دلیل سفر یامگا به فرانسه مشخص شد/ مرخصی هدف‌دار با امضای ساپینتو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهای گذشته این شایعه که شاید آرتور کوین یامگا برای شکایت علیه استقلال قصد مسافرت به خارج از کشور را دارد از سوی مسئولان نزدیک به تیم تکذیب شد.

در روزهای اخیر پس از مصدومیت آرتور کوین یامگا در دیدار دربی عنوان شد این بازیکن شاید تا پایان فصل دیگر قادر به همراهی این تیم نباشد.

یکی از مسئولان فنی تیم استقلال در این باره خبرورزشی گفت: «فردای روز بازی استقلال مقابل پارس جنوبی جم و در حین ریکاوری کوین یامگا به تمرین با کِش مشغول شد و این مشخص کرد که او به لحاظ عضلانی قادر است در هفته‌های آینده به ترکیب استقلال برگردد».

از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد مدارک پزشکی یامگا از طریق خودش برای یکی از دوستانش در فرانسه ارسال شد و به همین خاطر به او پیشنهاد داده برای رسیدن به بازی‌های پایانی استقلال در جام حذفی و لیگ برتر این شانس را دارد که با فیزیوتراپی ویژه خودش را به استقلال برساند.

از این رو یامگا پس از مشورت با سرمربی تیم استقلال به او قول می‌دهد با سفر به فرانسه و شرکت در تمرینات فیزیوتراپی مخصوص، خودش را به دیدارهای هفته‌های آینده استقلال برساند.

یکی از اعضای کادر فنی استقلال در همین باره به خبر ورزشی گفت: «حضور یامگا در بازی صنعت نفت و پس از آن بازی مقابل مس رفسنجان قطعاً غیر ممکن بود اما شرایط او به قدری خوب است که شاید حتی می‌توانست مقابل مس رفسنجان هم ۱۰ دقیقه بازی کند ولی ساپینتو ترجیح داد یامگا برای بازی آخر مقابل تراکتور و دیدارهای پایانی جام حذفی در اختیار تیمش باشد. به همین دلیل از باشگاه خواست شرایط سفرش را فراهم کنند».

گفتنی است؛ استقلال در صورت عبور از تیم نساجی مازندران در مرحله نیمه نهایی بخت بسیار زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در دیدار فینال جام حذفی دارد. از سوی دیگر استقلال در لیگ برتر نیز همچنان یکی از بخت‌های کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود.

کوین یامگا که تا دیدار دربی ثابت ترین بازیکن استقلال در ترکیب این تیم بود یکی از مهره‌های مورد اعتماد سرمربی پرتغالی این تیم است و حالا مشخص می‌شود که استقلال تا چه اندازه به این بازیکن نیاز دارد که به خاطر رسیدن یامگا به بازی‌های آخر فصل حاضر شده شرایط سفر بی موقع او به کشور فرانسه را فراهم کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • استقلالیم تاابد IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    انشالله که بره برگرده. خیلی بهش احتیاج داره تیم. حتما خیری بوده که بره مخصوصا از لحاظ روحی... یامگا دوستت داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی