بمب تابستانی فوتبال اروپا در منچستر می‌ترکد؟/ گران‌ترین بازیکن جهان؛ جدیدترین شکار شیطان سرخ!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شانس منچستریونایتد برای جذب نیمار به شدت افزایش یافته و پاری‌سن‌ژرمن آماده است تا پیشنهادات باشگاه‌ها را برای جذب این فوق ستاره برزیلی بشنود.

نشریه «سان» فاش کرد که شیخ جاسم، مالک احتمالی منچستریونایتد در صورت پیروزی در تصاحب اولدترافورد، نیمار را می‌خواهد و همچنین گزارش شده که او کیلیان امباپه را هم هدف قرار داده است.

مشخص شده که پاریسی‌ها بدون نیمار و لیونل مسی در حال برنامه‌ریزی برای فصل آینده خود هستند. مسی به دلیل سرپیچی از خواسته‌های روسای باشگاه و پرواز برای یک تور تبلیغاتی به عربستان سعودی به مدت دو هفته محروم شد. این کار مسی هوادارانش در پاریس را هم آزرده خاطر کرد.

چند ماهی می‌شود که سران پاری‌سن‌ژرمن روی طرحی کار می‌کنند که به معنای تغییر عمده در سیاستشان باشد. یکی از منابع داخلی باشگاه توضیح داد: «از این به بعد برنامه پاری‌سن‌ژرمن ساده است: بازیکنان جوان، فرانسوی و تیمی. برای همه واضح است که آنها چه کسانی را نگه می‌دارند و از چه کسانی دست می‌کشند.»

در ابتدا طرح اصلی پاری‌سن‌ژرمن استفاده از مثلث هجومی مسی، نیمار و کیلیان امباپه برای فتح اروپا و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود. اما قهرمان لیگ ۱ در دو فصل اخیر به دست رئال مادرید و بایرن مونیخ در یک‌هشتم حذف شد. مسی که در پایان این فصل قراردادش تمام می‌شود، پیشنهاد تمدید قرارداد نخواهد داشت، اگرچه امیدهای او برای بازگشت به بارسلونا به توافق مالی بارسلونا با سران لالیگا بستگی دارد. و در حالی که پاری‌سن‌ژرمن راه خروج را به نیمار نشان نداده، اما به وضوح مایل به شنیدن پیشنهادات خرید این بازیکن از سوی دیگر باشگاه‌هاست. و این فرصت بسیار خوبی برای منچستریونایتد است اگر فکر می‌کند که نیمار می‌تواند آنها را به کورس قهرمانی برگرداند.

نیمار که در سال ۲۰۱۷ با قراردادی ۱۹۸ میلیون پوندی (معادل ۲۲۲ میلیون یورو) از بارسلونا به لیگ ۱ نقل مکان کرد، هنوز دو سال با پی‌اس‌جی قرارداد دارد. اما مشخص است که ستاره آمریکای جنوبی با دستمزد هفتگی ۴۹۰۰۰۰ پوندی، مشتاق انتقال به لیگ برتر انگلیس است.

آینده امباپه در ۱۸ ماه گذشته در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و رئال مادرید همچنان مشتاق جذب اوست. اما از سوی دیگر جدایی این دو ستاره آمریکای جنوبی باعث می‌شود امباپه به عنوان «پادشاه پاریس» و ستاره بی چون و چرای لیگ ۱ بدون رقیب باقی بماند.

این مطلب را هم بخوانید: قرمزها به دنبال مهاجم شماره ۹/ یک انتخاب از بین نام‌هایی که هواداران را هیجان‌زده می‌کنند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امین IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    برای لیگ برتر سنش بالا نیست؟
  • ___ IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    منچستر یونایتد تابلوعه که تشنه مهاجمه سال بعد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی