حجت کریمی حرف آخر را درباره تمدید قرارداد ساپینتو زد؛ قرارداد مرد پرتغالی روی میز رئیس!/ ۲ موضوع ذهن مدیر باشگاه را مشغول کرده است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در راستای نگرانی هواداران استقلال در رابطه با تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو سرپرست مدیرعاملی باشگاه نگاه مثبتی به این مربی برای ادامه همکاری با او دارد.

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال که در هفته‌های اخیر به شدت درگیر تهیه پول و پرداخت بدهی طلبکاران خارجی و داخلی استقلال بود حالا تا حدی فرصت دارد به مسائل درونی باشگاه رسیدگی کند.

کریمی که قصد داشت دوشنبه شب برای رسیدگی به مشکل بدهی باشگاه استقلال به تیم شباب الاهلی - بابت انتقال مهدی قایدی - عازم امارات شود به خاطر طولانی شدن ماجرای خروج کوین یامگا و پرداخت مالیاتش سفر خود را به تعویق انداخت اما حالا پرونده مهمی روی میزش در انتظار بررسی است.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد حجت کریمی شخصاً نگاه مثبتی به عملکرد ریکاردو ساپینتو داشته و در صحبت با چند تن از اعضای مجمع و هیئت مدیره باشگاه استقلال در این باره بررسی های ابتدایی برای تمدید قرارداد مالی‌اش را انجام داده است.

ریکاردو ساپینتو در تیرماه سال گذشته با قراردادی دو ساله هدایت تیم استقلال را برعهده گرفت اما تمدید قرارداد مالی ساپینتو ملزم به تایید این مربی و تشخیص مدیریت باشگاه استقلال است.

افراد نزدیک به اتاق مدیریت باشگاه استقلال در این باره خبر می‌دهند هیچ مشکلی به لحاظ فنی، عملکرد تیمی، نظم و انضباط، شکل بازی هجومی و زیبا و کسب جام در فصل جاری باعث تردید حجت کریمی برای عدم تمدید قرارداد با این مربی نشده است اما دو موضوع در حال حاضر باعث شده این اتفاق به روزهای آینده موکول شود.

یکی از این دو موضوع افزایش روز افزون قیمت ارز و اطلاعاتی است که از این طریق به باشگاه استقلال رسید که در صورت افزایش قیمت ارز و رسیدن به رقم بیش از ۶۰ هزار تومان همزمان با اضافه شدن ۲۰ درصدی قرارداد کادرفنی استقلال (که برای فصل گذشته ۶۰۰ هزار دلار بوده) این مبلغ باید در سال آینده به بیش از ۷۲۰ هزار دلار برای ساپینتو و کادر فنی‌اش افزایش پیدا کند.

حجت کریمی حرف آخر را درباره تمدید قرارداد ساپینتو زد؛ قرارداد مردپرتغالی روی میز رئیس!/ ۲ موضوع ذهن مدیر باشگاه را مشغول کرده است

موضوع دیگر بحث اتفاقات کنار زمین و حاشیه های اخلاقی این مربی است. برخی از مدیران بالادستی باشگاه استقلال در این باره نسبت به ادامه همکاری با این مربی اظهار نگرانی کرده‌اند. گرچه از سوی دیگر گذشت و صبر و تحمل ساپینتو در قبال عدم پرداخت به موقع حقوقش از سوی باشگاه استقلال تا حد زیادی این موضوع را کمرنگ کرده است.

یکی از اعضای کادرفنی استقلال در این باره خبرورزشی گفت: «ساپینتو واقعاً تا اینجا مرد و مردانه پای کار ایستاده و با این که نزدیک به ۶ ماه است غیر از چند پاداش برد، هیچ دریافتی از باشگاه نداشته اما زودتر از همه در محل تمرین حضور پیدا می‌کند، بیشتر از همه عرق می‌ریزد و دیرتر از همه به خانه برمی‌گردد و تمام وقتش را صرف تیم کرده. از سوی دیگر رابطه خوبی هم با تک تک اعضای استقلال دارد. از طرفی هواداران هم او را خیلی دوست دارند».

بر همین اساس بعید به نظر می‌رسد نکته مبهم یا تاریکی در مسیر تمدید قرارداد ساپینتو به چشم بیاید. گرچه حجت کریمی هم در این باره به افراد نزدیک به تیم استقلال اعلام کرده خودش شخصاً تمایل دارد فصل آینده هدایت استقلال در اختیار ساپینتو باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • مسی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    ساپینتو بر فراز قله های آسیا
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      الان مساله اصلی اینه چرا حجت کریمی حداقل به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال که می تونست پول استراماچونی و دو بدهکار دیگه رو جور کنه و بهشون پرداخت کنه اینکار نکرد تا تاریخ 31 مارس رد بشه و بعدا که علی فتح الله زاده کنار رفت برای پرداخت این پول ها اقدام کرد؟ اگر مشکل فتح الله زاده بود و می خواست جای فتح الله زاده رو بگیره قشنگ بهش می گفت شما باشی پول پرداخت نمی کنیم و بعدا هم همه چیز به ضرر شما تموم می شه. ولی مشخصه اینا صبر کردن تا 31 مارس بگذره تا استقلال حذف بشه تا پرسپولیس حکومتی رو جایگزین استقلال کنن و بعد در برنامه فوتبال برتر و با همکاری میثاقی و رئیس سازمان خصوصی سازی و عوامل مهندس لیگ، چون می دونستن فتح الله زاده 5 میلیارد برداشت کرده بعدا همه کاسه کوزه ها رو سر این بنده خدا شکستن و بعد از حذف استقلال دارن همه بدهی ها رو پرداخت می کنن. این سناریویی بود که از قبل نوشته بودن چون یک مالک با دو تیم، هر دو تیمش از رقابت های آسیایی حذف می شه بنابراین استقلال به عنوان قهرمان بدون باخت فصل قبل به صورت مهندسی شده کنار زده می شه تا جا برای رفتن پرسپولیس حکومتی فراهم بشه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      چرا سازمان لیگ و گروه های نظارتی که معلوم نیست چه کسانی هستن با برگزاری بازی ها در هفته 28 مخالفت کردند؟ باز معلومه که کادر فنی پرسپولیس اول باید از نتیجه بازی های استقلال و سپاهان آگاهی داشته باشه تا استراتزی مورد نظرش رو برای بازی با پیکان مشخص کنه. اگه بازی ها همزمان باشن کادر فنی پرسپولیس به دلیل عدم اطلاع از نتیجه بازی ها نمی تونن از اول بازی تا دقیقه 90 استراتژی های خودشون رو از قبل برنامه ریزی کنن. این خودش یک نوع مهندسیه که از نتایج بازی حریفان در روز قبل اطلاع داشته باشی و بدونی به برد حتما نیاز داری و از دقیقه اول باید با تمام قوا باید بازی کنی یا اینکه می شه از استراتزی های مطمئن دیگه ای هم استفاده کرد و احتیاط رو اول در دستور کار قرار داد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      در صورت برگزاری بازی ها به صورت همزمان، صدا و سیما می تونه بازی استقلال و صنعت نفت رو از شبکه 3 در ساعت 18 روز جمعه پخش کنه و بازی پیکان و پرسپولیس رو از شبکه ورزش. حتی ما استقلالی ها حاضر هستیم بازی استقلال رو بندازن شبکه ورزش و بازی پرسپولیس رو از شبکه 3 پخش کنن ولی بازی ها همزمان باشه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      بازم میگم نمی دونم چرا حجت کریمی و عوامل مهندس لیگ، قبل از 31 مارس پول پرداخت استراماچونی رو نداشتن ولی بعد از حذف استقلال و بعد از تاریخ 31 مارس یکدفعه به صورت تصادفی پول پرداخت همه بدهی ها جور می شه. درست وقتی که حف استقلال قطعی شد و درست بعد زا اینکه یک ماه استقلال رو قبل دربی به حاشیه بردن و بازیکنان و کادر فنی این تیم رو قبل از دربی بسیار حساس تحت فشار شدید قرار دادن
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      وقتی ساپینتو در کنفرانس خبری از کلمه حیوان استفاده کرد سریعا با شدیدترین حکم محروم شد ولی یحیی گلمحمدی که از کلمه لجن استفاده کرد تا الان اصلا به کمیته انضباطی فراخونده نشد. یا وقتی بیرانوند با اشاره دست به هواداران استقلال میگه سرتون رو بریدیم که منزجرترین روش اعلام بردن هست اصلا به کمیته انضباطی و اخلاق فراخونده نمیشه و محروم نمی شه. این یک بام و دو هوا و استانداردهای دوگانه که رئیس جمهور هم خیلی بهش می پردازه پس چرا تو ایران هم وجود داره؟ مشخصه بازیکنان و کارد فنی پرسپولیس حکومتی، مصونیت حکومتی دارن.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      بعد از بازی استقلال و پرسپولیس حکومتی عده زیادی اظهار نظر کردن چون VAR نداریم پنالتی استقلال گرفته نشد. باید عرض کنم اون در مواقعیه که صحنه بسیار پیچیده است نه صحنه ساده هند در دربی. می خوان مهندسی کردن بازی ها رو به نداشتن VAR ریط بدن مگه در 5 سالی که پرسپولیس رو به صورت مهندسی شده قهرمان می کردن نبود VAR باعث مهندسی شدن ها بود؟ عزیزان همون موقع همه می دیدن که مثل روز روشن بازی ها رو مهندسی می کنن و چون قدرت دستشونه هر کاری خواستن انجام دادن مثل حالا
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      مهندسی از این بالاتر که خطای پشت محوطه جریمه در بازی پرسپولیس با مس رفسنجان رو توی محوطه جریمه در نظر می گیرن و برای پرسپولیس حکومتی پنالتی می گیرن. دیگه چطوری باید ثابت کنن که ما داریم قشنگ بازی ها رو مهندسی می کنیم؟
  • کیوان IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    مگه داریم بهتر از ساپینتو؟💙تمدید با ساپینتو مطالبه تمامی هواداران است بهتر است باشگاه خلاف خواسته هواداران قدم بر ندارد
  • ناشناس IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    هوادارا خواهان تمدید با ساپینتو هستند اما یه بندی در قرارداد برای رعایت بعضی موارد بزارن مثلا وقتی بازی تموم شده و صحبت کردن با داورها مشکلی رو حل نمی کنه و نتیجه رو برنمی گردونه باهاشون صحبت نکنه و از این قبیل موارد ، ساپینتو رو دوست داریم بخاطر مرامش اما دوست نداریم وارد حاشیه اش کنن
  • آرش IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    شما کی۳ کشا یاد گرفتین پنالتی مفت براتون بگیرن مگه نه؟
  • M.o IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    درود به ساپینتو این مرد برای کل مربیان ایران درس اخلاق و فداکاری داده است همه ی ایران دوستش دارند انشاالله که در استقلال بمونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی