نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
آدرس تمرین استقلال را باید از قلیچ بپرسید نه از من!/ خوشحالم در فضای مجازی فحش می‌خورم!/ این کار قایدی در دربی اشتباه بود!
منبع: اطلاعات
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

منتقد شماره یک باشگاه استقلال و به ویژه سرمربی پرتغالی آن، معتقد است که اگر پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود، این قهرمانی را از استقلال دارد.

از همان روزهای ابتدایی ورود ریکاردو ساپینتو به فوتبال ایران در قامت سرمربی استقلال، حسن روشن شمشیرش را از رو بست. روشن در آن مقطع به رفتارهای این مربی در کنار زمین معترض بود و حالا در کنار رفتارهای وی، منتقد تصمیمات فنی وی نیز هست. حسن روشن پیشکسوت استقلال درباره شانس قهرمانی سه مدعی بالای جدول گفت: پرسپولیس قهرمان می شود. آنها دربی را بردند پس قهرمان خواهند شد. استقلال با شکست برابر آنها لطف بزرگی کرد تا بروند و قهرمان شوند. درباره سپاهان هم آنقدر گفتند بازی های آسانی دارند که دچار غرور شدند و ملوان را دستکم گرفتند و امتیاز دادند.

وی افزود: این بزرگترین ضربه بود به سپاهان. یادم هست که یک روز «رایکوف» سرمربی تاج به ما گفت تا صدای سوت پایان بازی آخر را نشنیده اید مطمئن نباشید که قهرمان شده اید. سپاهانی ها صدای سوت را نشنیده فکر کردند قهرمان شدند و در واقع گول خوردند.

روشن درباره عملکرد استقلال در هفته های اخیر گفت: دربی را کامل ندیدم اما وقتی شنیدم از یامگا در دفاع راست استفاده شده، فهمیدم که سرمربی تیم چه اشتباهی کرده است. اشتباه ساپینتو این است که می خواهد از تمام مهاجمان خود استفاده کند.

وی ادامه داد: یک جایی هم خواندم که گفته بود من به ترکیب ثابت اعتقادی ندارم. خب تیم شما اگر نزدیک به ده هفته نتیجه گرفت به دلیل استفاده از ترکیب ثابت بود.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه برخی مهدی قایدی را با دوران «حسن روشن بازیکن» مقایسه می کنند، گفت: او خیلی از من بهتر است. اما در همین دربی که بخش‌هایی از آن را دیدم قایدی آمده بود عقب و توپ می‌گرفت که این اشتباه بود.

وی افزود: در تمام دنیا به مهاجمان می‌گویند در محوطه جریمه حریفان باشند اما اینجا برعکس است. همین الان اگر از قایدی این موضوعات را بپرسی می‌گوید نمی‌داند و مربیان به او نگفته‌اند!

روشن درباره انتقادات این روزهایش از ساپینتو نیز گفت: بنده از روز اول مخالف او نبودم اما وقتی برخی رفتارهای عجیبش را دیدم متوجه شدم به درد این تیم بزرگ نمی‌خورد. او از ما پول می‌گیرد اما چند بازی محروم می‌شود. خب باشگاه باید سه برابر آن پول‌ها را از وی پس بگیرد. یعنی جریمه‌اش کند.

این پیشکسوت استقلالی گفت: چند روز قبل در جام جم به من گفتند شما در فضای مجازی به دلیل این انتقادات فحش می‌خورید. گفتم باعث خوشحالی‌ام است که در آن فضا فحشم بدهند. الان هم تاکید می‌کنم که این سرمربی به درد تیم های درجه دو می‌خورد.

وی در پایان درباره جنجالی که حضور وحید قلیچ در تمرین استقلال ایجاد کرده گفت: او آدم خوبی است و در دوران خودش بازیکن بزرگی بوده و اشکالی هم ندارد که در تمرین استقلال حاضر شده اما آنهایی که می‌گویند چرا پیشکسوتان استقلال در تمرین تیم شان حاضر نمی‌شوند، بد نیست بدانند که نه ما و نه هواداران استقلال هیچکدام نمی‌دانیم تیم کجا تمرین می‌کند. نمی‌دانم وحید قلیچ از چه طریقی رفته سر تمرین تیم اما ظاهرا پیشکسوتان استقلال باید آدرس تمرین و راه حضور در آن را از قلیچ بپرسند.

روشن اضافه کرد: مگر ما پیشکسوتان به محل مسابقه نرفتیم و راهمان ندادند!؟ زمان آجورلو گفتم به پیشکسوتان تیم، لباس ورزش بدهید تا در زمان تمرینات، بروند دور زمین ورزش کنند و بازیکنان هم داخل زمین کارشان را انجام دهند، اما اتفاقی نیفتاد. همین الان مدیرعامل استقلال می داند خانه اکبرکارگرجم کجاست؟ می‌داند مریض است؟ یک نفر از این آقایان احترامی برای پیشکسوت قائل می‌شود؟

این مطلب را هم بخوانید: سرمربی استقلال شخصاً شانس قهرمانی را از تیمش گرفت/ این آدم عوض بشو نیست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۹
  • کلنگلیس IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    حسن قلیچ 💙وحیدروشن💙🤔🤔🤔🤔
    • قلیچ خانی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      من فقط یک سوال از روشن دارم درمتن گفتی که مرحوم رایکوف گفتند تا سوت پایان را نشنیدید خود را قهرمان ندانید حال آقای روشن گفته چون لنگپولیس دربی را برده پس قهرمان هست توجه فرمایید به ضد ونقیض گویی حسن روشن آلزایمر داری روشن یا چه ما این را از درب میندازیم بیرون از پنجره میاد تو آقا برو تمرین لنگ حالا که اینقدر ضد استقلالی هستی برو برو برو پشت سرت نگاه نکن امید است که خبر ورزشی چاپ کند قلیچ مردی بزرگ است از هجمه لنگیها نترسید روشن که در تاریکی سیر می کنی
    • کامل IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      خوب جناب افلیج خانی دوچرخه چی رکابزن کیسه کش ما کاری نداریم پیش و پس کسوت های شما چی میگن به خودتون مربوط هست آلزایمر دارن یا ندارن مهم حرف مرحوم رایکوف هست و اینکه الان جناب روشن گفته که پرسپولیس با بردن دربی قهرمان میشه شاید از روی آلزایمری یا ضد و نقیضی نباشه بلکه ایشان هم خواسته یا ناخواسته همین مسئله نگرش اشتباه و از پیش خود را برنده و قهرمان شدن رو به بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس تلقین کنه تا ما هم دچار این اشتباه بشویم ضمنا چون جناب افلیج ما از شما بخاطر تطمیع شدن با چند قاز مجیزگویی کرده مرد بزرگی هست و روشن مرد بزرگ نیست ؟
  • اکبر IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    هیچکس حسن اقای استاد تکنیک نمی شود
  • اشکان IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    قلیچ فکر میکنه با خودشیرینی برای استقلال این وسط دهنش شیرین میشه!! باشگاهی که چند سال دستمزد مربی خودشو نداد تا با محرومیت مواجه شد و بقول روشن احوالی از پیشکسوتان خودش نمیگیره برای قلیچ چیکار می‌کنه؟ روشن طعنه قشنگی زده که گفته آدرس تمرین رو باید از قلیچ بگیریم!!! قلیچ باید بدونه با این رفتارها نه دهنی شیرین میشه و نه فالووری زیاد میشه یه چند روز مثل سوشا مکانی نقل محافل میشه و بعدا فراموش میشه. منتها این دفعه خود قلیچ هم از جمع پیشکسوتان یه باشگاه بیرون رفته چون دیگه اولاً که روی برگشت به باشگاه خودش داره و ثانیاً باشگاه دیگه به پیشکسوتان خودش رسیدگی کنه هنر بزرگی کرده بقیه پیشکش
  • تاج کبیر IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    درسته گاهی اوقات انتقادات روشن به مزاج ما هوادارها نیست ولی هر چی باشه روشن به تیمش خیانت نمیکنه و یکی از ستاره های به نام استقلال بوده.ولی قلیچ که مکتب لنگ اومده به واسطه همین دلقک بازی هایش برای خودش اسم و رسم جور کرده.هر چی هم میخواد طرفداری تیم محبوب استقلال بکنه و حرف حق بزنه باز هم این آدم از ما نیست یادتون باشه.این آدم اگه اومده تمرین استقلال به خاطر استقلال نبوده.گربه محض رضای خدا موش نمیگیره.
    • شهباز IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      مکتب ششتقلال خوبه؟!به پیشکسوتی که از هر طریق اومده طرفش اینجوری توهین مکنن بگردم تو مکتبتون جمع کنید تاج و کاج و ...برید دنبال انسانیت
  • حامی IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    فوتبال زیبا و تهاجمی که الان داریم بازی میکنیم تو این سالها سابقه نداشته جناب روشن عادت دارند هر شخصی سرمربی استقلال شد شمشیر از رو واسش بست
  • فریاد IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    تو این دوره و زمونه هرکسی که حرف حق رو بزنه ،بده !! بنده خدا حسن خان روشن هم از این قاعده مستثنی نیست...این بنده خدا سائو پینتو در حد و اندازه های تاج یا استقلال نیست!!! کدوم بازی بزرگ رو برد ؟ کدوم مربی ی دنیا دیده رو برد!؟ برده‌ای تیم هم با یا الله یا خدا بود و استرس... ولله ممکن به عنوان ی استقلالی لذتی از بازی تیم خودم نمی برم ...
  • اس اس کبیر IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    این اقا منتظره تاهرموقع استقلال ببازه ازغاربیادبیرون واظهارفضل کنه وتاباخت بعدی استقلال ساکت میمونه.
  • مهدی زائری IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    عرضه قلیچ ازیکی مثل توپیشکسوت نماکه مااستقلالیااصلاحساب پیشکسوت نمیکنیم خیلی بیشتر، توفقط سهم خواهی وکوبیدن تیم ومربی وبازیکن تاج کبیر،
  • هانا IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    قلیچ خیلی مرده روشن محبوبیت شو از دست داد
  • ابراهیم IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    درود به پیشکسوتان استقلال ولی چرا اقای روشن از مشکلات بیرون زمین چیزی نمیگید ! سومی هم برای ما با این مشکلات بهتر از قهرمانی هست .ما حتی پنجم هم نباید بشیم .داوری ، فدراسیون .مدیر عامل ، بازیکن که نگرفتیم .دیگه نگو پیشکسوت .
    • سید IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      حسن روشن یکی ده بازیکن برتر تاریخ فوتبال ایران هست واقعیتها را میگوید واقعیت هم همیشه تلخ هست
  • ابراهیم IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    کدوم پیشکسوت اومد تو برنامه های صدا وسیما از مشکلات تاج گفته ولا هرچه اقای روشن میگه دلیل اصلیش فدراسیون هست ! ن بازیکن و کادر فنی .اما فقط این حرفهای خودشان نیست و به اجبار بهشون فشار میارن تا از تیم را به حاشیه ببرن .تو اول صداقت خودت را ثابت کن بعد دنبال مربی وتیم بگرد .درود به وحید خان قلیچ .۸
  • ابراهیم IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    تنها خول وچل می و ثاقی نیست که طرفداری از تیم حکومتی میکنه ! فدراسیون ، داورها ، گزارشگرها و هرچه ادم بی وجدان هست .از خدا نمیترسید ، خجالت نمیکشید ! لا عقل خودتون را جالی یه طرفدار تاج کبیر ببینید بعد ببین چطور ادم بی مصرفی هستی .حیف به این لباس تاج که تو به تن کرده باشی .
  • اریا IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    حرفهای خاموش و بی ربط حسن آقای روشن لطفا شما منطقی صحبت کنید درد باخت دربی روشن را خاموش کرده خخخخ😱😱😱🤭🤭🤭
  • سیروس سلیمی از رودبار IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    خداوکیلی چرا حسن روشن اینجوریه با قلعه نویی اوایل بد ، با شفر بد با کخ بد با مجیدی بد با ناصرخان بد با کی خوبی لطفا به کار خودت برس به تیم ما کاری ند اشته باش
  • اصغر US ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    اینا‌چرا‌از‌زنین‌و‌اسمان‌طلبکارند؟یه‌چند‌سال‌دنبال‌توپ‌دویدید‌و‌حالشو بردید‌اگر‌نه‌مث‌خیلی‌از‌مردم‌این‌مملکت گرفتار‌نون‌بودید.یا‌بعضی‌از‌این‌باید..در دوران‌همون‌جونی‌بیل‌میزدنند‌چون‌اکثرا 4کلاس‌سواد‌هم‌ندارند.این‌مردم‌بدهی بشما‌ندارند..اینقدر پیش‌کسوت پیش‌کسوت نکنید.طرف‌2سال‌بازی‌ کرده‌الان50ساله‌داره‌از‌رانت‌استفاده‌میکنه.‌کجای‌فوتبال‌ما‌الان‌فساد‌نیس؟اگه واقعا‌پیش‌کسوتی‌برین‌وضع‌فدراسیون رو‌درس‌کنید‌.چه‌گلی‌‌سر‌این‌مردم‌زدید؟ شما‌ها‌هر‌چه‌دارید‌از‌این‌مردمه.شما‌وام دار‌این‌مردمید‌از بس‌برا‌امثال‌شما‌کف..و سوت‌زدنند.‌توی‌این‌وضع‌تورم‌و‌گرفتاری این‌مردم‌چه‌پولهای‌نجومی‌پرداخت‌میشه اگه‌از‌جیب‌مردم‌نیس‌..از‌کجاس؟این‌وسط‌تنها‌کسیکه‌داره‌ضرر‌میکنه‌‌یه مشت‌جون‌ساده‌دل‌بعنوان‌هواداره‌که‌در گرما‌و‌سرما‌دنبال‌شما‌بوده‌و‌هست.
  • امین IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    سلام آقای روشن. یادبگیر حامی تیم خودت باشی ، البته استقلال با وجود شما بدنام نمیشه. پرسپولیس اگر قهرمان بشه به علت لیاقتشه استقلال هم اگر قهرمان بشه به علت لیاقتشه
  • کیان IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    خیلی عجیبه روشن خودشو باسلطان کلین شیت قلیچ مقایسه میکنه شماکجاواسطوره قلیچ کجا دوزاری
  • شهبازی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    آقای قلنج .... حسن روشن و همه میشناسند خاک استقلال و تیم ملی و خورده تو از بیرون اومدی در استقلال به صاحب خونه توهین میکنی تو هرچی داری از پرسپولیس داری .. حالا اومدی به پرسپولیس لنگپولیس میگی
  • سجاد IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    آقای روشن چند نکته در خصوص حضرتعالی عرض کنم،اول اینکه تمام مثالهای شما مربوط ۷سال مربیگری رایکوف منتهی به سال ۵۵ می باشد،عزیز دل از آن دوران بیش از ۴۵ سال گذشته. دوم اینکه در این مدت ۴۵ سال جنابعالی در کدام سمت فنی حضور داشتید یا موفق شده اید؟؟ سوم اینکه هر مربی دیدگاه خاص خودش رو داره و در تمرینات از نزدیک عملکرد بازیکنانش رو میبینه و چون برخلاف نظر شما که از رسانه بازیها رو میبینید رفتار میکنه پس مربی بدیه؟؟؟ واقعا این طرز فکر و حرفها نشون میده چیزی در چنته ندارید. لطفا سرمربیگری یک تیم لیگ دویی را به عهده بگیرید و به ما هواداران و تمام سرمربیان تاج ثابت کنید که مربی بزرگی هستید یا از نظر فنی عالی هستید.
    • برزو لردگونی IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      دقیقا آخه بابابزرگ حسن. حداقل بازی مهدی طارمی رو دنبال کن هموطنت که بفهمی الان فوتبال تغییر کرده، طارمی هم طبق سیستم روز دنیا کار میکنه و در کار دفاعی شرکت می کنه، شما کجا دیدی طارمی همش تو محوطه جریمه باشه منطق ات مثل منطق فوتبالی علی پروین. تو ۴۵ سال پیش گیر کرده
  • اصغر هوشمند IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    سروران عزیز بنده خودم پرسپولیسی هستم اما بدانید حسن آقای روشناز مفاخر وباکلاس ترین فوتبالیست های ایران است بسیار مودب وصاحب نظر میباشد اگه اهل زد وبند وبله قربان گوبود تا حالا مربی تیم ملی هم شده بود چه برسد به استقلال مرحوم ناصر خان حجازی هم اصلا نیاز به تعریف نیست چه قرمز چه ابی احترام پیشکسوت های هردوتیم را نگه دارند
  • مهدی عزیزی IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    آقای روشن تا سوت بازی زده نشده لونگ رو قهرمان ندان ساپینتو بهترین مربیه 💙💙💙💙
  • ذبیح برادر زن قاسم IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    من هم زمانی طرفدار استقلال بودم.وقتی فهمیدم استقلال با فساد و زدوبند تشکیل شده و همیشه مافیای فوتبال ایران بوده فهمیدم تا امروز فریب خورده بودم .پرسپولیس تیم پاک و مردمی هست و تصمیم گرفتم طرفدار پرسپولیس بشم.
  • مملی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    تا یادم میاد روشن مخالف بوده.....اگر یه پستی بهش میدادن.دیگه انتقار نمی‌کرد....بس کن دیگه...چرا از حق کشی و مشکلات تیم نمیگی......کاش یکی خاموشش کنه.خخ
  • استقلال IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    آقای روشن کلا منتقده یادم نمیاد زمانی گفته باشه استقلال الان خوبه مطبوعات هم حال میکنن با اینجور آدمها . آقای روشن ی زمانی محبوب بودی ولی الان دیگه برات محبوبیت و فحش خوردن هم مهم نیست فقط دوست داری بد بگی و غر بزنی. پیشکسوت یعنی زنده یاد منصور خان و علی آقا پروین . امثال شما آبرو و اعتبار فوتبال ما رو فقط زیر سوال میبرید
  • مهدی IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    اینها صاحبان و دلسوزان اصلی فوتبال کشور هستن .چرا باید امثال تاج و خیلیهای دیگه که بویی از انسانیت نبردن چه برسه به فوتبال تو راس امور فوتبال این کشور باشن؟
  • رجب IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    همشون درآمدهای خوبی دارند و مرفه هستند همه ارکان فوتبال ولی هوادارها چی چی گیرشون میاد،،از جیب ملت به کام فدراسیون ومودیران،،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی