نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پیکان - پرسپولیس در ورزشگاه آزادی/ شاید پیکان هم بدش نمی‌آمد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد باشگاه پیکان دوست داشت دیدارش با تیم پرسپولیس در استادیوم آزادی برگزار شود.

سازمان لیگ امروز اعلام کرد دیدار پیکان - پرسپولیس شنبه آینده در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر در استادیوم آزادی برگزار می‌شود. تصمیمی که با اعتراض باشگاه استقلال همراه شد. پیکان با اینکه میزبان این دیدار است به این تصمیم اعتراضی کرده است و تنها گفته هزینه بازی در استادیوم آزادی را پرداخت نخواهد کرد.

ابراهیم شکوری یکی از مدیران باشگاه پیکان پیش از تصمیم نهایی سازمان لیگ در خصوص این بازی مصاحبه کرد و گفت: «طبق برنامه، دیدارهای خانگی پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود ولی در خصوص دیدار با پرسپولیس، منتظر تصمیم نهادهای ذیربط و مرتبط هستیم. همین اتفاق برای بازی با استقلال هم رقم خورد و در نهایت اعلام شد باید در ورزشگاه پاس قوامین به میدان برویم. حتی اگر سازمان لیگ و مسئولان مربوطه تایید کنند، مشکلی برای بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نداریم. البته از سوی باشگاه پرسپولیس هم درخواستی به دست ما نرسیده است. در این مورد، تصمیم‌گیرنده نهایی نیستیم و فعلا باید منتظر بمانیم.»

جالب اینجاست هوادار که چند روز دیگر باید در استادیوم پاس میزبان پرسپولیس باشد، اعلام کرده اگر سازمان لیگ بخواهد مکان برگزاری این دیدار را تغییر دهد از مسابقات کناره گیری خواهد کرد اما به نظر می‌رسد باشگاه پیکان با تیم پرسپولیس در استادیوم آزادی بازی خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی