نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند کریستیانو رونالدو به فکر جدایی از النصر است و می‌خواهد به اروپا برگردد، اما پیشنهادی که از رئال‌مادرید دارد برای کار کردن به‌عنوان سفیر است و نه حضور در مستطیل سبز.

شبکه «اسکای‌اسپورتس» خبر از تمایل کریستیانو رونالدو به ترک النصر عربستان تنها چند ماه پس از حضور این فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال داد.

این شبکه به نقل از ادعای برخی رسانه‌های اسپانیایی نوشت که رونالدوی ۳۸ ساله که قراردادش را با منچستریونایتد در پی مصاحبه جنجالی با پیرز مورگان فسخ کرد، در پی فسخ قرارداد با النصر عربستان هم هست.

در صورتی که رونالدو تا پایان قراردادش در عربستان بماند ۵۰۰ میلیون دلار به جیب خواهد زد، اما برای نیم‌فصل ۱۰۰ میلیون دلار می‌گیرد.

در همین راستا «ال‌ناسیونال» اسپانیا مدعی شد، کریستیانو رونالدو پیشنهاد باشگاه رئال‌مادرید را دارد، اما نه برای بازی کردن! این باشگاه در پی بازگرداندن بهترین گلزن تاریخش به‌عنوان سفیر باشگاه است و در ۳۸ سالگی او را برای بازی کردن نیاز ندارند.

باید دید در نهایت رونالدو چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا واقعاً از حضور در عربستان خسته شده یا این خبر هم شایعه جدیدی پیرامون اوست.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی