نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
بارسلونا
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکنان زیادی وجود دارند که باشگاه بارسلونا برای جذب آنها تلاش می‌کند و همچنین گزینه‌هایی هم برای فروش دارد.

در حالی که بارسلونا آماده است تا عنوان قهرمانی این فصل لالیگا را به دست آورد، مدیران نوکمپ چشم به آینده‌ای فراتر از این فصل دوخته‌اند. مدیر فوتبال ماتو آلمانی وعده تابستان جالبی را داده است، زیرا او و همکارانش برای بهبود تیم برای فصل آینده و بعد از آن تلاش بسیاری به خرج داده‌اند.

در ادامه نگاهی به تصمیمات مختلفی می‌اندازیم که بارسلونا باید در هفته‌ها و ماه‌های آینده اتخاذ کند تا برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت خود را عملی کند.

رویای بازگشت مسی

بارسلونا روی خریدهای جدید مختلف کار می‌کند، اما همچنان بزرگترین نام این لیست لیونل مسی است زیرا احتمال بازگشت این بازیکن آرژانتینی به باشگاه سابقش همچنان وجود دارد. باشگاه کاتالان مدتی است که روی این موضوع کار می‌کند و معتقد است که می‌تواند مسی را برگرداند، حتی اگر نیاز به ایجاد فضای مناسب در صورتحساب مالی داشته باشد. هنوز پیشنهاد اقتصادی قطعی به مسی داده نشده است، در حالی که پیامدهای ورزشی این انتقال نیز باید بررسی شود. بنابراین، این احتمال هنوز بسیار پیچیده است و نیاز به کار دارد.

اینیگو مارتینس در آستانه پیوستن است

یکی از بازیکنانی که به پیوستن به بلوگرانا نزدیکتر است، اینیگو مارتینس، مدافع میانی باشگاه اتلتیک است. او کاندیدای اصلی برای تقویت خط دفاعی است و به نظر می‌رسد مایل است تا با انتقالی آزاد در زمان پایان قراردادش در بیلبائو در ماه ژوئن به باشگاه بپیوندد.

ژاوی گوندوغان را می‌خواهد

یکی دیگر از بازیکنانی که ژاوی می‌خواهد بیاورد، ایلکای گوندوغان است، اما آوردن او چندان راحت نیست. بارسلونا هنوز موافقت این بازیکن را جلب نکرده، اگرچه او نیز در پایان این فصل بازیکن آزاد خواهد شد. چند باشگاه دیگر هم به او علاقه‌مند هستند خصوصا در لیگ برتر. او در حال حاضر روی ماه‌های پایانی فصل منچسترسیتی متمرکز است.

بازگشت از عبده

یکی از بازیکنان جالب برای مدیران بارسلونا، از عبده است که در حال حاضر به صورت قرضی در اوساسونا حضور دارد و فصل خوبی را پشت سر گذاشته است. او به بارسلونا بازخواهد گشت و در ترکیب خواهد ماند مگر اینکه پیشنهاد بزرگی از لیگ برتر ارائه شود.

ورژن جدید بارسلونا در دست ساخت/ از بازگشت مسی تا خرید ستاره منچسترسیتی

تقویت حمله

در مورد تقویت خط حمله دو نامزد پیشتاز وجود دارند که یکی از آنها ویتور روکه، بازیکن برزیلی اتلتیکو پارانائنسه است که بارسلونا مدتی است او را دنبال می‌کند. اما خیلی از باشگاه‌های دیگر هم روکه را می‌خواهند. مورد دیگر یانیک کاراسکو خواهد بود، و بلوگرانا در حال حاضر گزینه‌ای برای جذب بازیکن بلژیکی با مبلغ ۲۰ میلیون یورو در اختیار دارد.

برنامه بارسلونا برای خروجی‌ها

در مورد اینکه چه کسی ممکن است باشگاه را ترک کند تا فضا را در صورتحساب مالی آزاد کند، آنسو فاتی می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد. او با شرایطش در باشگاه راحت نیست و اگر پیشنهاد خوبی برای او از راه برسد باشگاه آن را خواهد پذیرفت.

افراد دیگری مانند فرانک کسیه و اریک گارسیا و تا حدی فران تورس نیز می‌توانند جدا شوند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی