هستیم/ قبلا ملی‌پوشان تاکسی داشتند الان شاسی‌بلند!
زمان مطالعه: ۹ دقیقه

مربی تیم هوادار گفت: ما می‌خواهیم از حق میزبانی خودمان استفاده کنیم همان‌طور که پیکان در این هفته لیگ برتر از همین حق استفاده می‌کند.

بر اساس قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی، هوادار باید به مصاف پرسپولیس برود. این مسابقه از چند جهت حساسیت دارد؛ اول این‌که ساکت الهامی فصل گذشته قهرمانی در این مسابقات را با نساجی به دست آورد و حالا می‌خواهد این واقعه با هوادار برایش تکرار شود. از طرف دیگر هوادار در نیم‌فصل دوم توانست پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد. به همه این موارد باید استقلالی بودن تعداد قابل ملاحظه‌ای از اعضای کادر فنی هوادار را هم اضافه کرد. این بازی و سایر شرایط حاکم بر فوتبال ایران و البته اوضاع استقلال دست به دست هم داد تا سراغ شاهرخ بیانی برویم و با کاپیتان اسبق آبی‌پوشان پایتخت که حالا دستیار اول ساکت الهامی محسوب می‌شود، گفت‌وگو کنیم. در لابه‌لای این مصاحبه نکات بسیار جالبی مطرح شد که بهتر است خودتان آن را دنبال کنید.

نیمه‌نهایی با نساجی

جام‌حذفی به نوعی هم سخت است و هم آسان. گاهی اوقات در این عرصه تیم‌های مطرح حریفان کوچک‌تر را دست‌کم می‌گیرند و همین مسئله موجب بروز مشکلاتی می‌شود. بارها دیده‌ایم که مدعیان قهرمانی لیگ برتر در مصاف با تیم‌های دسته‌های پایین‌تر از گردونه پیکارهای جام‌حذفی کنار رفته‌اند. البته این مسئله فقط محدود به ایران نیست، در ایتالیا، انگلیس و تقریبا همه دنیا همین است. پیرامون قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی هم باید بگویم طبیعی بود دل‌مان می‌خواست با نساجی بازی کنیم چون در قیاس با استقلال و پرسپولیس شانس بیشتری برای صعود به فینال داشتیم ولی به حکم قرعه به مصاف پرسپولیس می‌رویم و کاملا روی این مسابقه متمرکز می‌شویم. تمام تیم‌های حاضر در جام‌حذفی و هواداران‌شان برای ما کاملا قابل احترام هستند و ما هیچ‌کدام از آن‌ها را دست‌کم نخواهیم گرفت.

از پرسپولیس نمی‌ترسیم

پرسپولیس و طرفدارانش کاملا قابل احترام هستند اما بازیکنان ما از این تیم ارزشمند قطعا نمی‌ترسند چون اعتمادبه‌نفس بازی با پرسپولیسی‌ها را پیدا کرده‌اند. هوادار در نیم‌فصل دوم توانست پرسپولیس را شکست بدهد. ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در کنار هم داریم. معجونی که حاصل آن می‌شود تجربه و دوندگی. معجونی که می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت هوادار در دیدارهای فوق‌العاده حساس جام‌حذفی شود.

هوادار استقلال

ضمن احترام به همه تیم‌هایی که در جام‌حذفی حضور دارند طبیعی است که هوادار هم برای موفقیت خودش تلاش کند. البته ما با توجه به قرعه‌کشی صورت گرفته در نیمه‌نهایی، عملا هوادار استقلال هستیم و باید برای ماندن خودمان در جام‌حذفی پرسپولیس را حذف کنیم. این نکته را هم فراموش نکنید که هوادار یک مجموعه تازه‌تأسیس با مدیرانی کاملا علاقه‌مند است. از آقای میری گرفته تا هیئت مدیره و مدیرعامل. یادمان نمی‌رود که این تیم با رضا عنایتی عزیز به لیگ برتر آمد و حالا تازه دومین فصل حضور خود در لیگ حرفه‌ای را سپری می‌کند و نتایج خوبی هم گرفته است. به نظر من صعود هوادار به نیمه‌نهایی جام‌حذفی خودش یعنی قهرمانی. البته به همین حد قانع نیستیم؛ فقط تا سر حد امکان در جدال نیمه‌نهایی هم تلاش خواهیم کرد. ساکت الهامی هم مربی‌ای است که واقعا در جام‌حذفی تخصص دارد. با تراکتور قهرمان این مسابقات شده و فصل گذشته نیز با فتح جام‌حذفی همراه نساجی موجب شد این تیم ارزشمند مازندرانی پس از ۶۳ سال صاحب جام شود. جام‌هایی که در خاطرات می‌ماند و کسی نمی‌تواند تاریخ را عوض کند.

بازی کردن با پرسپولیس در دستگردی

همان‌طور که گفتم برای پرسپولیس و هوادارانش احترام بسیار زیادی قائلم اما به عنوان عضوی از مجموعه هوادار باید از منافع تیم خودم دفاع کنم. ما براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده میزبان هستیم و دیدارمان باید در ورزشگاه شهید دستگردی برگزار شود. استادیومی که شورای تأمین مجوز حضور تماشاگر در آن برای مسابقاتی که استقلال و پرسپولیس حضور داشته باشند را نمی‌دهد. ما می‌خواهیم از حق میزبانی خودمان استفاده کنیم همان‌طور که پیکان در این هفته لیگ برتر از همین حق استفاده می‌کند. با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی نمی‌کنیم چون طبیعی است که طرفداران این تیم می‌آیند و شرایط بهتری برایشان رقم می‌خورد. قانون باید برای همه تیم‌ها یکسان باشد همان‌طور که پیکان در شهید دستگردی با پرسپولیس بازی می‌کند، ما هم باید در نیمه‌نهایی جام‌حذفی در همین استادیوم به مصاف پرسپولیس برویم. در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی خودتان دیدید که استقلال ملاثانی تیم دسته پایین‌تر بود اما چون میزبان بود، ما بدون هیچ حرف و حدیثی راهی اهواز شدیم و بازی کردیم بنابراین پرسپولیسی‌ها هم باید به دستگردی بیایند و بازی کنند.

پایین آوردن کلاس تیم‌ملی

بازی کردن در تورنمنت کافا، شأن و کلاس تیم ملی را پایین می‌آورد و امیر قلعه‌نویی هم خودش به خوبی این مسئله را می‌داند و باید به او حق داد که نگران باشد. تیم ما باید با تیم‌های بزرگ بازی کند تا اعتماد به نفس بازیکنان بالاتر برود. دقیقا همان کاری که کره‌جنوبی و ژاپن سال‌هاست انجام می‌دهند و از زمان برگزاری دیدارهای تدارکاتی برای تقابل با تیم‌های بزرگ استفاده می‌کنند تا هم نقاط ضعف و قوت خود را بهتر بشناسند و هم این‌که بازیکنان‌شان از حضور در جام جهانی‌ از تقابل با تیم‌های بزرگ واهمه‌ای نداشته باشند.

شانس قهرمانی استقلال

استقلال در نیمه دوم دربی بهتر از پرسپولیس بود اما در حال حاضر تجربه بازیکنان پرسپولیس بیشتر است. به نظرم هر سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان همچنان شانس قهرمانی دارند و استرس این مسئله نیز برای همه آن‌ها وجود دارد. استقلال اگر می‌خواهد قهرمان شود، باید هر سه بازی باقی‌مانده خود در لیگ برتر را ببرد.

اتهام تبانی

واقعاً تأسف خوردم وقتی پس از پایان بازی هوادار با استقلال، برخی افراد در فضای مجازی به ما اتهام تبانی زدند. حتی اگر تمام زندگی‌ام  را هم بدهم حاضر به انجام چنین کاری نیستم. ساکت الهامی هم دقیقا همین‌طور است. او هم خیلی زیاد به حرام و حلال معتقد است و اصلا چنین کاری انجام نمی‌دهد. مگر قبلا نتایج پرگل در فوتبال ایران رقم نخورده؟ مگر لیورپول یا منچستریونایتد با این همه اعتبار چنین شکست‌هایی نداشته‌اند؟ مگر بارسلونا و رئال‌مادرید چنین نتایجی در کارنامه‌شان ثبت نشده است؟ ما در نیمه اول با استقلال مساوی کردیم و اگر تا دقیقه ۵۵ گل نمی‌خوردیم، قطعا برای آن‌ها دردسر درست می‌کردیم ولی گل دقیقه ۴۶ شیرازه هوادار را به‌هم ریخت.

حسرت فیلم بازی‌ها

اینکه بعضی از هواداران استقلال عکس‌های من و مجید نامجومطلق را کنار هم قرار می‌دهند و محبی و مهدی قایدی را با ما مقایسه می‌کنند، نشان می‌دهد چون خاطرات خوبی از نسل ما دارند دست به چنین مقایسه‌هایی می‌زنند. البته متأسفانه گروهی از افرادی که بازی‌های ما را در استادیوم تماشا می‌کردند، کمتر با تکنولوژی سروکار دارند و از طرف دیگر فیلم و عکس بسیار کمتری هم در قیاس با فوتبالیست‌های کنونی داریم. ما نسلی بودیم که فوتبال را در زمین خاکی و توپ پلاستیکی یاد گرفتیم و واقعا در دهه شصت فوتبالیست‌های بسیار خوبی شدیم اما به خاطر شرایط جنگی و امکانات کم عملا به نسل سوخته تبدیل شدیم. شما باورتان می‌شود من فیلم پیروزی در دربی سال ۶۲، قهرمانی با استقلال در بنگلادش و بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ پکن را هم ندارم. گاهی اوقات فرزندم یا نوه‌ام دل‌شان می‌خواهد این فیلم‌ها را ببینند اما حسرت نداشتن آن‌ها را می‌خورند چون امکانات خیلی کم بود.

موتورسیکلت، تاکسی و شاسی‌بلند

در زمان ما تعداد زیادی از بازیکنان تیم ملی با موتورسیکلت سر تمرین می‌آمدند. این مسئله را می‌توانید از مهدی فنونی‌زاده یا محرمی بپرسید. اصلا فوتبال حرفه‌ای نبود و شغل اول محسوب نمی‌شد. بچه‌ها شغل دیگری داشتند و در کنار آن فوتبال هم بازی می‌کردند چون پولی نداشتیم. در آن زمان گروهی از ملی‌پوشان تاکسی داشتند اما حالا فوتبالیست‌های جوان شاسی‌بلند دارند. البته عیبی هم ندارد نوش جان‌شان. به هر حال شرایط آن زمان فرق می‌کرد. من خودم ۱۲ سال بازیکن تیم ملی بودم و هرگز نیمکت‌نشین هم نبودم اما به خاطر شرایط جنگی، کمبود امکانات و همچنین شرکت نکردن در پیکارهای مقدماتی جام‌های جهانی ۱۹۸۲ و ۱۹۸۶ در مجموع ۴۰ بازی ملی دارم اما الان یک بازیکن جوان فقط کافی است دو سال مستمر در اردوی تیم ملی بماند تا به بالای ۶۰ بازی ملی برسد. الان همه مسابقات پخش زنده می‌شود و تکنولوژی هم به کمک آمده تا صحنه‌ها ثبت و ضبط شود ولی من به خاطر دارم وقتی بازیکن تیم ملی بودم، گاهی اوقات تلویزیون وسط پخش بازی دیدارهای تیم ملی آن را قطع می‌کرد تا برنامه دیگری پخش کند!

ضمانت برای نامجومطلق

من و نامجومطلق با هم هم‌پست بودیم و هر دو نفر نیز میان هواداران محبوب و مردم به ما لطف داشتند. در آن مقطع نسل فوتبالیست‌ها آن‌قدر حرمت و احترام نگه می‌داشتند که هرگز در اردوهای استقلال یا تیم ملی این بحث مطرح نمی‌شد که من بهترم یا مجید؟ شاید برای شما عجیب باشد ولی قبل از اینکه به بازی‌های آسیایی ۱۹۸۶ سئول برویم، نامجومطلق چون بازیکن جوان بود باید برای خروج از کشور ضمانت می‌داد. چند روز مانده به سفر هنوز کار ضمانت درست نشده بود و مرحوم پرویز دهداری به من گفت باید کاری بکنیم تا مشکل حل شود. من خودم چک سفید برای ضمانت دادم تا نامجومطلق به بازی‌های آسیایی برود یعنی من برای هم‌پست خودم چنین کاری کردم اما متأسفانه الان می‌شنویم که برخی فوتبالیست‌ها دل‌شان می‌خواهد بازیکن هم‌پستی پایش بشکند تا چند بازی بیشتر بازی کنند!

تمرین در زمین خاکی

استقلال در زمان ما اصلا ساختار باشگاهی نداشت. همه استقلال در آن مقطع یک پیکان مدل ۴۷ برای آقامسلم مسئول تدارکات ما بود. همه وسایل ما در صندوق عقب آن ماشین بود. پرسپولیس هم همین وضعیت را داشت. هیچ‌وقت یادم نمی‌رود در دوران سرمربیگری منصورخان خدابیامرز، یک‌بار به خاطر باران نتوانستیم در نظام‌آباد و تپه‌های داوودیه تمرین کنیم به همین خاطر ایشان قبل از بازی رسمی ما را به یک زمین خاکی که متعلق به ارامنه بود برد و آن‌جا تمرین کردیم.

اس‌ام‌اس تبریک

برخی مشکلات به مدیریت باشگاه‌ها برمی‌گردد. آن‌ها باید حواس‌شان به پیشکسوتان باشد. من این‌همه سال در استقلال بودم اما تاکنون این باشگاه یک اس‌ام‌اس تبریک تولد هم برایم نفرستاده است. فقط یک‌بار که بازی تدارکاتی با استقلال داشتیم، آقای ساکت الهامی حرکت قشنگی کرد و از جیب خودش برای ساپینتو تابلوفرش خرید. مقامات باشگاه استقلال نیز یک قاب عکس به من هدیه دادند که اتفاقا با روز تولدم همزمان شد. قرار بود در جریان بازی با استقلال از ایمان عالمی تجلیل کنند اما این کار را هم نکردند.

گوشت قربانی

استقلال این روزها شده گوشت قربانی و هرکس می‌آید یک تکه از آن را می‌کَند، جیبش را پر می‌کند و می‌رود. بعد هم با کلی ادعا می‌گوید ما استقلالی هستیم! امکان ندارد یک استقلالی به باشگاه لطمه بزند. مگر می‌شود چنین اتفاقاتی رخ بدهد؟

مدیر چشم و دل‌سیر

استقلال مدیر چشم و دل‌سیر می‌خواهد؛ مدیری که به دنبال منافع خودش نباشد بلکه بیاید تا تیم را از این وضعیت نجات بدهد. شما ببینید فصل گذشته این تیم بدون شکست قهرمان شد و مردم چقدر خوشحال شدند اما حالا خبر می‌آید که نمی‌توانند به لیگ قهرمانان آسیا بروند. چنین مسائلی خیلی تلخ است.

شرم

استقلال با استراماچونی هم خوب فوتبال بازی می‌کرد و هم صدرنشین بود اما کاری کردند که این بنده خدا ول کند و برود. در مورد شفر هم همین اتفاق افتاد. ایشان به هر دلیلی اخراج شد اما چرا اجازه ندادند با بازیکنانش خداحافظی کند؟ او را به محل تمرین راه ندادند! رفتاری که با شفر کردند باعث شد از استقلالی بودن خودم خجالت بکشم و واقعا ناراحت شدم چون این آدم به عنوان یک خارجی ذهنیت بسیار بدی نسبت به فوتبال ایران پیدا می‌کند. در نهایت هم دیدیم که هم شفر و هم استراماچونی شکایت کردند و پول خود را تمام و کمال گرفتند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶۰
  • علی IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    آقای طاهری لطفا درموردمربی هوادار شما صحبت نکنید .چون هنوز مردم قضیه تبانی با استقلال جهت تفاضل گل استقلال برسپاهان بیشتر شود. وتیم استقلال تهران قهرمان شده وسپاهان را محروم کنند.
    • علی IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      خودت فهمیدی چی گفتی ضمنا برای اطلاعت میگم که امسال تفاضل گل مطرح نیست به بازی رودررو نگاه میکنن یعنی اگه استقلال 100تاگل به هوادار میزد چون بازی با سپاهانو باخته تفاضل گل بدردش نمیخورد هر وقت اطلاعاتتو بالا بردی نظر بده
    • علیرضا IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      واقعا حرفی خوبی اخر حرفهاش زد .دمش گرم .منم از استقلالی بودن خودم شرمم میاد دقیقا مثل اقای بیانی .باید این حرف رو با اب طلا نوشت و به سر در تیم استقلال نصب کرد.باشگاه فقط پرسپولیس که افتخارات یکسالش برابر با کل تاریخ استقلاله .از اون وقتی که دوچرخه بودیم تا الان که بعد از دهبار تعویض اسم عستقلال شدیم.
    • حسین IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      درود بر شاهرخ خان بیانی انشالله که لنگپولیس را شکست بدهید ودر فینال با استقلال بازی کنید
    • هوادار IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      انتقام سختی از لنگ خواهیم گرفت
    • سلطان IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      آقای بیاتی شما قبلا خوش خدمتی تون رو به مقامات استقلال با اون تبانی کثیفتون ثابت کردید حالا دیگه نمیخواد این همه خودتون رو چاکر حلقه به گوش کنید که البته کمتر کسی هست که ندونه شما بخاطر رسیدن و گرفتن پست در باشگاه استقلال دارید خودتون رو .... میکنید.در مورد میزبانی هم شما در حدی نیستید که تعیین کننده زمین باشید اون وظیفه مقامات بالاتر باشگاهه و در ضمن طوری با منت از رفتن به اهواز صحبت کردید که انگار اونها موظف بودن بیان تهران،شما کل هواداراتون و خانواده بازیکنهاتون اگه بیان استادیوم ۱درصد ظرفیت هیچ استادیوم استاندارد بازی در ایران رو هم شامل نمیشید ،در ضمن کمی شرف داشته باشید و کمی حرفه ای بودن رو یاد بگیرید که مجاب میکنه تمام فکرتون موفقیت تیمی باشه که در اون مشغول هستید نه نوکری و خوش خدمتی برای تیم دیگه بخاطر رسیدن به صندلی اون باشگاه،هرچند که دیدید افرادی رو که از همین طریق وارد باشگاه استقلال شدند. در ضمن مراقب باش یوقت بابت زیاده روی اوردوز نکنی عزیزم.
    • رحیم IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      آقای علیرضا و سل...از تربیتتون معلومه طرفدار کدوم تیم هستین.ادب و متانت پور حیدری ، ناصر حجازی ،ناصر عبداللهی و صدها بازیکن استقلال که معلم ادب بودن از پیروزی فقط یک نفر با ادب نام ببرید !نگرد نیست
    • کیارش IR ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      اقا رحیم حرف از تربیت نزن که همه خوب میدونیم چه تیمی لاف میزنه و چه تیمی مودبه یادمون نرفته فحاشی همسر اسطوره به بازیکن جوان پرسپولیس بعد از خراب کردن پنالتی(طرف سن پسرش بود) یادمون نرفته بازیکنایی که هر وقت دوربین رو صورتشون میامد یه چرندی میگفتن امثال سیاوش اکبرپور چند بار بخاطر مودب!!!بودن محروم شدن؟خدا وکیلی حرف از ادب نزنین و دست پیش نگیرین که اصلا بهتون نمیاد تو زمین که چیزی نشدین بعد از ۵ سال جام از دست دادن (با دوختن زمین و زمان براتون یکی درست کردن فصل قبل) هوچی گری مجازی بیرون زمین میخاین کاری کنین ادم معمولا لاف چیزی رو که نداره میزنه این رقابت رو به دشمنی تبدیلش نکنین که براتون عاقبت خوبی نداره چون اگه یه زمانی اسناد رو بشه مشخص میشه کی چکاره بوده
  • محمد IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    دم خروس زد بیرون هوادار استقلال هستیم ما که یک هفته است میگیم شما انکار میکنید این هم جالبه پول هست ولی برای شعب کیسه است از خوزستان تا تهران و .... بقیه یعنی تیم و شعبه نمیتونن درست کنن؟
    • مهربان IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      بله تبانی های زیادی اتفاق افتاده! مثلاً تیم نساجی با سرمربیگری لوران بلان وطنی با ۵ تا گل به پیروزی می بازه! تیم های تحت مربیگری تارتار هر ساله ۶ امتیاز واسه محبوب خودش یعنی پیروزی، کنار می‌ذاره! حسینی مربی پیکان هم ۶ امتیاز رو تقدیم پیروزی کرده و خواهد کرد و و و ...! بله تبانی چندین ساله که در جریانه، ما هم در جریان هستیم.
  • حامد IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    شما کلا طرفدار استقلالی حالا فرقی نداره با پرسپولیس بازی داره یا با خودتون ، تو لیگ دیدیم چقدر حق طرفداری تونو به جا آوردید احسنت
  • توی دروازه IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    "بازی کردن در تورنمنت کافا، شأن و کلاس تیم ملی را پایین می‌آورد" چطور استقلال میرفت با تیم های بنگلادش و لبنان و مالزی و اندونزی و ... بازی میکرد و به اصطلاح قهرمان آسیا میشد، کسی ادعایی نکرد و شما اون رو به عنوان افتخار تیمتون نام می برید، شاید در آینده همین جام کافکا از جام جهانی معتبرتر شد و لااقل یه دونه قهرمانی کشکی توش داشته باشیم.
    • راسخ IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      پس قبول داری تیمی به اسم پیروزی اون موقع تشکیل نشده بود؟
    • Kian IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      یکم اطلاعاتت رو بالا ببر. منطق بذار وسط. قصدت تخریب هست و نمیدونی چی بگی و همینجوری یه چیزی از دهنت در میاری. استقلال هر بازی انجام داد تحت عنوان جام باشگاههای آسیا بود. اتفاقا پرسپولیس با همون تیمهایی که اسم بردی هم بازی میکرد. مثل محمدان بنگلادش که پرسپولیستون رو حذف کرد. منطقی حرف بزن. تورنمنت کافا با جام باشگاههای آسیا هیچ ربطی به هم ندارن.
    • مهدی IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      اون موقع لنگ کجا بود تاج کبیر از قهرمانی اول با دومش تو آسیا ۲۰ سال طول کشیده شما کجا بودین تو این ۲۰ سال هههه
  • کوهمره جروق پرسپولیسی IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    کدام از این تیم هایی که گفتی دروازه بان سومشون تو دروازه بود.منچستر یا رئال.اصلا آنالیز اون بازی ها قابل قیاس با هوادار نیست.بیشترین دوندگی داشتند.ولی تیم هوادار تو زمین راه میرفت و عبدی کاملا در خدمت استقلال بود و مربی اصلا با تیر چراغ برق فرقی نداشت.اصلا این بازی خیلی عجیب و ساختگی بود.
    • امید IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      بازی رئال و بارسلونا سالی که ۶بر۲ و ۵بر صفر شد کاسیاس بهترین دروازه بان جهان حضور داشت لطفا اطلاعات فوتبالی خودت را بالا ببرید
  • هوادار استقلال IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    در هر کجا باری کنبد میبازد
    • محمد IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      ما که شما رو بردیم گل عیسی آل کثیری وقت از ذهن تون پاک نخواهدشد
  • علی IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    تو مربی هواداری یا وکیل مدافع استقلال،خیالت راحت باشه توسط پرسپولیس حذف میشید،به شرطی که پاک بازی کنید
  • مهدی IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    صد البته که هم شفر و هم استراماچونی مربی خوبی بودند
  • هوادار پرسپولیس IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    ما هم شکی نداریم که شما هوادار استقلال هستی اگر نبودی که در مقابل استقلال وا نمیدادی تا شش گل بخوری ودیدی که بااین که تبانی کردی بازیکنان تیم استقلال نامردی کردند و به جای یک یا دو گل شش گل زدند و حتی با پنالتی زدن حسینی تحقیر هم شدی اتفاقا هر جای عیر از آزادی عین بازی رفت که جلو پرسپولیس باختید خواهی باخت شک نکن ضد فوتبال پاک
  • کیسه تنان IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    بله ک طرفدار کیسه هستین مگه غیر اینه شما ثابت کردین با دلیل و سند
  • یک پرسپولیسی IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    نیازی به گفتن نیست اقای شاهرخ نتیجه بازی لیگ معلوم هست
  • ناشناس؟ IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    فعلا که خبر ورزشی مرتب داره با پرسپولیس ضدیت می‌کنه ولی ما با خدا کار داریم انسانها از فاصله صد متری بقدری کوچک هستند که مورچه می‌تونه ادعای بزرگی کنه
  • ایرانی IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    باخت استقلال در در بی بدجوری استقلالی ها را سوزانده که همه نوچه ها را بر علیه پرسپولیس شورانده
  • Amir perspolisi US ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    من موندم مگه پرسپولیس همچین درخواستی داده که این آقایون میان و اینجوری جواب میدن؟؟؟ خنده داره بخدا، البته این آقایون فقط قصدشون اینه اسمشون فراموش نشه یه وقت وگرنه پرسپولیس هیچوقت هیچوقت در این سالها که میزبانی به باشگاههای تهرانی داده شده (چون قبلا حتما باید در آزادی بازی میکردن تیمایی مثه پیکان،سایپا،صبا،راه آهن...) هیچوقت درخواست نکرده از حق مسلمی که بهشون داده شده کوتاه بیان و قبول کنن در آزادی بازی کنن مگر اینکه به درخواست خودشون بوده باشه،اینکارای چیپ رو کنار بزارین چون جز بی ارزش شدن براتون هیچ سودی نداره
  • معترض IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    بیانی، مربی به حقارت و بدبختی تو ندیدن طرفدار استقلالی باش ،به ،یه ،ورش، ولی اینقدرعلنی ،در نیمه نهایی طرفدار استقلالیم باش به تخم تمام پرسپولیسی ها، از تیمتون رد میشیم اگه کبسه از دست نساجی در بره، گیر خودمون میافته اونجا هم دخلشو میاریم مگه فقط باید قهرمانی مال شما باشه
    • علیرضا IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      ادب ادب ادب ادب ادب ادب ......
  • irani IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    تبانی بودن بازی هوادار و استقلال از روز روشنتر بود
    • ارش IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      یکی به این بیاتی نفهم بگه تواگه شرف داشتی تبانی نمیکردی ازاستقلال6تا بخوره تیمت بزاریکی ازغیرت وشرافت حرف بزنه که بفهمه نه مثل امثال شما
  • محمد IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    واقعا شماها خیلی رودارین بابا اگر غیرت دارین بگین واسه گاوبندی با کیسه ها چند میلیارد گرفتین.
  • بی نام IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    یه نفر اینقدر غیرت نداشته باشد فوتبال را کثیف تر از این هم می کند والا مربی و سرمربی بی غیرت هوادار ما گنده تر از شما و کثیف تر از شما که استقلال باشه لیگ را با بی شرفی مسئولین فدراسیون و داوران بی ناموس تا اینجا رسونده که خدا وکیلی اگه داخل مستطیل سبز نتیجه را حساب می کردی الان استقلال باید در رده هفتم و هشتم بود این را با حقارت و با دلاوری دلاور مردان پرسپولیس بزرگ بردیم شما که عددی نیستید
    • تراختور قهرمان یا شاسین تاج IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      برو اول یاد بگیر چطور بنویسی بعد نظر بده،،، تیمی که با کمک فدارسیون و داوری و وزیر اول بشه بعد بره اسیا اونجا الهلال رفت و برگشت هشت تا بهش بزنه،، نتونه قهرمان آسیا بشه حرفی برای گفتن داره ؟؟همه قهرمان آسیا رو می‌شناسند نه تیم دوم،،، حتی اگه بین ده تیم یا پنج تا تیم اول بشی حتی اگه مال پنجاه سال پیش باشه ،،، افتخاری که تیم پیروزی یا پرسپولیس هنوز نتونسته بدست بیاره و نخواهد توانست ،،، پس لنگیها لطفا ساکت ،،،ساکت الهامی اومد سر وقتتون
  • علي IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    خدارا شكر امار برد پرسپوليس در زمين حريف بيش تر ه در ضمن در بازي رفت به همين تيم دوم كيسه تهران در دستجردي سه تازده .......
  • ارتش سرخ IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    جناب مربی ناپاک با اون بازی تبانی که با استقلال کردی خواجه حافظ شیرازی هم فهمید که تو چه رنگی هستی!!!!
    • کج بشین راست بگو: IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      اولا که مگه پرسپولیس درخواست بازی تو آزادی با شما رو داده که جنابعالی وهم برت داشته و پیش پیش داری میگی پیف پیف بو میده!! ثانیا رو چه حسابی میگی الان یه بازیکن جوون کافیه دو سال مستمر تو اردوی تیم ملی بمونه تا به بالای ۶۰ بازی ملی برسه؟! مگه تیم ملی سالی چند تا بازی انجام میده که چنین حرف مسخره‌ای زدی!! ثالثا تو بازی هوادار با استقلال انقد تابلو تبانی کردید که بعضی از استقلالیا منصف هم صداشون در اومد و بهش اعتراف کردن: از استفاده از دروازه‌بان سوم بگیر تا ول کردن بازی توسط مهدی عبدی و دیگرون و تعویض نکردن ساکت الهامی که گویا ماتش برده بود و دوست داشت به قیمت بدنامی سرشو زیر ننگ باخت شیش گله کنه. رابعا اگه از شماها اسم پرسپولیسو بگیرن چی واسه گفتن دارین خدایی؟! خامسا جنابعالی اگه حرفه‌ای و آدم حسابی بودی دیگه از استقلالی بودنت حرف نمیزدی در حالی که مربی یه تیم لیگ برتری هستی و حداقل سالی دو بار باید با استقلال بازی کنی.
  • فرهاد IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    آقای بیانی اینکه میگیدبازیکنان قبلا تاکسی سوارمیشدند،الان شاسی بلند! بگوببینم زمانیکه شمابازی میکردیدقردادمربیان چقدربودوحالا شماچقدرمیگیرید؟
  • ۴۵ IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    آقای بیانی،فکر نمیکنی این معجون رو باید جلو استقلالم می داشتین؟!!!اینقدر که انگیزه داری جلو پرسپولیس نتیجه بگیری ای کاش نصف همینقدر رو از معجونی که میگین جلو استقلال میذاشتین،هر چند چندتا استقلالی دور هم جم شدین میگین ولش کن جلو کیسه وا بدیم برن بالا تا بعد،مکتب کثیف استقلال همینه که شمایین،
  • من هم پرسپولیسم از کیسه متنفور NL ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    این تیم را باید در زمین خفه کرد
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    یادت رفته اومدی پرسپولیس دوگل به کیسه زدی که یه دونش ازرونقطه پنالتی بود؟!ویه قواره زمین پرسپولیس توسعادت آباد تهران بهت داد؟؟! اون موقع بعدازحجازی توکاپیتان کیسه بودی؟!حالا نمیخواد رگ گردنت برا کیسه بزنه بیرون، شما وطرفدارانتون همه ازیه قماشید،همتون فوتبال ناپاک وکثیف رونمایندگی میکنید.
    • مهربان IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      یه راننده رادیو گوش می داد که گوینده اعلام می کرده: رانندگانی که در بزرگراه خروجی شهر رانندگی می کنند دقت کنید و مواظب باشید چونکه یک اتومبیل خلاف جهت در بزرگراه در حال حرکته! اون راننده با تعجب میگه: «یه اتومبیل نیست! همشون دارند خلاف جهت حرکت می کنند!» حالا شما پیروزیچی ها هستید که فکر می کنید سایر تیم‌ها تبانی می کنند و بردهاشون کثیفه و تیم شما داره با فوتبال پاک نتیجه می گیره!!! خب از بسکه با تبانی و فوتبال کثیف نتیجه گرفتید واستون عادی شده و جا افتاده و دیگرانو متهم به تبانی می کنید...
  • تنهادلخوشی شصت ساله IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    به امید روزی که مسولین لنگی حکومت سلطان تاجی ساکت خان الهامی را به عنوان سرمربی سوگلی حکومت لنگ عبده انتخاب کنند که شاید سوگلی حکومت بعد شصت سال ورزش برای سلامتی و آب در هاونگ کوبیدن بتوانند داری یک قهرمانی شوند ،،،تا هواداران سوگلی حکومت لنگ عبده تفاوت بین قهرمانی پاک توی زمین فوتبال و اسنپ را با پوست وگوشت حسابی حس کنند
    • كاج عابي IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      تنها دلخوشي كيسه ها همين نق زدنشونه
  • محسن ملک نژاد IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    خودتم نمیدونی داری چی میگی امااینوبدون تبانی بااستقلال رو همه میدونن وچیز مشخصیه درضمن تفاضل گل فکرنکن بازی رودر رو استقلال باسپاهان رو حساب کن که حتی اگه استقلال۶۰تامیزدباز بی تاثیر بود خخخخخخخ
  • ناشناس IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    بدون اینکه این همه حرف بزنی میدونیم استقلالی هستید، آخه بوی تعفن همراه با اسمتون تو اون بازی 6 تایی تا سالها همراه این فوتبال کثیف هست.
  • هادی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    کاش به استقلال میخوردین تا دین خودتون رو به استقلال ادا کنین وبرای رسیدن به جام کمکش کنین اقای پیشکسوت در رشته تبانی....
  • ناصر IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    ما هم به دلیل اینکه کادرفنی و اکثربازیکنان هواداراستقلالی هستند و همچنین با مقایسه بازی هوادارو استقلال با بازی باسایرتیمها متوجه شدیم که شما تبانی کردید والان هم خودتان دارید اقرار میکنید ولی درجام حذفی شماهم مثل بزرگتان تیم استقلال شکست خواهید خورد خوب بود اسم استقلال رو اوردی تا عیسی یه گل خوشگل براتون کنار بزاره
  • کیان IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    دو قهرمانی ۴ جانبه و شرقی آسیای تاج الاستقلال که هر کدام دارای پروانه مجزاء هم بوده اند حرفه ای نبوده و نیستند و حتی نمی توانند معادل یک قهرمانی جام درجام پرسپولیس و دو نایب قهرمانی حرفه ای پرسپولیس در آسیا بوده باشند !!! تیم پیروزی تازه تاسیس نبودند بلکه نام پیروزی را مدیران سیاسی این کیسه حکومتی روی نام پرسپولیس کبیر گذاشتند که در مقابل خواست به حق مردم و قانون حرفه ای گری فوتبال شکست خوردند !!! سند مالکیت رسمی پرسپولیس عام و ۶ دهه فقط بنام پرسپولیس بوده و رسانه های کیسه ای بصورت غیر قانونی از نام پیروزی استفاده می نمودند !!! اما کیسه حکومتی از دوچرخه به تاج دربار و از تاج دربار به الاستقلال حکومتی ۳ بار تغییر هویت داده اند و دارند میدهند و حتی ستاره های این کیسه هم کاملا جعلی و غیر قانونی هستند !!!
    • امید IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      شما هم در سال ۶۸ تا ۸۰ ۶بار شرکت کردید به قول خودتان در آزادی به محمدان بنگلادش باخت دادید و حذف شدید یعنی بین محمدان و یک تیم از تایلند بالا نیومدید و در ضمن تاریخ پرسپولیس سراسر جعله چه کارت آی تی سی طارمی و چه کارت معافیت بازیکناتون دیگه طارمی خودش تو برنامه نود همه را گفت و هدایتی هم فساد در پشت پرده را با افتخار عنوان کرد خدا را شکر لونگی نیستیم کسی که عبده موسس آن باشد همان قاتل تختی و ریس ساواک
    • لنگ پولیس ،😪😔😪 IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      شمالنگیهابه چی خودتون افتخارمیکنی اگه اسمن هم باشه ولی شماهاکه نه بزرگ ترازشمانمیتونه که یک استقلالی باشه که واسه ستارهاش خونه دل خوردن بعدشمالنگی هایی بیشرف اومدین ازتبانی حرف میزنین بابادس خوش شمادیگه کی هستین شمااگه ازوژدان وه شرف میدونستیدکه دربی روباکمکه داور نمیبوردین زنده باد استقلاله قهرمان 💙💙
  • امیر IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    من وقتی ترس شماها رو میبینم به پرسپولیس میبالم. تمام لیگ بسیج شدن با پرسپولیس بجنگند. حالا اگر ب استقلال بازی داشتین تو آزادی براش وا میدادین و ۱۵ تا گل ازش میخوردین. هیچ اشکال نداره شما بگید هر جا ما میایم همون جا میبریمتون اتفاقا اینجور حالش بیشتره. شماها سال های سال خواستید جلو این پرسپولیس رو بگیرید نتونستید از این پس هم نمی‌تونید فقط دارین خودتونو برا جامعه رو میکنید طرفدارای سخت استقلال!! بترسید چون قراره بد جور له بشید.
  • الهه IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    فقط وفقط سپاهان حتی اگه ببازد هم عشقمه تیم سپاهانو درهر حالت دوست دارم قهرمانه
  • ناشناس IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    خودش میگه طرفدار استقلالیم ولی نمیگه چرا ۴۵دقیقه استقلال نتونست گل بزنه بعد یهو ۶تا نیمه دوم زد نمیشه گفت تبانی شده ولی میشه ۴۵دقیقه نسبت به بازی بی تفاوت بود
  • ع ق QA ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    فلسفه وجودی شما همان کاری است که در مقایل استقلال کردید تبانی فدراسیون هم می داند و بخاطر ماجدی و مظلومی کاری نمی کند حالا این حرفها را برای کی زدی ؟ ما می دونیم استقلالی ها می دونن فدراسیون هم می دونه شاید بخاطر اینه که خودتون پر روتر بشید
  • M❤IS قرمزته IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    به هر حال بازم پرسپولیس قهرمان میشه ❤
  • محمدع IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    انشالله ازپرسپولیس هم شش تامیخوریدکه بفهمی .کیسه
  • علی IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    بله معلومه شما خیلی خیلی تیم منسجمی هستید از وا دادنتون از تبانیتون با استقلال با شُل بازی کردن با استقلال .بایدم مقابل شیر سرخ آسیا اینطور حرف بزنید شما هم مثل هم خانوادتون استقلال ۶ تایی شدید.ارتش سرخ جوابتون رو هر جا بگید اونجا میده.شما این جمع رو حل کنید :تیم کیسه +تیم هواداد=؟؟؟ بلد نیستید۶ میشه ۶ تایی ها.
  • 6 IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    قبلا ازت خوشم ميومد الان بيشتر چون داري جلز و ولز ميكني واسه كيسه!
  • سهراب IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    وقتی گلر سوم و ۵ بازیکن اصلی تون را مقابل تیمت استقلال قرار نمیدهید ، اگر اسمش تبانی نیست پس اسمش چیست ؟
  • سرخ کابوس آبی GB ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    بگو در کره مریخ بگو با ترکیبی از هوادار واستقلال بگو سابقه قهرمانی ، ولی بدان تیم مقابل کیه پرسپولیس محبوبترین تیم جهان ،آبروی فوتبال ایران وآسیا، مهد ستاره های شرقی در فوتبال جهان. بسه یا بازهم بگم ، پس به احترام این پرسپولیس با همه بزرگیش، بلند شو واحترام بگذار.
  • علی IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    باسلام ، آقای بیانی اون زمانی که از لانه فساد کیسه تهران دیپورت شده بودی اولین کسانی که از شما حمایت کرده بودند علی پروین و باشگاه پرسپولیس و هوادارانش بودند این درست است که همه شما کیسه کشا نمک رو می‌خورید نمک دان رو می اندازید توی جیب تون با خودتان می‌برید یکم مردانگی داشته باشید قبل از دربی کل تیم شما شده بود آزاد راه ساوه میخواستید به کیسه کشا با دریافت شیش گل خورده روحیه بدهید ولی خدا جای حق هستش چنان زد که نفهمیدید از کجا خوردید حالا توهم که درکنار باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس آدم شدی اینجوری برای هواداران میلیونی و عاشقان واقعی پرسپولیس کری خوانی می‌کنی یه چیزی بهت بگم قبل تشکیل تیم شما خیلی از تیم‌ها بودند مثل کشاورز،پوریا، بهمن ، و غیره وغیره ول خرجی های زیادی کرده بودند دیگه هیچ آثاری از اونا نیست مطمئن باش تیم شما هم یکی دو سال توی این لیگ میمونه بعد به فنا می‌ره در مقابل کیسه مثل تیم ها دسته پنجم بازی می‌کردید در مقابل پرسپولیس انگار در مقابل رئال مادرید بازی می‌کنید مرد باش در مقابل همه تیم‌ها مردانه مبارزه کنید انشاءالله سال بعد میرید دسته سه وسلام
  • جواد حیدری IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    ساکت الهامی دیگه تابلو فرش برای چی خریده همون ۶ تا گل کافیه برای ابراز علاقه
  • M IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    اینکه شکی درش نیست شما با کیسه هستی اینو از نتیجه بازی لیگ همه فهمیدن
  • بهمن IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    این بنده خدا که خودش اقرهر کرده پس تبانی درست بود حالا یا شرط بندی بوده یا تفاضل گل پس شایعه تبانی با اقرار این موجود درسته
  • A.y IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    من به خاطر آقای شاهرخ بیانی و اون تیم استقلالی شدم و هستم و خواهم بود
  • حمید IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    قابل توجه لنگیا پس بازیتون با نساجی که ۵گل زدین هم تبانی بوده از الان هم با حسینی پیکان حقیقی بیشرف دروازبان نساجی تبانی کردین که جام رو بگیرین۸۴۷
  • محمد IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    آب که سربالابره قورباغه هم اسلحه دست میگیره،برو بابا توروچه به این حرفا
  • محمد IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    با تبانی مقابل انگلیس غش کردین ۶ تا خوردین بعد میگید فوتبال ما مثل فوتبال انگلیس پاکه
  • مهدی IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    لنگیا از بردپرگل استقلال هنوزم هنوز میسوزن میگن تبانی شده یه مشت مربیان طرفداران لنگ حقیر تو لیگ هستن که مقابل تیمهای بزرگ ازجان دل بازی کنن اما مقابل لنگ ادای بازی فوتبالو درمیارن، توبازی سپاهان ملوان همه چی مشخص بود همه طرفداران فوتبال دیدن ملوان مقابل لنگ درآزادی مثه یه موش مقابل گربه اما مقابل سپاهان ادای شیر رو درمیاورد
  • دین محمد IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    از بس که استقلالی ها افتخار ندارن چسبیدن به همون قهرمانی چند جانبه آسیا آقا کیان اون زمان اصلا اسم بازی های آسیایی جام در جام بوده نه جام باشگاه های آسیا بعد که تیم های قوی شرکت کردن شد جام باشگاه های آسیا که شما تو این تورنمنت اصلا رفتین بالا حالا که چند ساله لیگ قهرمانان آسیا یک جام معتبر تو آسیا هست چرا استقلال نتیجه نمیگیره ما موندیم استقلالی ها با چه رویی اسم آسیارو میگیرن درحالی که هیچ افتخاری از آسیا ندارن
  • فقط پرسپولیس IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    آقا حمید پرسپولیس که به نساجی پنج گل زد به این نمیگن تبانی چون همه میدونن که از زمان تاسیس باشگاه پرسپولیس تا این موقع پرسپولیس برده های پرگل داشته حتی چندین بار پرسپولیس استقلال رو با اختلاف گل شکست داده بخصوص همون بازی معروف شیش هیچ ولی استقلال از زمان تاسیسش اصلا همچین بردی نکرده خب این یعنی تبانی مقابل تیم هوادار
  • قرمز عشقه IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    آقا حمید تو درست میگید ما از برد شیشتایی کیسه مقابل هوادار میسوزیم چون که یک برده تبانی بوده و اصلا برد تاکتیکی نبوده آخ تو این فوتبال شما استقلالی ها یک برد خوب و با تاکتیک بکنین چون داره فوتبال تمام میشه ولی شما در حسرت برد خوب هستین
  • هوادار پرسپولیس IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    هوادار خیانتی که در لیگ برتر انجام داد از خاطرها نخواهد رفت، آقا شاهرخ و آقا شاهین دو فوتبالیست خوب و با شخصیتی هستند احترام همه هواداران واجب است اما، پرسپولیس هم پرسپولیسه. نتیجه فوتبال در زمین بازی. آن کسی که مرد، مردانه بازی میکنه نه ناجوانمردانه.
  • فرخ IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    سلام شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه .تبانی کاملا معلوم بود .فوتبال کثیف ولی امیدوارم حق به حقدار برسد.
  • کیسه کش IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    استقلال تو ۹۰دقیقه بزور با یک گل حریفانش رو شکست میده اون وقت تو ۴۵ دقیقه چطور شیش گل به تیم هوادار زد خب این یعنی تبانی
  • جمشید IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    شما ها که به استقلال میخورین میگین هر جا باشه بازی میکنین و ۶ تا ۶ تا گل میخورین ولی همین که به پرسپولیس میخورین تو ورزشگاه بی کیفیت شما بازی کنن که بتونین ازش امتیاز بگیرین
  • جمشید IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    اقای کلانی اگه با استقلال بازی میکردین باز هم رو حرفتون می ایستادین یا فقط به سرورتون میخورین یادتون میفته که تو ورزشگاه دستگردی بازی کنین
    • مهرداد IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      آقای کلانی مال یه فیلم دیگه است! آخه آقای کلانی دیگه کیه؟! فکر کنم همزمان داشتی ۲ تا مطلب مختلف رو می‌خوندی! خخخ
  • مهربان IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    آقای شاهرخ بیانی! شما پیشکسوت پیروزی هستی نه استقلال! شما ممکنه سابقه بازی برای استقلال رو داشته باشی ولی از نظر هواداران قدیمی استقلال، یک پیروزیچی هستی. هیچوقت خوشحالیتو بعد از گل زدن به استقلال در اون دربی کذایی فراموش نخواهیم کرد. پس الکی خودتو به استقلال نچسبون. شما بهتره از تیم خودت یعنی پیروزی صحبت کنی.
  • دین محمد IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    چطورین شیشتایی ها😂😂چطورین چهارتایی ها🤣🤣چطورین دربی بازها😅😅کلا چطورین😅🤣😂🤣😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی